Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus on luonnotonta ja itsekästä

Vierailija
12.08.2024 |

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään. Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä viinin lipittely ja koiran ulkoiluttaminen sateessa voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt muutin mieleni ja hankin ensitilassa itselleni lapsen.

Vierailija
2/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä itsekästä on omistaa toisten lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi että isäksi sopiva mies löytyi vasta vanhemmalla iällä. Itsekkyydestä siinä ei ollut kyse vaan huonosta tuurista ja muista asioista.

Vierailija
4/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eläimetkään lisäänny jos olosuhteet on sille epäedulliset ja huonot.

Vierailija
5/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen on luonnollista eikä sitä tarvitse perustella kenelläkään. 

Vierailija
6/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuus on lapsellista

Vierailija
7/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että olen mielestäsi luonnoton ja hullu kun en vuosien yrityksestä huolimatta saanut lasta.

Vierailija
8/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä itsekästä on omistaa toisten lapsia. 

Mitä tarkoitat?

Vierailija
9/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Miksi oletat että velat on yksin? Monet naimisissa ja nauttivat yhteisestä ajasta puolisonsa kanssa. Esimerkiksi matkustelu yms. on mukavampaa ilman lapsia.

Vierailija
10/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Maailman kaikkien ihmisetn pitäisi hankkia lisää lapsia. Tarvitaan lisää ruokaa. No kaadetaan amazoni sademetsä ja muutetaan ne pelloiksi. Kalastetaan kaikki meret tyhjiksi. EI no tosiaan tyhjiksi jää koska valtava ihmismäärä täyttää ne kaikella roskalla ja muovilla. Kyllä lisää lapsia, lisää kulutusta, lisää luontokatoa lisää, lisää, lisäää!!!!! 

... 

Vierailija
11/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan taas tässä välissä, ettei mikään ole itsekkäämpää kuin lisääntyminen ylikansoittuneella maapallolla.

Vierailija
12/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen aktiviteetti oma ja vapaaehtoinen valinta. Aloittaja voi tehdä niin monta lasta kun haluaa.

Vierailija
13/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini lipittää viiniä ja ulkoiluttaa koiraa.

Vierailija
14/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten hankkiminen on luonnollista eikä sitä tarvitse perustella kenelläkään. 

Ei ole

Vierailija
15/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että olen mielestäsi luonnoton ja hullu kun en vuosien yrityksestä huolimatta saanut lasta.

Jos olet sairauden takia jäänyt lapsettomaksi niin se on huonoa tuuria. Mutta sekin on ainakin osaksi luonnotonta. 

16/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti nyt vähän, jos mä olisin äiti 😂 

Vierailija
17/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain tapa itseäsi sen sijaan että trollaat tätä samaa paskaa?

Vierailija
18/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan taas tässä välissä, ettei mikään ole itsekkäämpää kuin lisääntyminen ylikansoittuneella maapallolla.

Jos pariskunta hankkii yhden lapsen niin se ei ole ylikansoittamista. Mieti asiaa uudestaan. 

Vierailija
19/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja puhuu vain naisista? Entä lapsettomat miehet? 

Vierailija
20/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Miksi oletat että velat on yksin? Monet naimisissa ja nauttivat yhteisestä ajasta puolisonsa kanssa. Esimerkiksi matkustelu yms. on mukavampaa ilman lapsia.

Tämä. Aina kun tällä palstalla keskustellaan veloista niin oletetaan että he ovat yksinäisiä naisia. Minä olen vela mutta en ole ollut yksin tai yksinäinen koskaan, naimisissa olen ollut 20 vuotta ja perhettä on ympärillä vaikkei siihen kuulukaan omia lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi