Nata Salmela: "minullahan on tällainen jumala-syndrooma että pystyn mihin vaan"
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
:D Joo, kyllä sitä itse kukainen pärjää jossain somehömpässä jos kiinnostusta riittää. Tuo asuntojen flippailu sun muu nyt ei kyllä paljoa vaadi
Tee sitten perässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen persoonallisuushäiriö on naisilla yleinen ongelma. Kuvitelma, että on superyksilö vain siksi, että on nainen, on harhakuvitelma. Teot ratkaisevat.
Teot tosiaan ratkaisee. Salmela on teoillaan osoittanut, että hänen kova itseluottamus on täysin perusteltua.
Mitä merkittävää hän on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä kehtaa paljastaa seuraavansa tätä tyyppiä instassa? Olisi kiva tietää miksi
Minä. Olen häntä huomattavasti vanhempi, mutta seuraan häntä siksi, että hän on aikaansaava, rohkea, ahkera, määrätietoinen, uutta luova ja hauska tyyppi. On mukava seurata hänen juttujaan. Hän on takuulla hyvää seuraa, hauska ja älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen persoonallisuushäiriö on naisilla yleinen ongelma. Kuvitelma, että on superyksilö vain siksi, että on nainen, on harhakuvitelma. Teot ratkaisevat.
Ei hän ole nainen, hän on supernainen.
Älkää vaan menkö tielle!
Superihminen tarkoittaa yli-ihmistä. Hänkö on yli-ihminen?
Pystyisköhän se olla pois ylen tv-lähetyksistä vai olisko liian hapokasta?
Miksi kukaan lukee seiskaa? Niljakas lehti.
Ällöttävän leuhka ja ylimielinen tyyppi!
Natan projektinhallintakykyjä on huikea seurata, kun niin hyvin pysyy monta palloa ilmassa. Hän on uskollinen omalle tyylille, ja se näkyy ja sillä saa aikaan asioita ja menestystä. Ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä kehtaa paljastaa seuraavansa tätä tyyppiä instassa? Olisi kiva tietää miksi
Minä. Olen häntä huomattavasti vanhempi, mutta seuraan häntä siksi, että hän on aikaansaava, rohkea, ahkera, määrätietoinen, uutta luova ja hauska tyyppi. On mukava seurata hänen juttujaan. Hän on takuulla hyvää seuraa, hauska ja älykäs.
Sellaiselta hän tosiaan vaikuttaa. Varmaankin persoonallisen ulkonäön ja vahvan itseluottamuksen yhdistelmä saa jotkut häiriintymään hänestä niin kovasti. Ja kateus, kun joku nainen pärjää eikä pyytele sitä anteeksi.
Ei se ole jumalasyndrooma, vaan k..ipääsyndrooma.
Kyllähän tota Nataa, vois pakaraan tempasta!
T.Raffe
Mä luulin, että lainaa naapurimaan hirviödiktaattoria. Onneksi nyt vaan kyse biisin tekemisestä, huh
Vähemmän lahjakkaat täällä kiukkuaa parempaansa vastaan.
Hän oli hyvin kaunis nuorempana, esim Ylen jutussa vuonna 2018 tosi kaunis. Miksihän halusi muuttaa ulkonäkönsä niin radikaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän lahjakkaat täällä kiukkuaa parempaansa vastaan.
Moi Nata
Mulla on kaksi tytärtä ja ei mua haittaisi vaikka mallia Natasta ottaisivatkin. Kyllä minä haluan, että tyttäreni uskaltavat olla juuri sen näköisä kuin haluavat eivätkä mene vain sokeasti johonkin muottiin, jonka joku heille näyttää. Nata on rohkea omanlaisensa ihminen ja sitä samaa toivon kaikille tytöille ja naisille!