Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset/Miehet. Onko tärkeää, että puolisonne on samaa tasoa kuin itsekin koulutuksen, ammatin jne. suhteen?

Vierailija
10.08.2024 |

Olen 48-vuotias yliopistossa kouluttautunut mies ammatiltani kemisti ja puolisoni on koulunkäyntiavustaja. Minua nolottaa, kun työkaverit tietävä, että puolisollani ei ole yliopstokoulutusta.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että naisellasi on useita syytä hävetä sua. Aloituksen perusteella.

Vierailija
2/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimollani on kaksi korkeakoulututkintoa, mutta mulla vain yksi. Eipä silti kumpikaan toistaan häpeä, tietääkseni, ihan samanlaisia ulkoisista seikoista vähät välittäviä tavisurpoja ollaan molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 eri alojen amk-tutkintoa ja olen ihan hyvässä keskipalkkaisessa työssä. Miesystäväni on tällä hetkellä työtön eikä hänellä ole myöskään tutkintoa/todistusta mistään koulutuksesta. Mutta mua ei haittaa, koska on muuten hyvä mies. Eli yksilöllistä tämäkin, mitkä asiat on itselle merkityksellisiä. N46

Vierailija
4/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää tässä iässä mahdottoman tärkeää, kun mielummin kumppanin kanssa omat kodit jne.

Perhevaiheessa melko tärkeää, että tulotaso, työajat yms. keskiluokkaisen kodin pyörittämiseen sopivalla tasolla.

M52

Vierailija
5/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin naisten juttu, kun luulevat olevansa jotakin, kun on lastentarhanopettajan tai kirjastonhoitajan pätevyys (akateemisuus) saavutettu. Itselläni on amk-insinöörin  koulutus, mutta olen seukannut lähinnä siivoojien ja yrittäjien kanssa. Se täytyy myöntää, että yhteiskunnallisen keskustelun hoidan lähinnä työkavereiden kanssa. Pääasiana pidän, että olen kilttien ihmisten kanssa ja puolustan heitä niin älyllisesti kuin fyysisesti. Siihen minulla on hyvät edellytykset. Eläinrääkkääjät ja työpaikkakiusaajat poljen suohon.

Vierailija
6/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton tekemistä ammatilla tai koulutuksella on rakkauden kanssa. Ei mitään.

Vierailija
7/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulutuksella ja tutkinnolla ole merkitystä. Sillä on, että onko yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksenkohteita. Laitoshuoltajalla ja dosentilla ei välttämättä ole.

Vierailija
8/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap on nysä kulli, niinkuin kaikilla kemisteillä ja muutenkin aika naismainen ammatti, mun pitäis tyydyttää sun nainen mun 21cm kalulla!

Vierailija
9/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo luki sihteeriksi oltuaan pitkää pois työ elämästä.  Lähti toiseen kaupunkiin töihin ja lähetti ero hakemuksen kahteen kertaan. Vedin nimet alle alle sekunnissa

Vierailija
10/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat akateemisia.

Vierailija
11/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata mut tää olikin joku vtun trolli.

Vierailija
12/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiaa pääsee opiskelemaan kuka tahansa.

Vierailija
13/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton tekemistä ammatilla tai koulutuksella on rakkauden kanssa. Ei mitään.

Reaalimaailmassa sillä valitettavasti on hiton tekemistä. Joskus yllättävän paljonkin.

Vierailija
14/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselleni riittää hyvä ulkonäkö, vahva seksivietti ja mukava luonne.

T. laatikkoleuka-kirurgiastronautti-nobel-olympia- ja oscarvoittaja-shakkimestari-valtionpäämies-krypto- ja pörssimiljardööri-aatelinen.

Vierailija
15/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen akateeminen ja vaimo on ammattikoulupohjalla.

Vierailija
16/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaalimaailmassa sillä valitettavasti on hiton tekemistä. Joskus yllättävän paljonkin.

Ei ole, jos haluaa rakastavan seksiä ja itseä haluavan naisen ja elämänkumppanin. Ammatilla tai koulutuksella ei ole pskankaan väliä rakkaudessa. Menin rakkaudesta naimisiin ja ollut koko ikäni vanhaksi asti.

Vierailija
17/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa näitä trolleja

Vierailija
18/125 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselleni riittää hyvä ulkonäkö, vahva seksivietti ja mukava luonne.

T. laatikkoleuka-kirurgiastronautti-nobel-olympia- ja oscarvoittaja-shakkimestari-valtionpäämies-krypto- ja pörssimiljardööri-aatelinen.

Paras nimimerkki ikinä!

Vierailija
19/125 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli hyvinkin tärkeää. Enää ei. Samanlaiset arvot, jotkut kokemukset ja yhteiset suunnitelmat yhdistävät sitäkin enemmän. Sekin vaikuttaa siihen kuuluisaan kemiaan.

Vierailija
20/125 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia on ratkaiseva tekijä.

Ulkonäöltään miellyttävän, hyvässä sosiaalisessa asemassa olevan kanssa kemia syttyy helposti. Ruman amis- elämänkoululaisen kanssa kemiaa ei ole.

Maaginen juttu tuo kemia, kyllä rakkaus on ihmeellinen asia ja sen tiet ovat tuntemattomia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme