Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen äiti laittanut vauvamme kuvia fb ilman lupaa

Vierailija
09.08.2024 |

Mitä teen kun miehen äiti on laittanut useamman kuvan vauvastamme fb ilman lupaa? Olemme myös sanoneet, että kasvot eivät saa näkyä kuvissa, mutta joissakin kuvissa näkyy. Voinko pyytää fb poistamaan kuvat? Meneekö poistopyynnöstä jokin ilmoitus hänelle, että minä olen tehnyt pyynnön? 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi anoppia poistamaan kuvat. Sen jälkeen pyydä Faces tekemään se. Ei ole mitään väliä, vaikka anoppi saa tietää sinun tehneen on. On aika laittaa anopille rajat, muuten tilanne tulee vain pahenemaan.

Vierailija
2/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hänelle että ottaa kuvat pois ja sassiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi, voi voi, ai ai, hyi hyi 🙉

Vierailija
4/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Kaikki vauvat on saman näköisiä. Minua ei ainakaan kiinnosta kenenkään lasten kuvat.

Vierailija
5/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille sääntö, että jos kuvat ei katoa, yhtän uutta kuvaa ei saa enää ikinä.

Vierailija
6/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Kaikki vauvat on saman näköisiä. Minua ei ainakaan kiinnosta kenenkään lasten kuvat.

Jotain runkkaria voi kiinnostaa. Tai joku kidnapata lapsen. Tai käyttää kuvia mainos tarkoituksiin. Tai myydä kuvat kiinalaisille. 

Vierailija
7/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille sääntö, että jos kuvat ei katoa, yhtän uutta kuvaa ei saa enää ikinä.

"Sano sääntö" 😂

Vierailija
8/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies ja lapsi. Jos sinä vielä joudut manageroimaan häntä, eikä mies aseta hänelle rajoja, hän tulee pilaamaan elämäsi. Mies olkoot rakkaan äitinsä kanssa hautaansa asti

Vierailija
9/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anopista myös rikosilmoitus perään vauvan puolesta, yksityisyyden loukkaamisesta. Vauvalla on samat perusoikeudet kuin muillakin ihmisillä

Vierailija
10/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehesi voi sanoa tuota äidilleen?

Vierailija
11/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä mies ja lapsi. Jos sinä vielä joudut manageroimaan häntä, eikä mies aseta hänelle rajoja, hän tulee pilaamaan elämäsi. Mies olkoot rakkaan äitinsä kanssa hautaansa asti

Niin just! Mies voi ottaa pennun kainaloonsa ja muuttaa äidilleen. Voivat perustaa yhteisen perhe-facen ja julkaista siinä kuviaan. Ap lataa tinderin ja alkaa etsimään uutta miestä ja parempaa anoppia 😤

Vierailija
12/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain runkkaria voi kiinnostaa. Tai joku kidnapata lapsen. Tai käyttää kuvia mainos tarkoituksiin. Tai myydä kuvat kiinalaisille.

Joopa joo. Kuka kiinalainenkaan ostaisi suomalaisen haljun näköisen vauvan kuvan? Mainoksissakin pitäisi olla erityisen kaunis lapsi ja runkkareillekaan ei kelpaa mikä tahansa muksu.

Vierailija
13/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja anopista myös rikosilmoitus perään vauvan puolesta, yksityisyyden loukkaamisesta. Vauvalla on samat perusoikeudet kuin muillakin ihmisillä

Oikein, ihan kunnon rangaistus anopille, samalla vahingonkorvaus vaade. 

Eipä anopin naamaa tarvitse enää sitten katellakaan, saa miniä viimeinkin olla rauhassa.

Vierailija
14/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehesi voi sanoa tuota äidilleen?

Koska mies on järkevämpi kuin hänen muijansa eikä luule kaiken maailman outoja juttuja. Mies parka. 

Vierailija
15/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki. Heti.

Vierailija
16/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kopioin ne sieltä fb:stä ja lisäsin instaan ja tiktokiin. Ei kai haittaa?

Vierailija
17/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ei tuollaisen anopin kanssa tule mistään mitään. Hyvä ap, että otit elämän ohjat omiin käsiisi.

Vierailija
18/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lapsen kidnappaus on erityisen iso riski Suomessa. Vasta viime viikolla naapurin Mirkun mukelo katosi lastenvaunuista viikkoa sen jälkeen, kun se sai oman FB-sivun.

Vierailija
19/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on nähnyt yhden vauvan, on nähnyt ne kaikki.

Vierailija
20/42 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu pois, ou jee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi