Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa lapsen, muttei naimisiin

Vierailija
07.08.2024 |

Mies toivoo kovasti lasta ja hänellä on kova vauvakuume. Vihjailee asiasta päivittäin ja muutenkin pitää lapsista. Itsekin haluaisin lapsen, mutta minulle on tärkeää, että lapset hankitaan vain aviossa. Mies ei halua naimisiin. Mitä tekisit? 

Yhdessä on oltu 8 vuotta ja lapsi pitäisi kyllä hankkia piakkoin, jos niitä ylipäätään haluaa. Mies on nyt 36v ja itse olen 31v.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.

Kaikki fiksut naiset avaa haaransa kaikille miehille?

Vierailija
122/126 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä haluaisin kysyä yhden kysymyksen, parantaako naimisiinmeno tai lapsen tekeminen parisuhdetta. Eikö ensin tule hyvä parisuhde ja kaikki muu tulee siihen lisäksi? Kuusi vuotta naisen kanssa, sitten hän petti ja jätti. Luojan kiitos ei ollut lasta ja ei menty naimisiin, hän oli myös se joka ei halunnut edes kihlautua. Naisilla järki käteen ja ihan hyviä miehiäkin on olemassa. Mutta mitään suhdetta ei pelasteta lapsella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijällä on varmaan mielessä häipyä sen jälkeen kun pulla on uunissa. Haluaa lapsen, mutta ei sitoutua siihen. Voi sitten vaan kehuskella, että lapsia on. 

Nimen omaan. Tätä on nähty, liikaakin.

Jostain syystä äijillä se on jotenkin statusta nostavaa muitten äijien silmissä että lapsia on saanut aikaan.  Siitä viis ottaako vastuun, melkein päin vastoin- parempi  heidän silmissään jos ei ota.  Se  on joku sellainen sairas kuvio noilla.

Itse en luota pätkän vertaa.

Vierailija
124/126 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijällä on varmaan mielessä häipyä sen jälkeen kun pulla on uunissa. Haluaa lapsen, mutta ei sitoutua siihen. Voi sitten vaan kehuskella, että lapsia on. 

Nimen omaan. Tätä on nähty, liikaakin.

Jostain syystä äijillä se on jotenkin statusta nostavaa muitten äijien silmissä että lapsia on saanut aikaan.  Siitä viis ottaako vastuun, melkein päin vastoin- parempi  heidän silmissään jos ei ota.  Se  on joku sellainen sairas kuvio noilla.

Itse en luota pätkän vertaa.

Enemmistö miehistä taitaa jäädä ja ottaa vastuun. Outoa että toisilta naisilta miehet vain katoaa.

Vierailija
125/126 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa tarkemmin miksi sinä haluat naimisiin, mitä se tarkoittaa sinulle ja miksi mies ei halua naimisiin?

Sitten puhukaa millaisia asioita odotatte lapsiperheeltä. Montako lasta haluaisitte? Onko teillä realistiset ja saman tyyliset oletukset ja asenteet asiaa kohtaan? Ja sitten kaikkein tärkein, jos teillä olisi lapsi miten järjestäisitte raha-asiat ja kustannukset ja kuinka kauan olisitet kotona ja miten jakaiseitte vanhempainvapaat?

Vierailija
126/126 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa miksi sinä haluat naimisiin ja miksi mies ei halua...