Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus on luonnotonta ja itsekästä

Vierailija
12.08.2024 |

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään. Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä viinin lipittely ja koiran ulkoiluttaminen sateessa voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ny v*ttuun sen katkeruutes kans.. 

Vierailija
22/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule katumusta välttämättä koskaan. Tunnen useita 70+ ihmisiä, jotka on omasta valinnastaan lapsettomia, eivätkä sitä ole koskaan katuneet eivätkä kadu nytkään. Itse olen 50, eikä ole katumusta näkynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on vain hyvä asia ap ettei noin mielenterveysongelmaisella ihmisellä ole lapsia. Et sinä niistä pystyisi huolehtimaan, voit rauhassa käyttää elämäsi vauvapalstalla trollaamiseen. Tsemppiä syksyyn!

Vierailija
24/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vain tapa itseäsi sen sijaan että trollaat tätä samaa paskaa?

Ilmootettu epäasiallisena. Ei liity keskustelun aiheeseen.

Normipoisto😂

Vierailija
25/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että olen mielestäsi luonnoton ja hullu kun en vuosien yrityksestä huolimatta saanut lasta.

Jos olet sairauden takia jäänyt lapsettomaksi niin se on huonoa tuuria. Mutta sekin on ainakin osaksi luonnotonta. 

Luonnotonta on ainoastaan tuollaiset paskiaiset kuin sinä.

Vierailija
26/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te jaksatte ruokkia näitä provoja, oi voi.

Vierailija
27/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on kuvottavia

Vierailija
28/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normipoisto😂

Ihan asiallinen kysymys ap:lle oli. 

Vierailija
29/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti muuttui yksinäiseksi siinä vaiheessa kun isäni kuoli. Vaikka lapset ja lapsenlapset kävivät joka päivä kylässä niin eivät he silti istu vieressä illalla katsomassa tv:tä tai nuku vieressä. Äiti ehti kärsiä 10 vuotta yksinäisyydestä ennen kuin lopulta kuoli itsekin. 

Vierailija
30/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten lisääntyminen on sairasta. Loppuhan tälle hommalle on tultava. Se on korkeintaan 2 lasta per/henkilö ja sitten isot sakot päälle jos tulee lisää lapsia. Ihan oikeesti. Ei maapallo jaksa kantaa yhtään enempää tämmöistä itsekästä ja supertuhlaavaa/kuluttavaa lajia. 

Haluatteko ihan oikeesti, että maapallo on pelkää asfalttia, peltoja, asutusaleuita ja jättimarketteja

Vierailija
31/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syvästi loukkaavaa ja satuttavaa halveksia tai edes arvostella ketään sen perusteella, onko hänellä laosi(a) vai ei. 

Eikä vähiten sen vuoksi, että syy hänen tilanteeseensa voi olla hyvin moninainen. Kaikki eivät onnistu saamaan ensimmäistäkään (biologista) lasta.

Ei vaikka tukea ka apua olisi ja olisi ollut enemmän kuin paljon. Elämä on tässä mielessä erinomaisen arvaamaton ja julma.

Toiset eivät edes halua saada lasta, eivät sitä ensimmäistäkään, enkä saata ymmärtää miksi heidän tulisi edes haluta.

Uskovainen mies

Vierailija
32/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hankkinut lapsia, katuu karvaasti ja nyt yrittää vaikka sitten itsepetoksella hokea tätä iänikuista mantraansa että kykenisi olemaan äiti lapsilleen edes hetken ennenkuin katumus taas iskee päälle ja tätä jankuttavaa aloitusta pukkaa? 

Vierailija
33/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. "

Olen jo yksinäinen. Ja vaikka saisinkin lapsen, niin lapsi ei välttämättä halua olla kanssani tekemisissä kun olen vanhus ja lapsi aikuinen.

Olen heikkolahjainen ja minulla on mielenterveysongelmia. Olisi erittäin itsekästä, että tekisin lapsen/lapsia tilanteessani. On todennäköistä, etten tule koskaan "parantumaan" siihen pisteeseen, että pystyisin kasvattamaan lapset tasapainoisiksi aikuisiksi ihmisiksi.

t. nuori nainen, jolla autismikirjon häiriö, ei kavereita, ei sosiaalisia taitoja, omatkin vanhemmat inhoaa, hyvä korttipakka onpi joo

Vierailija
34/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnotonta ja itsekästä on toisten valintojen arvostelu ja kyseenalaistaminen. Jos sinä ap, luulet olevasi parempi ihminen lapsellisena, niin olet erehtynyt. Ihmisen arvoa ei määritellä lapsilla, vaan sillä, että miten kohtelet muita ihmisiä. Aloituksestasi päätellen ap, olet ilkeä ja katkera ihminen.

Vierailija
35/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan taas tässä välissä, ettei mikään ole itsekkäämpää kuin lisääntyminen ylikansoittuneella maapallolla.

Jos pariskunta hankkii yhden lapsen niin se ei ole ylikansoittamista. Mieti asiaa uudestaan. 

Mietinkin.

Kun maailmassa on reilut 4 000 000 000 naista, enemmänkin  mutta noin,  ja jokainen heistä hankkii lapsen se on 4000 000 000 lasta lisää eli väestö kasvaa saman verran.  Mietipä uudelleen.  Kestääkö maapallon resurssit tätä?

Vierailija
36/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Miksi oletat että velat on yksin? Monet naimisissa ja nauttivat yhteisestä ajasta puolisonsa kanssa. Esimerkiksi matkustelu yms. on mukavampaa ilman lapsia.

Tämä. Aina kun tällä palstalla keskustellaan veloista niin oletetaan että he ovat yksinäisiä naisia. Minä olen vela mutta en ole ollut yksin tai yksinäinen koskaan, naimisissa olen ollut 20 vuotta ja perhettä on ympärillä vaikkei siihen kuulukaan omia lapsia.

Minä olen vela ja parisuhdetta takana lähes 20 vuotta. Lisäksi olen vajaa nelikymppinen mies, eli aika kaukana yksinäisestä naisesta.

Vierailija
37/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä itsekästä on omistaa toisten lapsia. 

Mitä tarkoitat?

Pedofiilejä. Ap on pervo

Vierailija
38/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli. Mene töihin ap!

Vierailija
39/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normipoisto😂

Ap on pakkohoidettava ääliö. Ja pakkosteriloitava.

Vierailija
40/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Miehistä on isompi osa lapsettomia kuin naisista. 

Mitäs näille urpoille tehtäis? Ja lapsensa hylänneille miehille? Olisko munanpoisto hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän