Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastaako Jumala siis niinku ihan kaikkia?

Vierailija
07.08.2024 |

Ja antaa ikuisesti anteeksi?

Kommentit (921)

Vierailija
761/921 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niiku mikä?

Vierailija
762/921 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala rakastaa kaikkia, ihan loppuun saakka. Mutta jos teet Jumalan tahtoa vastaan (Jumalalla on aina hyvä tahto meitä kohtaan), joudut vastaamaan siitä kuolemasi jälkeen Jeesuksen Kristuksen edessä, joka kuoli sinun puolestasi, jotta saisit syntisi anteeksi. Me kaikki joudumme viimeiselle tuomiolle, ja siinä Jeesus päättää, kuka pääsee taivasten valtakuntaan, kuka joutuu ikuiseen kadotukseen.

Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.

Ensimmäinen ja tärkein käsky.

Muita jumalia siis on olemassa?

Raamatussa useissa kohdissa kerrotaan olevan monia jumalia. Kaikille kansoille on annettu omansa ja psalmeissa pidetään oikein jumalten kokous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/921 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä pitää olla, että uskoo johonkin somevideoon? Varmaan niin tyhmä, että tekee kipeää.

Tuskin kukaan perustaa uskoaan somevideolle. Uskovana elämä on helpompaa, kun voi tukeutua Jumalaan kaikessa. Se ei tee kipeää.

Vierailija
764/921 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jo saavutettu ymmärrys jahven rakkausringistä? Työttömiä se ei ainakaan rakasta, eikä vassareita. 

Vierailija
765/921 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä pitää olla, että uskoo johonkin somevideoon? Varmaan niin tyhmä, että tekee kipeää.

Paljon rakkautta sinulle ja kaikille yläpeukuttaneille! Viha sairastuttaa

Vierailija
766/921 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi--u se ainakaan miuta rakasta...olen muutamaa miljoonaa "rukoillut",että pärjäilisin elämässäni kunnolla,mutta ei ko.aave ole ottanut asiaa hoitaakseen....täyttä paskaa jorinat,että joku jumala rakastaa...yhtä paljon voi uskoa johonkin toteemipaalun maagiseen voimaan!...sama lopputulos.

Vierailija
767/921 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi--u se ainakaan miuta rakasta...olen muutamaa miljoonaa "rukoillut",että pärjäilisin elämässäni kunnolla,mutta ei ko.aave ole ottanut asiaa hoitaakseen....täyttä paskaa jorinat,että joku jumala rakastaa...yhtä paljon voi uskoa johonkin toteemipaalun maagiseen voimaan!...sama lopputulos.

Jumalan edessä tulee olla nöyrä. Hän ei ole rukousautomaatti ja on viisaudessaan aivan toista kuin me ihmiset.

Vierailija
768/921 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei isä anna lapselleen jokaista karkkia, jonka lapsi haluaa. Mutta aina hän pitää omastaan huolen.

Vierailija
769/921 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei isä anna lapselleen jokaista karkkia, jonka lapsi haluaa. Mutta aina hän pitää omastaan huolen.

Ei-uskova ei kuitenkaan ole Jumalan oma, vaikka Jumala ei ole häntä hylännyt. Tällainen ihminen kulkee pimeydessä, joka on Saatanan valtakuntaa. Jumalaa ei voi syyttää Saatanan teoista.

Vierailija
770/921 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei voi oppia tuntemaan, jos ei edes yritä.

Vierailija
771/921 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa voi rukoilla. Lukea Raamattua, jos haluaa päästä häntä lähelle

Vierailija
772/921 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti uskovaisia jumala vihaa, koska rajoittaa heidän elämäänsä erilaisilla säännöillä.

Vierailija
773/921 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siia niinku jos kuulut heihin ja teet parannuksen. Muuten tulee kadotus tai kadotuksen kautta armoon. 

Vierailija
774/921 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ehdoitta kaikkia. Kannattaa kuitenkin elää elämä itselle parhaalla tavalla.

Vierailija
775/921 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti uskovaisia jumala vihaa, koska rajoittaa heidän elämäänsä erilaisilla säännöillä.

Logiikkasi on täysin väärä

Vierailija
776/921 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ehdoitta kaikkia. Kannattaa kuitenkin elää elämä itselle parhaalla tavalla.

Ei. Ei itselle parhaall tavalla. Liha on syntinen. Jumala on kertonut kuinka tulisi elää

Vierailija
777/921 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palvo minua ja noudata kaikkia minun keksimiä sääntöjäni tai kidutan sinua ikuisesti tulisessa pätsissä!"

Aika erikoinen näkemys rakastamisesta. Hirviö tuollainen jumala olisi.

Vierailija
778/921 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä kuolee maailmassa tuhansia lapsia nälkään. Ei vissiin ihan kaikista jaksa isä huolehtia?

Vierailija
779/921 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään rakasta. Raamattu on väärällään esimerkkejä ihmisistä, eläimistä ja asioista jotka Jumala tuhoaa/tappaa.

Vierailija
780/921 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon rakkautta sinulle ja kaikille yläpeukuttaneille! Viha sairastuttaa

Raamatun kirjoitukset ovat oman aikansa somesoperruksia.