Nata Salmela: "minullahan on tällainen jumala-syndrooma että pystyn mihin vaan"
Kommentit (62)
Näyttää h..meita vetävältä katuh---lta
Onko rikollinen vai näyttääkö vaan siltä?
Vierailija kirjoitti:
Hän oli hyvin kaunis nuorempana, esim Ylen jutussa vuonna 2018 tosi kaunis. Miksihän halusi muuttaa ulkonäkönsä niin radikaalisti?
Linkki?
Tuossa ei ole mitään uutta, syndrooma taitaa todella olla. Vtn kitisijä.
No jos oikeasti pystyy mihin vaan tuon jumala-syndroomansa kanssa, niin miksei hanki itselleen normaalia suuta tuon ienirvistyksen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tyypillä on 108t instaseuraajaa😳 minkälaiset ihmiset häntä fanittaa?!
maksulliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli hyvin kaunis nuorempana, esim Ylen jutussa vuonna 2018 tosi kaunis. Miksihän halusi muuttaa ulkonäkönsä niin radikaalisti?
Linkki?
Natalja Tolmatsova.
Boikotoin kaikkea mitä kyseinen val koroskamamma mainostaa. Minulle eivät kaatiksentonkijoiden brändit kelpaa.
Jos pystyy mihin vaan, voisi lopettaa sodan Ukrainassa, mutta Nata taitaa olla muutenkin hyökkääjämaan puolella.
Ryccäkin kaiken lisäksi. Jo siitä syystä firmojen pitäisi kieltäytyä kaikesta yhteistyöstä hänen kanssaan. Muista syistä nyt puhumattakaan.
eipä pysty seiskan lööppiä pidemmälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Joo, kyllä sitä itse kukainen pärjää jossain somehömpässä jos kiinnostusta riittää. Tuo asuntojen flippailu sun muu nyt ei kyllä paljoa vaadi
Tee sitten perässä
Toisilla meistä on parempaakin tekemistä.
-eri
Paljon voidaan vääntää mutta en vaan osaa sometyötä kauhean korkealle arvostaa vaikka yritän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä kehtaa paljastaa seuraavansa tätä tyyppiä instassa? Olisi kiva tietää miksi
Minä. Olen häntä huomattavasti vanhempi, mutta seuraan häntä siksi, että hän on aikaansaava, rohkea, ahkera, määrätietoinen, uutta luova ja hauska tyyppi. On mukava seurata hänen juttujaan. Hän on takuulla hyvää seuraa, hauska ja älykäs.
Jotkut ajatteli noin eräästä Saksan johtajastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen persoonallisuushäiriö on naisilla yleinen ongelma. Kuvitelma, että on superyksilö vain siksi, että on nainen, on harhakuvitelma. Teot ratkaisevat.
Teot tosiaan ratkaisee. Salmela on teoillaan osoittanut, että hänen kova itseluottamus on täysin perusteltua.
Millä teoilla? 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen persoonallisuushäiriö on naisilla yleinen ongelma. Kuvitelma, että on superyksilö vain siksi, että on nainen, on harhakuvitelma. Teot ratkaisevat.
Ei hän ole nainen, hän on supernainen.
Älkää vaan menkö tielle!
LÄÄKKEET!!
Ruma, tyhmä akka ollut aina. Ei edes yliopistotutkintoa ole saanut aikaiseksi.