Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus on luonnotonta ja itsekästä

Vierailija
12.08.2024 |

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään. Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä viinin lipittely ja koiran ulkoiluttaminen sateessa voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset tee niitä lapsia jonkun ikisinkun ja pönäkän kanssa? 

Vierailija
82/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten hankkiminen on luonnollista eikä sitä tarvitse perustella kenelläkään. 

Ei ole

Kerro tarkemmin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsettomuus on itsekästä ja luonnotonta, olen mielelläni sitten luonnoton ja itsekäs sinun mielestäsi.

Se kun ei minua hetkauta mihinkään suuntaan mitä minusta olet mieltä. Et edes tunne minua, et tiedä kuka olen.  Jokun random  hyypiö huutelee, antaa sen huudella. Näitä maailmaan mahtuu.

Vierailija
84/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti muuttui yksinäiseksi siinä vaiheessa kun isäni kuoli. Vaikka lapset ja lapsenlapset kävivät joka päivä kylässä niin eivät he silti istu vieressä illalla katsomassa tv:tä tai nuku vieressä. Äiti ehti kärsiä 10 vuotta yksinäisyydestä ennen kuin lopulta kuoli itsekin. 

Ei ole kyse yksinäisyydestä, kyse on elämän kokemisesta yksin. 

Vierailija
85/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se itsekästä on, ellei sillä estä puolisoa tai itseensä ihastunutta saamasta lapsia. Puolison lapsettomuuteen taivuttelevat ovat usein itsekkäitä.

Muuten aivan sama mitä ihmiset tekevät. Olen myös yrittänyt selittää että kannattaahan niitä hankkia, mutta jos jotkut ovat niin järjettömiä etteivät tajua miten suku jatkuu ihan heidän oma asiansa.

Monella hedelmällisyydessä voi olla ongelmia tai elämäntilanne huono. Silloin on aika luonnollista ellei hanki lapsia.

Vierailija
86/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se itsekästä on, ellei sillä estä puolisoa tai itseensä ihastunutta saamasta lapsia. Puolison lapsettomuuteen taivuttelevat ovat usein itsekkäitä.

Muuten aivan sama mitä ihmiset tekevät. Olen myös yrittänyt selittää että kannattaahan niitä hankkia, mutta jos jotkut ovat niin järjettömiä etteivät tajua miten suku jatkuu ihan heidän oma asiansa.

Monella hedelmällisyydessä voi olla ongelmia tai elämäntilanne huono. Silloin on aika luonnollista ellei hanki lapsia.

Miten toista ihmistä estetään lisääntymästä? Eikö se ole poliisiasia?

Ja miksi sukua kannattaa jatkaa? Onko sillä itseisarvo?

Vierailija
87/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten lisääntyminen on sairasta. Loppuhan tälle hommalle on tultava. Se on korkeintaan 2 lasta per/henkilö ja sitten isot sakot päälle jos tulee lisää lapsia. Ihan oikeesti. Ei maapallo jaksa kantaa yhtään enempää tämmöistä itsekästä ja supertuhlaavaa/kuluttavaa lajia. 

Haluatteko ihan oikeesti, että maapallo on pelkää asfalttia, peltoja, asutusaleuita ja jättimarketteja

Ei kaksi lasta ole = lapseton.

Vierailija
88/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämäkin taas varmasti on, mutta silti aina näitä lukiessa tulee mieleen olenko noin ajattelevien ihmisten mielestä itsekäs vain en koska olen sekä vapaaehtoisesti että tahattomasti lapseton.

Yleensähän tahattomasti lapsettomat saavat siunauksen, mutta kun minä olin ensin vapaaehtoisesti lapseton ja vasta myöhemmin selvisi etten edes voisi saada lapsia. Missään vaiheessa siis en ole mieltänyt muuttanut ja tuokin tuli ihan muun sairauden yhteydessä ilmi.

Eli tekeekö ihmisestä itsekkään ja luonnottoman ensisiaijaisesti halu olla lapseton vai fyysinen mahdollisuus valita lapsettomuus?

Vierailija
89/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan järjellä asiaa miettii, niin ehdottomasti alle 160cm pituisilta naisilta pitäisi kieltää lasten teko kokonaan ja suorittaa heille vaikka sitten valtion kustannuksella pakkosterilisaatio.

Jokin taso on kuitenkin välttämätön olla tässäkin asiassa ja yhteiskunta EI tarvitse enää yhtään enempää lyhyitä ja lihavia ihmisiä riesakseen.

Sinun vanhempasi olisi selkeästikin pitänyt pakkosterilisoida jo ennen sinun syntymääsi niin tätäkään aivopieruasi ei olisi koskaan julkaistu. 

Nyt joku taapero suutahti 😂 menehän nurkkaan häppeemään.

Nurkkaan laittaminen ei ole kasvatuksellisesti hyvä keino saada lasta ymmärtämään virheitään vaan aiheuttaa angstisuutta auktoriteettia kohtaan .

Vierailija
90/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin lapsiperhel---ttiinsä kyllästynyt yksinhuoltaja, joka vie kolme lastaan (veronmaksajille "vain" 4500 e maksavaan) subjektiivisesti oikeutettuun päiväkotiin ennen pubiin menoa. 

Tuo, jos mikä, on todella luonnotonta, jos ei paria lasta itse jaksa hoitaa. 

Vierailija
91/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan taas tässä välissä, ettei mikään ole itsekkäämpää kuin lisääntyminen ylikansoittuneella maapallolla.

Jos pariskunta hankkii yhden lapsen niin se ei ole ylikansoittamista. Mieti asiaa uudestaan. 

Mietinkin.

Kun maailmassa on reilut 4 000 000 000 naista, enemmänkin  mutta noin,  ja jokainen heistä hankkii lapsen se on 4000 000 000 lasta lisää eli väestö kasvaa saman verran.  Mietipä uudelleen.  Kestääkö maapallon resurssit tätä?

Ei kasva. 

Vierailija
92/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan järjellä asiaa miettii, niin ehdottomasti alle 160cm pituisilta naisilta pitäisi kieltää lasten teko kokonaan ja suorittaa heille vaikka sitten valtion kustannuksella pakkosterilisaatio.

Jokin taso on kuitenkin välttämätön olla tässäkin asiassa ja yhteiskunta EI tarvitse enää yhtään enempää lyhyitä ja lihavia ihmisiä riesakseen.

Sinun vanhempasi olisi selkeästikin pitänyt pakkosterilisoida jo ennen sinun syntymääsi niin tätäkään aivopieruasi ei olisi koskaan julkaistu. 

Nyt joku taapero suutahti 😂 menehän nurkkaan häppeemään.

Nurkkaan laittaminen ei ole kasvatuksellisesti hyvä keino saada lasta ymmärtämään virheitään vaan aiheuttaa angstisuutta auktoriteettia kohtaan .

Ilmankos nämä pikkuihmiset ovatkin niin kiukkuisia. Mutta mitä järkeä lapsen mittaisena on lapsi saada?

Vierailija
93/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sinä ap ja kaltaisesi päävaurioiset olette elossa ja olemassa? Tehkää nyt hemmetti vie asialle jo jotain!

Vierailija
94/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu haluaa tehdä lapsia tällaiseen maailmaan??? Ei auta yhtään maailman konfliktit saati jatkuva uutisvirta ongelmanuorista ympärillä. Melkein kaikilla vaikuttaa olevan jotain mielenterveysongelmia.

Vierailija
95/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on malliesimerkki itsekkäästä ja kapea-alaisesta maailmankuvasta. Vain oma malli on oikea, kaikki muut ovat väärässä. 

Vierailija
96/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää sitä vanhemman rakkautta?

Ei se lasten hankkiminen poista yksinäisyyttä eikä ole lasten tehtävä hoitaa vanhempiaan. Saatikka sitten se, ettei kaikki ole väleissä lastensa kanssa vanhana, monesti ihan syystä. Kannattaa hankkia oma elämä eikä tuoda tänne lapsia vaan omaa tyhjyyttään täyttämään.

Mitä sinusta jää jälkeen?

Vierailija
97/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on kivaa kun siitä lapsesta tuleekin narkkari ja joku tappajarikollinen, vaikka olisi miten hyvästä kodista... Ei kai Suomi ole sentään vielä niin kehitysmaa, että pitäisi tehdä lapsia vanhuuden turvaksi? Ja eipä monia näytä ne vanhukset kiinnostavan vanhainkodeissa...

Suomessa olisi hyvä jos syntyisi suomalaisia lapsia lisää, tätä yhteiskuntaa ja maata ajatellen ja muualla vähemmän ja tämä maa ei olisi islamistinen joskus 40-luvusta eteenpäin.

Vierailija
98/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit unelmavanhuuden: koiran ulkoiluttaminen sateessa ja viinin lipittäminen on juuri se mistä haaveilen. En lastenlasten perässä juoksemisesta ja muiden palvelemisesta. Ihana vapaus lapsettomalla, ja miehettömällä, naisella. 

Vierailija
99/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tää sitä vanhemman rakkautta?

Ei se lasten hankkiminen poista yksinäisyyttä eikä ole lasten tehtävä hoitaa vanhempiaan. Saatikka sitten se, ettei kaikki ole väleissä lastensa kanssa vanhana, monesti ihan syystä. Kannattaa hankkia oma elämä eikä tuoda tänne lapsia vaan omaa tyhjyyttään täyttämään.

Mitä sinusta jää jälkeen?

Pienen pieni hiilijalanjälki, toisin kuin ympäristö tuhoaja naisesta joka synnyttää lisää termiittejä maapallon tuhoksi ylikansoittamaan maapalloa. Onneksi maapallolla on tälläkin hetkellä käynnissä sotia joissa tasapuolisesti teloitetaan niin naisia,lapsia kuin miehiäkin. Niiltä osin kaikki on siis hyvin. En pidä eriarvoisuudesta ihmisten välillä.

Vierailija
100/144 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä nyt muutin mieleni ja hankin ensitilassa itselleni lapsen.

Mäkin. En ennen halunnut lasta, koska tiedän etten jaksa sitä hoitaa ja olisin raivoava ja uupunut raato, jos minulla olisi vauva.

Nyt kuitenkin muutin mieleni, etten sitten vaan vanhana kadu ja ole yksinäinen. Olen kyllä tosin aina ollut erakkoluonteinen, enkä ole yksinäisyydestä kärsinyt ikinä, vaan nauttinut siitä, mutta jos kumminkin sitten vanhana mieli muuttuu. Kiitos ap viisaista sanoistasi, pelastit vanhuuteni (ehkä). No lapsen elämä ja minun elämäni sinne vanhuuteen saakka meni pilalle, mutta ei se mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi