Siis huh huh. Tulin juuri ex-miehen luota ja
Kommentit (14)
kiinnitin JSSS-pinssin rintamukseeni.
Ei ollut kivaa ja tajusin että hän on todellakin mennyttä minun maailmassani eikä enää kiinnosta. Pinseteilläkään en koskisi. Nyt puhaltaa uudet tuulet.
En mene ikinä x luo ... tyhmiä en viitsi kirjoitella ...jatkakaa moukat
Ymmärsin että kaikki vuodet ovat olleet hukattua ja poisheitettyä elämää ja nyt on pakko palata yhteen ja aloittaa 'uusi' suhde välillämme kuin emme koskaan ennen olisikaan olleet yhdessä. Nyt on sitten avioliitto edessä.
Hän on yhä vain sama miesvauva joka haluaa imea tissejäni eikä juuri muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hän on yhä vain sama miesvauva joka haluaa imea tissejäni eikä juuri muuta.
Se joka haukkuu on itse.
Laskin että 7 tyhjää viinipönttöä lojui ympäri keittiötä. Koiran oksennus eteisen lattialla, olohuoneessa toinen, sohvalla. Pihanurmikko noin 30cm korkea. Pullopusseja eteinen täynnä. Joka paikka täynnä käytettyjä vaatteita. Keittiö aivan räjähtänyt. Makuuhuoneessa sängyn vieressä lattialla pino spermaisia paperimyttyjä. Viinilaseja siellä täällä.
Kaiken keskellä istui surusilmäinen syvästi ahdistunut mies jota halasin itkien ja sanoin että anteeksi, rakkaus ei vain riitä. Toivottavasti saat asiasi järjestymään, mä en enää tule käymään. Yhä tuntui kuin sydän olisi revitty irti rinnasta.
Lieneekö ymmärtänyt että ei muistella enää menneitä ja anteeksi antaminen on vaikea juttu mutta josta kyllä voisi ja pitäisi keskustella.
Ja sitten heräsin. En todellakaan mene reaalimaailmassa käymään exän luona.
Eläköön kesä ja vapaus!
Ei olisi pitänyt halata lähtiessä. Siitä se taas lähti, ja nyt on läpeensä nussittu olo. Mikä on sinänsä hyvä, mutta taas alkaa kaikki alusta.
Vierailija kirjoitti:
...ja nyt on anus aivan hellänä.
Kävitköhän saman eksän luona kuin mäkin? Teki hyvää kyllä.
Huokaisin helpotuksesta...