Mitä järkeä on olla rikas, jos tyytyy punalaputettuun eikä raski koskaan käyttää edes taksia?
Ne asiat saa nimittäin köyhänäkin. Alelapulla joka päivä ja taksiakin välillä, onhan hinnat tippuneet,
Kommentit (6)
Ei tarvitsisi stressata raha asioista.
T:köyhä
Minä olen "rikas" siksi, että olen ollut koko elämäni hyvätuloinen, nuuka ja sijoitusorientoitunut. Ostan punalappuisia kaupasta ja keräänpä tyhjät tölkit ja pullotkin mennessäni kauppaan. Taksia käytän viimeisessä hädässä.
Minä käytän rahani asioihin, joista itse nautin. On kallis asunto, koska asumisviihtyvyys on minulle tärkeää. Lisäksi pidän esimerkiksi matkailusta, johon on mennyt paljon rahaa. Jokainen siis tavallaan.
Emme ole rikkaita mutta hyvätuloisia.
En käytä taksia edes äärimmäisessä pakossa vaan uberia ehkä 2x vuodessa.
Punalaputetun tuotteen voin ostaa jos kohdalle osuu.
En osta tavaraa tai vaatteita kuin tarpeeseen, en käy baareissa enkä ravintoloissa (Suomessa).
Meillä ei ole omia autoja vaan liisatut, ei viimeistä huutoa elektroniikkaa tai kylän suurinta tv:tä
Kyse on valinnoista. Meillä on kauniit kodit ja matkustamme paljon. Päätämme itse mihin käytämme rahat
Vaikea kuvitella, että oikeasti rikkaat eli miljonäärit ostaisivat punalaputettuja eivätkä käyttäisi taksia. Mitähän aloittaja tarkoittaa "rikkaalla "?
Mihin he säästävät? Ikuisuuden asuntoon? Sehän on hauta.