Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus on luonnotonta ja itsekästä

Vierailija
12.08.2024 |

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään. Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä viinin lipittely ja koiran ulkoiluttaminen sateessa voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat on kuvottavia

Etenkin miesvauvat.

Vierailija
42/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap se mikä oikein on ja suorita itsellesi eutanasia. Tavan saat valita itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan taas tässä välissä, ettei mikään ole itsekkäämpää kuin lisääntyminen ylikansoittuneella maapallolla.

Jos pariskunta hankkii yhden lapsen niin se ei ole ylikansoittamista. Mieti asiaa uudestaan. 

Mietinkin.

Kun maailmassa on reilut 4 000 000 000 naista, enemmänkin  mutta noin,  ja jokainen heistä hankkii lapsen se on 4000 000 000 lasta lisää eli väestö kasvaa saman verran.  Mietipä uudelleen.  Kestääkö maapallon resurssit tätä?

Naisethan niitä lapsia tosiaan hankkivat. Miehillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. 

Vierailija
44/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas typerä vuodatus. Voin kertoa näin aikuisen lapsen näkökulmasta, että olen tavannut isäni viimeksi viisi vuotta sitten ja välimatka vanhempiini on yli 300 km. En siis ole seurana edes äidilleni, jonka kanssa välit ovat ihan ok. Sama tilanne on lähes kaikilla lapsuudenystävilläni, sillä työt ja muu elämä ovat kaukana kotiseuduilta.

Vierailija
45/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen se vasta itsekästä onkin. Harvan geenit ovat lisääntymisen arvoisia. En ole koskaan kuulut epäitsekkäitä perusteluja lasten hankkimiselle.

Itse olen vastuuntuntoinen ja hankin ennemmin sterilisaation kuin lapsia.

Vierailija
46/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä kovin yksinäistä ole ollut. Aina ollut laaja sosiaalinen verkosto ja lisäksi olen ollut jo pari vuosikymmentä erittäin läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa, jossa todennäköisesti vasta kuolema erottaa. Naimisissakin olemme olleet lähes 10 vuotta ja suhde vain syvenee vuosi vuodelta.

Lisäksi olisin mieluummin vaikka yksin, kuin kuuntelisin kiljuvia lapsia ja tulevaisuudessa kiljuvia lastenlapsia. Elämänsä voi pilata helpomminkin, kuin hankkia hermoja raastavia riippakiviä vaivoikseen. Silloin vasta kaduttaisikin.

T: vela mies 

Vierailija
47/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä nyt muutin mieleni ja hankin ensitilassa itselleni lapsen.

Pitäisiköhän minunkin hankkia.-vela 65v.

Vierailija
48/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hankkiminen on itsekästä jos sen elättäminen kustannetaan muiden,eli yhteiskunnan ,rahoilla.

Se on itsekästä myös lapsen kannalta jos/kun lapsi pakotetaan elämään köyhyydessä, ympäristössä jossa hänen ei ole hyvä ja turvallinen olla.

Ennen kuin levittää reitensä siemennystä varten pitäisi suhteen olla vakaalla pohjalla kuten taloudenkin. 

Onneksi hallitus on tällä hetkellä herännyt tilanteeseen jossa esimerkiksi kaksi työtöntä luu-se-ria pyrkii lapsia tekemällä lisäämään tulojaan saadakseen talouteensa enemmän rahaa ja tehnyt tästä pentutehtailusta kannattamattomampaa , joten hyvään suuntaan ollaan menossa.

Tukia pienentämällä saadaan parempaa geenipohjaa olevia lapsia sillä vain ne ihmiset joilla on varallisuutta voivat käytännössä lapsia tehdä ja toivottavasti nämä yhteiskunnan varoilla loisivat vihdoin ymmärtäisivät, ettei heidän kannata enää lisääntyä.

Nyt kun pelkästään lapsia synnyttämällä ei enää saakkaan sitä isoa luksus kämppää ja tuhansien eurojen tuloja kuukaudessa, saattaa moni yh äitikin jo harkita sterilisointi leikkauksen teettämistä, mikä on todella hyvä asia.

Vierailija
49/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan lapsia, kaikkia maailman lapsia. Olen tehnyt työurani lapsien kanssa, ja olen syvästi kiitollinen että sisarusten lapset ovat olleet elämässäni mukana ja minä olen saanut olla heidän elämässään. Koen että enemmän pystyn lapsia rakastamaan olemalla työssäni ja roolissani tätinä ja isotätinä turvallinen ja välittävä aikuinen, kuin että jos tekisin omia lapsia. 

Oma lapsuuteni oli hyvin traumatisoiva ja turvaton ja olen oppinut ja ymmärtänyt että maailma on kova paikka ja maapallon ja ihmislajin tilanne huono, en tohdi tällaiseen maailmaan lapsia tehdä ja pelkäisin että en osaisi olla parempi äiti kuin oma biologinen tai sijaisäitini. Haluan että traumat loppuvat minuun. En pelkää yksinäistä vanhuutta, olen sen hyväksynyt hinnaksi valinnoistani.

Tuulen todella surulliseksi kun kuulen että lapsettomista ajatellaan heidän olevan itsekkäitä tai vihaavan lapsia. 

Vierailija
50/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on luonnotonta kun luonto ei halua antaa lasta meille? Käytettiin 25 ke lapsettomuushoitoin kin julkiselta ei saanut apuja. Silti ollaan lapsettomia ja hoitoihin otettua velkaa maksellaan edelleen.

Vierailija
51/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan taas tässä välissä, ettei mikään ole itsekkäämpää kuin lisääntyminen ylikansoittuneella maapallolla.

Jos pariskunta hankkii yhden lapsen niin se ei ole ylikansoittamista. Mieti asiaa uudestaan. 

Mietinkin.

Kun maailmassa on reilut 4 000 000 000 naista, enemmänkin  mutta noin,  ja jokainen heistä hankkii lapsen se on 4000 000 000 lasta lisää eli väestö kasvaa saman verran.  Mietipä uudelleen.  Kestääkö maapallon resurssit tätä?

Naisethan niitä lapsia tosiaan hankkivat. Miehillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. 

Kyllä se vastuu asiasta kuuluu naiselle. Naisten tehtävä on huolehtia ehkäisystä ,ei niinkään miehen. 

Vierailija
52/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää sitä vanhemman rakkautta?

Ei se lasten hankkiminen poista yksinäisyyttä eikä ole lasten tehtävä hoitaa vanhempiaan. Saatikka sitten se, ettei kaikki ole väleissä lastensa kanssa vanhana, monesti ihan syystä. Kannattaa hankkia oma elämä eikä tuoda tänne lapsia vaan omaa tyhjyyttään täyttämään.

Vierailija
53/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kadun. Sitä elämä on, päätöksiä tekee ja sitten niitä katuu tai ei kadu. En aio hankkia lapsia vain sen takia, että ehkä kadun myöhemmin, sehän vasta itsekästä olisikin.

Vierailija
54/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon ap:n kaltaisia ihmisiä, joiden olisi pitänyt jäädä kokonaan lisääntymättä.

Vierailija
55/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan järjellä asiaa miettii, niin ehdottomasti alle 160cm pituisilta naisilta pitäisi kieltää lasten teko kokonaan ja suorittaa heille vaikka sitten valtion kustannuksella pakkosterilisaatio.

Jokin taso on kuitenkin välttämätön olla tässäkin asiassa ja yhteiskunta EI tarvitse enää yhtään enempää lyhyitä ja lihavia ihmisiä riesakseen.

Vierailija
56/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä olet ajatellut tehdä tälle asialle muuta kuin trollata palstalla? Miten helpotat ihmisten lasten saamista Suomessa ja maailmalla?

Vierailija
57/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen eipähän ole huolta koulukiusaamisesta tai huumeongelmasta lapsella tai peräti puukotuksen/puukottajaksi joutumisesta.Maailma on Saatanan hallinnassa ja ja se näkyy jolla on silmät päässä ja ymmärtää.Vai meneekö maailmassa hyvin. 

Vierailija
58/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan järjellä asiaa miettii, niin ehdottomasti alle 160cm pituisilta naisilta pitäisi kieltää lasten teko kokonaan ja suorittaa heille vaikka sitten valtion kustannuksella pakkosterilisaatio.

Jokin taso on kuitenkin välttämätön olla tässäkin asiassa ja yhteiskunta EI tarvitse enää yhtään enempää lyhyitä ja lihavia ihmisiä riesakseen.

Sinun vanhempasi olisi selkeästikin pitänyt pakkosterilisoida jo ennen sinun syntymääsi niin tätäkään aivopieruasi ei olisi koskaan julkaistu. 

Vierailija
59/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, ja myös rodullinen puhtaus tulisi säilyttää.

Vierailija
60/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Miehistä on isompi osa lapsettomia kuin naisista. 

Mitäs näille urpoille tehtäis? Ja lapsensa hylänneille miehille? Olisko munanpoisto hyvä.

Lapsensa hylännyt ja lapseton onkin niin sama asia. Huomaa sarkasmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän