Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset/Miehet. Onko tärkeää, että puolisonne on samaa tasoa kuin itsekin koulutuksen, ammatin jne. suhteen?

Vierailija
10.08.2024 |

Olen 48-vuotias yliopistossa kouluttautunut mies ammatiltani kemisti ja puolisoni on koulunkäyntiavustaja. Minua nolottaa, kun työkaverit tietävä, että puolisollani ei ole yliopstokoulutusta.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeneissa taitaa olla enemmän narsisteja kuin muissa 

Kannattaa arvioda tuo mahdollinen narsistinen ominaisuus ennenkuin retkahtaa tai solmii suhteen. Heistä kun on tosi vaikea päästä eroonkaan.

Vierailija
122/125 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillehan tällä on merkitystä. Miehellä pitää olla koulutus ja palkkataso vähintään samaa tasoa, mieluummin parempi. Samaan aikaan katsotaan nenänvartta  pitkin aasiasta tänne naimisiin tulleita naisia että rahan perässä vaan ovat. Naiset hakee taloudellista turvaa, olipa sitten Suomesta tai Thaimaasta, eipä siinä mitään kiellettyä ole. Äärimmäisen harvinaisia varmaan liitot joissa ei ole mitään muita näkökohtia mietitty kuin vain sielujen sympatiaa. Ja ehkä parempi niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja ex-miehelläni on yhteishuoltajuus. Ex-mieheni on mennyt uusiin naimisiin tekstiilimyyjän kanssa. Miehen arvostelu- ja harkintakyky on selvästi alentunut, kun ei valinnut jotain enemmän kouluttautunutta naista uudeksi puolisokseen. Tuntuu pahalta päästää lapsi heidän luokseen.

Vierailija
124/125 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja ex-miehelläni on yhteishuoltajuus. Ex-mieheni on mennyt uusiin naimisiin tekstiilimyyjän kanssa. Miehen arvostelu- ja harkintakyky on selvästi alentunut, kun ei valinnut jotain enemmän kouluttautunutta naista uudeksi puolisokseen. Tuntuu pahalta päästää lapsi heidän luokseen.

No en yhtään ihmettele, jos mies on löytänyt jonkun täyspäisen naisen itselleen. Itsekkäiden  nokkavien muita parempina itseään pitävien kanssa seurustella. Taitaa olla muissakin asenteissa ongelmia. Muutenkin rakkaudella ja koulutusasolla, ammatilla tai mammonalla ei ole mitään yhteistä. Kaikista pahin on rahan perässä juokseva nainen joka luulee olevansa jotain. 

Vierailija
125/125 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehesi varmaan kyllästyy pian tähän myyjään, kun huomaa, ettei heillä ole paljon yhteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän