Mistä johtuu että oli kulkuneuvo mikä tahansa niin mies aina ajaa ja nainen istuu vierellä?
Autoissa suurinosa miehistä ajaa ja nainen vierellä.
Moottoripyörässä nainen istuu aina takana.
Mönkijässä ja moottorikelkassa nainen istuu aina takana.
Moottoriveneessä ja vesiskootterissa mies aina ohjaamassa.
Sitten lisäksi vielä kun kävin eräässä harrasteautojen kokoontumisessa niin yhtään naista ei näkynyt kuljettajan paikalla vaan istuivat vieressä.
Eikö miehet luota naisten ajotaitoihin kun eivät päästä ajamaan vai onko naiset niin arkoja etteivät uskalla ajaa?
Kommentit (118)
Tämähän on selvä asia, pelkääjän paikalla se jolla rautaisemmat hermot.
Naisten aivoja ei ole suunniteltu teknisten hölynpölyjen käyttöön. Primitiivitarpeet ohjaavat naisten elämää.
Enemmän olen naisten kyydissä ollut ja ovatkin olleet paljon parempia kuskeja kuin monet kaahailevat miehet.
Kyllä meillä on tasa-arvoinen suhde ja minäkin voin ajaa, paitsi silloin kun otan mieheltäni suihin ajon aikana. Se ei vielä onnistu yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu ihan siitä, että sinä elät omassa mielikuvitusmaailmassasi, jolla ei ole mitään tekemistä todellisen maailman kanssa.
t. taksikuski N40
Saanko maksaa kyydin luonnossa?
Varmaan kiva olla naispuolinen taksikuski kun jo täälläkin ahdistellaan. Voi vaan kuvitella mitä känniset miehet puhelevat taksia käyttäessään.
Vierailija kirjoitti:
Ei aja minun autoani. Yksikään mies ei tule ropeltamaan sitä, se on minun, itse sen maksanut ja itse ajan.
Edellinen omistajakin nainen, hieman vanhempi saksalainen, neiti-ihminen muuten hänkin kuten minäkin jos näin vanhanaikaista kieltä käytetään. Auto erittäin moitteettomassa kunnossa kun sen ostin. Saksalaiseen tapaan perfektisti pidetty. Ostin Eestistä ja Eestissä asun.
Ei ropella miehet neidin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valtavan huonoja ajajia! Ruuanlaitossa ok
Meillä just toisinpäin. Mies on huono(mpi) kuski, mutta hyvä laittamaan ruokaa. Itse en kokkaa ollenkaan.
Sama meillä. Tosin pitkillä matkoilla laitan miehen ajamaan, kun itseäni alkaa helposti nukuttaa.
Varmaan keskimäärin autot ja ajaminen kiinnostaa miehiä enemmän kuin naisia. Itse en tykkää mitenkään erityisesti ajamisesta, paljon mieluummin istun ja katson maisemia. Ajaminen on välttämätön paha, että pääsee paikasta toiseen. Mieheni taas tykkää ajaa. Meillä on molemmilla omat autot ja minäkin ajan tietty yksikseni paljon, mutta yhdessä mennessä mies ajaa aina, myös minun autolla mentäessä. Molemmille ok. En näe mikä ongelma tässä olisi... Samalla tavalla kiinnostuksen mukaan jaetaan muitakin hommia, esim. minä vihaan imurointia joten mies hoitaa sen aina, ja mies taas ei koske ruoanlaittoon vaan se on minun hommani.
Mulla ei ole korttia. Eikä kyllä miestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän autolla ajosta, mieheni ei. Häneltä evättiin ajo-oikeus muistisairauden vuoksi. Olen tyytyväinen, että tuli kortti hankittua. Monella naisella ei ole tai eivät ole ajaneet ja sitten tulee ongelmia, jos/kun mies menettää korttinsa.
Tämä juuri. Jos mies aina ajaa, ja kortti menee, nainen ei pääse enää mihinkään jos ei itse uskalla ajaa.
En aja koska terveydelliset syyt ja hahmotus heikko. Ajokortti on mutta en halua olla vaaraksi itselleni enkä muille. Joten mies ajaa silloin kun autolla liikutaan. Toinen syy on se että ei olisi rahaa autoon, bensaan ja vakuutuksiin jos olisin yksin. Joten mies huolehtii autosta ja saa myös päättää sen käytöstä. Ei tule huono omatunto.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan lähes aina, koska autokin on minun. Mies ei tykkää ajaa. Myös Thaimaassa minä ajoin skootterilla ja mies takana. Onneksi mieheni ego ei ole niin heikko että se hajoaisi tuosta.
Mutta kallo halkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valtavan huonoja ajajia! Ruuanlaitossa ok
Mies hoitakoon sekä kokkaamisen että ajamisen, jotta nainen voi keskittyä älyllisempiin harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan lähes aina, koska autokin on minun. Mies ei tykkää ajaa. Myös Thaimaassa minä ajoin skootterilla ja mies takana. Onneksi mieheni ego ei ole niin heikko että se hajoaisi tuosta.
Sun mies on joku munaton soijapoikanössö. Itse en kehtaisi tunnustaa tuollaista surkimusta miehekseni.
Minä ajan aina omalla autolla enkä tykkää lainata miehelle enkä kenellekään. Miehen autolla olen ajanut pari kertaa. Yleensä mennään minun autolla mm lomareissut. Tänä kesänä ajoin n.2500km. Yleensä ajan pakulla ja asuntoautollakin miehen istuessa vänkärinä. Peräkärryä mies on parempi peruuttamaan ja hänen autossa on koukku niin silloin saatan istua kyydissä.
Syy siihen on että luotan omaan ajotaitoon ja miehen kyydissä pelottaa.
Tästä syystä ajoin moottoripyöräkortinkin. Kenenkään kyytiin en mene.
Mönkijöitä ja kelkkoja inhoan. Autolla voin ajaa offroadia. Veneistä olen saanut yliannostuksen nuorempana ja pysyn mieluiten kuivalla maalla.
Olen myös opettanut molemmat lapset ajamaan kaikenlaisilla vehkeillä myös autolla n.10-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan aina omalla autolla enkä tykkää lainata miehelle enkä kenellekään. Miehen autolla olen ajanut pari kertaa. Yleensä mennään minun autolla mm lomareissut. Tänä kesänä ajoin n.2500km. Yleensä ajan pakulla ja asuntoautollakin miehen istuessa vänkärinä. Peräkärryä mies on parempi peruuttamaan ja hänen autossa on koukku niin silloin saatan istua kyydissä.
Syy siihen on että luotan omaan ajotaitoon ja miehen kyydissä pelottaa.
Tästä syystä ajoin moottoripyöräkortinkin. Kenenkään kyytiin en mene.
Mönkijöitä ja kelkkoja inhoan. Autolla voin ajaa offroadia. Veneistä olen saanut yliannostuksen nuorempana ja pysyn mieluiten kuivalla maalla.
Olen myös opettanut molemmat lapset ajamaan kaikenlaisilla vehkeillä myös autolla n.10-vuotiaana.
Lisään vielä että moottoripyörällä on vaikea kuljettaa kyydissä itseä painavampaa miestä niin ajaminen ei ole kovin hauskaa.
Naisen liian pienet aivot eivät ole sopivia hahmottamaan liikennettä ja huumoria. Lisäksi he ottavat kaiken henkilökohtaisesti.
Meillä ap:n ihmettelemään on kaksi syytä:
Auto on minun, koska vaimoni on liian pihi osallistumaan.
Ajan itse kun olemme yhdessä liikkeellä, koska vaimon epävarmassa kyydissä pelottaa aivan helvetisti.
Eli naiset ei osaa ajaa edes kolareita.