Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia eri henkilökohtainen avustaja välitysfirmoista

Vierailija
29.10.2024 |

Millaisia kokemuksia teillä on eri henkilökohtainen avustaja  välitys firmoista ?Saako avustettavan nopeasti? Kiinnostaisi tietää ,että onko paikoissa paljonkin eroja ja mistä nimenomaan ei kannata hakea töitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustettavan saa nopeasti kaikkialta. Avustajista on pulaa. Pääsääntöisesti pienet yritykset ovat parempia kuin isot. Isoissa yrityksissä avustajat ja avustettavat ovat vain numeroita, ei ihmisiä. Suosittelen etsimään pidempään alalla olleen pienen yrityksen. Vasta-alkaja yritykset voivat olla mitä sattuu.

Missäpäin Suomea etsit töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Avustajapalvelut on useamman vuoden kokemuksella hyvä. Ei ole ollut syytä vaihtaa muihin firmoihin.

Vierailija
4/11 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avustettavan saa nopeasti kaikkialta. Avustajista on pulaa. Pääsääntöisesti pienet yritykset ovat parempia kuin isot. Isoissa yrityksissä avustajat ja avustettavat ovat vain numeroita, ei ihmisiä. Suosittelen etsimään pidempään alalla olleen pienen yrityksen. Vasta-alkaja yritykset voivat olla mitä sattuu.

Missäpäin Suomea etsit töitä?

PK-seutu. Käsittääkseni jotkut on monissa avustaja firmoissa samaan aikaan saadakseen tunnit kasaan.

Vierailija
5/11 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/11 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa avustajaksi aikovan näkökulmasta mitään. Asiakkaan vinkkelistä katsottuna olen ollut Aarre Avustajiin erittäin tyytyväinen. Olen saanut firman kautta vakiavustajan ja nyttemmin häntä sijaistavan vakiavustajan, ja molemmat ovat todella erinomaisia tyyppejä. Kai se on tuurista kiinni, kuinka paljon tunteja saa järjestetyksi firman kautta. Olen aina sanonut avustajilleni, että hommatkaa muitakin avustettavia, sillä vain minun tuntimäärilläni ei kovin kummoisia summia voi tienata. Se on viime kädessä avustajan ja avustettavan välinen asia, lähteekö homma toimimaan.

Vierailija
7/11 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa avustajaksi aikovan näkökulmasta mitään. Asiakkaan vinkkelistä katsottuna olen ollut Aarre Avustajiin erittäin tyytyväinen. Olen saanut firman kautta vakiavustajan ja nyttemmin häntä sijaistavan vakiavustajan, ja molemmat ovat todella erinomaisia tyyppejä. Kai se on tuurista kiinni, kuinka paljon tunteja saa järjestetyksi firman kautta. Olen aina sanonut avustajilleni, että hommatkaa muitakin avustettavia, sillä vain minun tuntimäärilläni ei kovin kummoisia summia voi tienata. Se on viime kädessä avustajan ja avustettavan välinen asia, lähteekö homma toimimaan.

Ja taas mennään. Mitäpä jos siellä aarre avustajilla maksaisitte ihan oikeasta markkinoinnista. Tämä sama kirjoitustyyliltään tunnistettava hlö tekee tätä ns. markkinointia eri keskustelupalstoilla.

Vierailija
9/11 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo toisessa ketjussa samaa, mutta onko mahdollista työskennellä useammalle välitysfirmalle samaan aikaan? En ole löytänyt tähän vastausta mistään. Välitysfirmat eivät varmaan suosittele, mutta voivatko estää?

Vierailija
10/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia tästä firmasta? 

Vierailija
11/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksia tästä firmasta?