Keille kaikille kiitoskortti?
Lapsemme rippijuhlat oli pari viikkoa sitten ja nyt pitäisi tilata kiitoskortit. Itse olen sitä mieltä, että kiitoskortti laitetaan juhlissa olleille vieraille ja myös heille, jotka eivät juhliin päässeet, mutta jotka muuten muistivat lasta.
Mieheni suvun puolelta suurin osa kutsutuista jätti tulematta, eivätkä he muistaneet lasta mitenkään. Tämä on mulle ihan fine, mutta olen myös sitä mieltä että heille ei kiitoskorttia lähetetä, koska siksipä heitä kiitettäisiin. Puolisoni on kuitenkin sitä mieltä, että heillekin kortti on lähetettävä. Minusta on älytöntä kiittää ihmistä ei mistään. Eihän lapsemme juhlapäivä kiinnostanut heittäkää edes onnittelukortin vertaa.
Kumpi tässä on oikeassa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä ymmärtänyt tuota kiitoskorttien lähettämistä. Omissa rippijuhlissani ainakin kiitin henkilökohtaisesti jokaista onnittelijaa. Luulisi saatanasoikoon sen nyt riittävän.
Nykyajan nuoret ei edes keskustele juhlavieraiden kanssa. Odottavat lahjat ja setelit, ja sen jälkeen näpräävät kännykkää omissa oloissaan.
Eli voisi se kortti olla vähintä, millä kiittää.
Ja senkin kiitoksen lähettää vanhempi.
Varmasti näin, mutta ottakoon sitten vanhemmat niiltä kultamussukoilta sen velvollisuuden hoitaakseen. Aika karmea asenne, että rippikouluun mennään nykyään vain setelilahjat silmissä kiiluen.
Mitenniin nykyään? Menitkö sinä sinne jotain valaistusta saamaan? Minä ainakin sen paskan kävin läpi vain siitä ilosta että saan rahaa.
m40
Oli muuten vaikeeta päättää kiitoskorttien lähettämisestä, kun jokut random naapurit kävi ovella antamassa ylppärisankarille ruusun ja kun miehen työpaikalta tuli kortti, jossa useita nimiä. Ja onnittelukortti joltain kaikaiselta pikkuserkulta, jonka yhteystietoja ei ole
Varmasti näin, mutta ottakoon sitten vanhemmat niiltä kultamussukoilta sen velvollisuuden hoitaakseen. Aika karmea asenne, että rippikouluun mennään nykyään vain setelilahjat silmissä kiiluen.