Varusmiehet tienaavat vähemmän kuin vangit - mitäs te akat tähån sanotte
Kommentit (61)
Miksi tämä kysymys on kohdistettu naisille? Sekä vankeina että varusmiehinä on naisia. Miehet ovat kuitenkin tehneet nämäkin säännöt, eivätkä edes halunneet päästää naisia armeijaan. Naiset ovat itse taistelleet tiensä sinne. Jos se olisi miehistä kiinni, naiset eivät edes saisi mennä.
Mitä sä täällä uliset? Ei se auta.
Aloittajan kannattaa sitten varmaan lähteä vankilaan tekemään uranousu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä kysymys on kohdistettu naisille? Sekä vankeina että varusmiehinä on naisia. Miehet ovat kuitenkin tehneet nämäkin säännöt, eivätkä edes halunneet päästää naisia armeijaan. Naiset ovat itse taistelleet tiensä sinne. Jos se olisi miehistä kiinni, naiset eivät edes saisi mennä.
Vain miehille se on PAKOLLISTA.
Paitsi Tuure Boelius ja lätkänpelaajat.
Sanon, että törkeää ja vaadin asiaan välitöntä muutosta.
Lisäksi, mee töihi.
Meneppä kokeilemaan vankina oloa-voisit lopettaa nää naisvihamieliset aloitukset.
Pyysin sanomalta bannia sulle!
Olet aivan oikeassa siinä, että kyllä varusmiespalveluksesta pitäisi saada parempi korvaus kuin vankilan työtoimintaan osallistumisesta. Kyllähän varuskuntien henkilökunnallekin maksetaan palkkaa, miksei siis myös varusmiehille?
Ehkä armeijaan pitäisi ottaa vain vapaaehtoisia. Silloin varusmiesten määrä vähenisi sen verran että säästyneillä rahoilla saataisiin palkat maksettua. Tai jos ei vähenisi, niin silloin voitaisiin ottaa käyttöön maanpuolustusvero jota maksaisivat ne jotka eivät ole käyneet armeijaa.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on totta..
Voi vihtori sentään millaiseksi tämä maailma on sössitty..
Tarvisi yhtään mitään rahaa vangit.
Verovaroin jo muutenkin saavat olla lämpimässä ja ruoat päälle.
Vangit saavat palkkaa jos tekevät töitä, mutta vankila ottaa siitä osan vangin ylläpitokustannuksiin. Kuten pitääkin.
Ap, teepä kansalaisaloite asiantilan muuttamiseksi!
Vangit kai tekee jotain tuottavaa työtä. Varusmiehet kaivaa poteroita ja siivoaa.
Pitäisikö vangeille muka maksaa palkkaakin rangaistuksen kärsimisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vangit kai tekee jotain tuottavaa työtä. Varusmiehet kaivaa poteroita ja siivoaa.
Toivon totisesti kuten moni muukin etteivät varusmiehet joudu tekemään koskaan sitä "työtä"johon heidät koulutetaan.
Valitat miesten tekemistä ongelmista, joten mene valittamaan miehille.
ei ne sano mitään koska "naisilla ei ole oikeuksia , naisia kohdellaan epätasa-arvoisesti"🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
👧: työelämä on NIIIN UUUUVUTTAVAA😭😖
- Mäkkärin kassa
Oletko sinä sossuloinen ikinä ollut päivääkään töissä pikaruokalan kassalla? Tai muuallakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain miehille se on PAKOLLISTA.
Paitsi Tuure Boelius ja lätkänpelaajat.
Miehet ovat itse säätäneet sen itselleen pakolliseksi. Siitä on kyse.
Ohis
Linkki?