Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mounjaro laihdutuslääke kokemuksia

Vierailija
08.08.2024 |

 

Olen aiemmin kokenut laihdutuslääkkeet ja muut painon hallinnan poppakonstit hieman säälittäviksi, mutta mieli on muuttunut, kun aiemmin hyväksi koetut tavat painonhallinnassa eivät tunnu enää tepsivän. Eli olen päättänyt testata lääkkeiden apua painonpudotuksen tukena. Lääke on Mounjaro. Tässä ketjussa tulen kertomaan kokemuksia  ja tuntemuksia lääkkeen toimivuudesta ja sopivuudesta minulle. Olen myös kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksia laihdutuslääkkeistä.

Ensimmäisen pistokseni sain viikko sitten torstaina. Olin varustautunut pahoinvointiin ja ummetuksen riskikin hieman mietitytti, mutta kummankin osalta epäilys oli turha. Ei pahoinvointia ja vatsakin on toiminut hyvin. Ainoa miinuspuoli on turvotus. Vatsa tuntui ensimmäiset päivät pistoksen jälkeen todella täydeltä - pallolta.

Toisen pistoksen laitoin tänään aamulla. Vatsa ei ole ainakaan vielä turvonnut, mutta katsotaan päivän mittaan miten tämä etenee.

Olisi mielenkiintoista kuulla myös muiden kokemuksia laihdutuslääkkeiden toimivuudesta sekä hoidon lopttamiseen liittyvistä kokemuksista. Eli  miten lopetus onnistui?

Kommentit (2247)

Vierailija
2241/2247 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi hei - nahka voi painaa jopa 10 kg, voit itse asiassa olla jo tavoitepainossa. Siitä nahasta ei vissiin helpolla pääse eroon paitsi veitsellä ja siitäkin voi tulla komplikaatioita. Onnittelut uskomattomasta matkasta ja tsemppiä! Ja muillekin tietty.

Minä päädyin kokeilemaan ylläpitoannosta 1.8 mg. Tällä ei ole ruokahälyä, ja se on plussaa. 

mm

Vierailija
2242/2247 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymppi hei - nahka voi painaa jopa 10 kg, voit itse asiassa olla jo tavoitepainossa. Siitä nahasta ei vissiin helpolla pääse eroon paitsi veitsellä ja siitäkin voi tulla komplikaatioita. Onnittelut uskomattomasta matkasta ja tsemppiä! Ja muillekin tietty.

Minä päädyin kokeilemaan ylläpitoannosta 1.8 mg. Tällä ei ole ruokahälyä, ja se on plussaa. 

mm

Näin hurjan videon tummy tuckin suunnittelusta. Lääkäri komensi potilaan lavitsalle selälleen maaten ja sitten alkoi vetää paljasta mahanahkaa niin, että napakin meni rullatun mahanahkan alle kun hän kiristi ja näytti miltä se leikattu maha sitten paranemisen jälkeen näyttää. Hän teki tussilla merkin navan uudelle kohdalle. Toisessa videossa oli leikkaus tehty ja leikattu jo varmaan parantunutkin kun kerran pystyi näyttämään paljasta ihoa. Leikkaussauma jäi siististi alushousujen reunan alle ja mahanahka oli kuin olikin sellaisen luonnollisen sileän näköinen. Sivusta katsoen vatsa oli litteä. Kivut olivat olleet kohtalaiset, koska erkaallaan olevat vatsalihakset oli saman tien ommeltu yhteen. Ylijääneen materiaalin painosta ei kerrottu mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2247 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan puolittanut Mounjaron annosta? Eli kierretään sitä kynää vain puolet.

Vierailija
2244/2247 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 15mg kynän, koko annos olisi 60 naksua. Alussa 2,5mg oli 10 naksua ja nyt sitten 3,75 15. Näin menen reseptin kirjoittaneen lääkärin ohjeen mukaan, kynä tulee riittämään todennäköisesti neljä kuukautta tai yli. Lääkkeen kustannukset reilun 100€/kk. Kaikissa kynissä täysi annos on 60 joten siitä pystyy helposti laskemaan myös muille vahvuuksille annoksen

 -64

Vierailija
2245/2247 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 15mg kynän, koko annos olisi 60 naksua. Alussa 2,5mg oli 10 naksua ja nyt sitten 3,75 15. Näin menen reseptin kirjoittaneen lääkärin ohjeen mukaan, kynä tulee riittämään todennäköisesti neljä kuukautta tai yli. Lääkkeen kustannukset reilun 100€/kk. Kaikissa kynissä täysi annos on 60 joten siitä pystyy helposti laskemaan myös muille vahvuuksille annoksen

 -64

-64 montako viikkoa sinulla riitti 2,5 mg?

Montako olet nyt pistänyt 3,75 mg annoksella?


Millainen painonpudotus vauhti tuolla annoksella on ollut sinulla?


Nämähän on tietty yksilöllisiä mutta kiinnostaa millaisia kokemuksia on.

Vierailija
2246/2247 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 15mg kynän, koko annos olisi 60 naksua. Alussa 2,5mg oli 10 naksua ja nyt sitten 3,75 15. Näin menen reseptin kirjoittaneen lääkärin ohjeen mukaan, kynä tulee riittämään todennäköisesti neljä kuukautta tai yli. Lääkkeen kustannukset reilun 100€/kk. Kaikissa kynissä täysi annos on 60 joten siitä pystyy helposti laskemaan myös muille vahvuuksille annoksen

 -64

Olen käyttänyt  mounjaroa puolitoista vuotta ja pudottanut 42kg.

Sen verran on kokemusta että kun käyttää samaa kynää yli 2kuukautta, eli mulla 15mg kynä mistä nakssutelen pieniä annoksia niin teho lakkaa kun kynä ollut korkattuna yli 2kuukautta.

Vaikka hinnassa säästää niin teho ei enää toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2247/2247 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki, jotka napsutelleet pienempiä annoksia kokeneet saman, että aine laimenee 2 kk avaamisen jälkeen?

Oletteko sitten annostelleet isompaa annosta ”tuurilla” vai heittäneet loput pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi