Nata Salmela: "minullahan on tällainen jumala-syndrooma että pystyn mihin vaan"
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Karmiva tyyppi
Todellakin! Jatkuvasti esillä kuitenkin eli jotkut tykkää
"Hyvin itsevarma olo. Ei oo toista ihmistä jolla olis parempaa itsevarmuutta"
Tällä tyypillä on 108t instaseuraajaa😳 minkälaiset ihmiset häntä fanittaa?!
Kuka täällä kehtaa paljastaa seuraavansa tätä tyyppiä instassa? Olisi kiva tietää miksi
Narsistinen persoonallisuushäiriö on naisilla yleinen ongelma. Kuvitelma, että on superyksilö vain siksi, että on nainen, on harhakuvitelma. Teot ratkaisevat.
Natahan on todella aikaansaava tyyppi. Tehnyt markkinointihommia ja tekee paljon someyhteistöitä myös ja on siksi toki paljon esillä. Mun mielestä hän on positiivinen ja hyvä esimerkki monelle. Ei ole kangistunut yhdelle urapolulle, vaan vaihtoi toimistoduunin raksahommiin, on viimeisen vuoden aikana flipannut huomattavan määrän asuntoja ja rakentanut ihan kunnioitettavan omaisuuden omin avuin. Monikaan täällä ei pysty sanomaan samaa.
:D Joo, kyllä sitä itse kukainen pärjää jossain somehömpässä jos kiinnostusta riittää. Tuo asuntojen flippailu sun muu nyt ei kyllä paljoa vaadi
Vierailija kirjoitti:
Natahan on todella aikaansaava tyyppi. Tehnyt markkinointihommia ja tekee paljon someyhteistöitä myös ja on siksi toki paljon esillä. Mun mielestä hän on positiivinen ja hyvä esimerkki monelle. Ei ole kangistunut yhdelle urapolulle, vaan vaihtoi toimistoduunin raksahommiin, on viimeisen vuoden aikana flipannut huomattavan määrän asuntoja ja rakentanut ihan kunnioitettavan omaisuuden omin avuin. Monikaan täällä ei pysty sanomaan samaa.
Omin avuin > isänsä avulla...
Vierailija kirjoitti:
Todellakin näin. Mutta hänestä puuttuu se naiselta vaadittu nöyryys, siksi hän kiukuttaa monia.
Vierailija kirjoitti:
:D Joo, kyllä sitä itse kukainen pärjää jossain somehömpässä jos kiinnostusta riittää. Tuo asuntojen flippailu sun muu nyt ei kyllä paljoa vaadi
Olet kyllä niin väärässä kuin olla voi.
Kehitäpä itsekin vähän itseluottamustasi, niin ei tarvitse muita vähätellä nimettömänä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan sitten vastaava omaisuus kun eihän se paljon vaadi?
Vierailija kirjoitti:
Tällä tyypillä on 108t instaseuraajaa😳 minkälaiset ihmiset häntä fanittaa?!
Samanlaiset maailmanpelastajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyväpalkkainen työ ja omaisuutta. Ei tarvetta pyöriä somessa ja kikkailla asunnoilla ja kuvitella itsestäni jotain mitä en ole
Haluaisitko tyttäresi ottavan ulkonäköasioissa mallia tästä Nataliasta?
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen persoonallisuushäiriö on naisilla yleinen ongelma. Kuvitelma, että on superyksilö vain siksi, että on nainen, on harhakuvitelma. Teot ratkaisevat.
Teot tosiaan ratkaisee. Salmela on teoillaan osoittanut, että hänen kova itseluottamus on täysin perusteltua.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole nainen, hän on supernainen.
Älkää vaan menkö tielle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omin avuin > isänsä avulla...
Niin, isänsä on palkattuna työvoimana rakennuksilla. Toki varmasti on myös hyvä tuki ammattitaitonsa puolesta.
":D Joo, kyllä sitä itse kukainen pärjää jossain somehömpässä jos kiinnostusta riittää. Tuo asuntojen flippailu sun muu nyt ei kyllä paljoa vaadi"
Somehommat itseasiassa on ihan oikea työ, ainakin, jos niillä haluaa tienata. Yhden yhteistyön voi tehdä huonosti ja puolivillaisesti ja seuraavia yhteistöitä ei enää tulekaan. jos flippaamisella haluaa tehdä rahaa, niin se vaatii alkupääomaa/luottotietoja sekä valtavasti duunia siellä rakennustyömaalla projektinjohdosta ihan siihen raakaan duuniin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyväpalkkainen työ ja omaisuutta. Ei tarvetta pyöriä somessa ja kikkailla asunnoilla ja kuvitella itsestäni jotain mitä en ole
Niin niin.. kyllä sinäkin mutta kun, mutta kun ;)
Karmiva tyyppi