Rakastaako Jumala siis niinku ihan kaikkia?
Kommentit (921)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Heittää helvettiin suurimman osan ihmisistä. Siis jos raamattu pitää paikkansa.
Se on sinun oma valinta. Et sinä halua olla uskossa
Mitään todellista valinnan mahdollisuutta ei ole muihin uskontoihin syntyneillä. Joten joutuvat helvettiin. Kaksi kolmasosaa maailman väestöstä. Reilu peli.
Somessakin on pyörinyt video siitä, kuinka Jeesus ilmestyi entiselle (silloiselle) hamas-taistelijalle. Jeesus sanoi hänelle: Olen tie ja totuus. Taistelija ei tuntenut Raamattua, eikä Jeesusta. Hän kysyi: Kuka olet, sinä joka annat minulle anteeksi? (Hän koki, että hänelle annettiin hänen syntinsä anteeksi ja häntä rakastettiin.) Jeesus kertoi hänelle nimensä.
Herralla on keinot ja Hänen tuomionsa ovat aina oikeat.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilu on tärkeää, koska rakastava Isä haluaa olla tekemisissä kanssamme. Voit rukoilla omin sanoin tai Isä meidän -rukousta, kunnes totut rukoilemiseen. Sehän on keskustelua ja yhteydenottoa Isään.
Älä ap lue noita Jumalaa herjaavia viestejä. Ihmiselle on annettu vapaus valita, tekeekö Taivaallisen Isän tahdon vai kapinoiko Jumalaa vastaan ja herjaa Häntä, joka haluaa ainoastaan hyvää rakkaille lapsilleen.
Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastaa. Hän on meidän kaikkien Taivaallinen Isä ja haluaa lapsensa luokseen Taivaaseen. Anteeksiannon ehtona on Jeesuksen sanoin: Mene äläkä enää syntiä tee eli pyydetään Isältä anteeksi syntejä ja ei tehdä niitä enää tahallisesti tietoisena, että tekee väärin ja silti tekee niin. Isä meidän -rukouksessa on kaikki tiivistettynä. Rakastavaa Isää tulee totella mielellään eli yrittää parhaansa noudattaa kymmentä käskyä ja Jeesuksen elämänohjeita. Kukaan meistä ei ole synnitön. Ole huoleti, Hän rakastaa sinua.
Rakastava isä my ass. Palvo minua tai palat ikuisesti helvetin tulessa.
Ei kiitos.
Rakennetaan olkiukko, sitten näytetään olkiukolle kaapin paikka. Kyllä nyt on uskonnot servattu!
Mikä oli olkiukkoa tuossa jumalan ehdollisessa rakkaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään rakasta, vaan vihaa.
Mieti nyt itsekin, Hän itse loi meidät epätäydellisiksi ja suurimman osan kyvyttömäksi uskomaan Häneen tai Hänen käskyihinsä. Ja samalla Hän käski epätäydelliset luomuksensa olemaan täydellisiä ja tottelemaan Häntä tai joutuvat ikuiseen kidutukseen.
Mitä muuta tuo on kuin absoluuttista sadismia?
Ymmärrys hoi. Ihminen aloitti. Jumala nimenomaan loi ihmisen täydelliseksi ja antoi hänelle paratiisin. Mutta heti alkumetreillä ihminen kääntyi kuuntelemaan saatanaa ja siitä seurasi ihmiselle kirous. Ja siitä ihminen syyttää Jumalaa tänä päivänäkin ja vauva-palstallakin.
Miksi kaikkitietävä jumala loi saatanan? Ilman saatanaa ihminen ei olisi langennut.
Vierailija kirjoitti:
Jumala rakastaa kaikkia, ihan loppuun saakka. Mutta jos teet Jumalan tahtoa vastaan (Jumalalla on aina hyvä tahto meitä kohtaan), joudut vastaamaan siitä kuolemasi jälkeen Jeesuksen Kristuksen edessä, joka kuoli sinun puolestasi, jotta saisit syntisi anteeksi. Me kaikki joudumme viimeiselle tuomiolle, ja siinä Jeesus päättää, kuka pääsee taivasten valtakuntaan, kuka joutuu ikuiseen kadotukseen.
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.
Ensimmäinen ja tärkein käsky.
Muita jumalia siis on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Heittää helvettiin suurimman osan ihmisistä. Siis jos raamattu pitää paikkansa.
Mitään todellista valinnan mahdollisuutta ei ole muihin uskontoihin syntyneillä. Joten joutuvat helvettiin. Kaksi kolmasosaa maailman väestöstä. Reilu peli.
Somessakin on pyörinyt video siitä, kuinka Jeesus ilmestyi entiselle (silloiselle) hamas-taistelijalle. Jeesus sanoi hänelle: Olen tie ja totuus. Taistelija ei tuntenut Raamattua, eikä Jeesusta. Hän kysyi: Kuka olet, sinä joka annat minulle anteeksi? (Hän koki, että hänelle annettiin hänen syntinsä anteeksi ja häntä rakastettiin.) Jeesus kertoi hänelle nimensä.
Herralla on keinot ja Hänen tuomionsa ovat aina oikeat.
Kuinka tyhmä pitää olla, että uskoo johonkin somevideoon? Varmaan niin tyhmä, että tekee kipeää.
Erityisesti Jumala rakastaa kaikkia kruunupäitä ja diktaattoreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala rakastaa kaikkia, ihan loppuun saakka. Mutta jos teet Jumalan tahtoa vastaan (Jumalalla on aina hyvä tahto meitä kohtaan), joudut vastaamaan siitä kuolemasi jälkeen Jeesuksen Kristuksen edessä, joka kuoli sinun puolestasi, jotta saisit syntisi anteeksi. Me kaikki joudumme viimeiselle tuomiolle, ja siinä Jeesus päättää, kuka pääsee taivasten valtakuntaan, kuka joutuu ikuiseen kadotukseen.
Onhan niitä epäjumalia vaikka millä mitalla. Rahakin voi olla epäjumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt itsekin, Hän itse loi meidät epätäydellisiksi ja suurimman osan kyvyttömäksi uskomaan Häneen tai Hänen käskyihinsä. Ja samalla Hän käski epätäydelliset luomuksensa olemaan täydellisiä ja tottelemaan Häntä tai joutuvat ikuiseen kidutukseen.
Ymmärrys hoi. Ihminen aloitti. Jumala nimenomaan loi ihmisen täydelliseksi ja antoi hänelle paratiisin. Mutta heti alkumetreillä ihminen kääntyi kuuntelemaan saatanaa ja siitä seurasi ihmiselle kirous. Ja siitä ihminen syyttää Jumalaa tänä päivänäkin ja vauva-palstallakin.
Miksi kaikkitietävä jumala loi saatanan? Ilman saatanaa ihminen ei olisi langennut.
Vaikka siksi että näkisit mihin pahuus johtaa.
Niin siinä sopparin etusivulla väitetään, mutta sitten on se taivaan lakiosaston pitkä pumaska, jossa luetellaan kaikki, joita ei rakasteta.
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä sopparin etusivulla väitetään, mutta sitten on se taivaan lakiosaston pitkä pumaska, jossa luetellaan kaikki, joita ei rakasteta
Mutta kaikille annetaan mahdollisuus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi että näkisit mihin pahuus johtaa.
Eli tarkoitus olikin, että Aatami ja Eeva syövät hyvän ja pahan tiedon puun hedelmiä? Saatana toteutti siis jumalan suunnitelmaa tai ei voinut saatanalle mitään. Kerro kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä sopparin etusivulla väitetään, mutta sitten on se taivaan lakiosaston pitkä pumaska, jossa luetellaan kaikki, joita ei rakasteta
Mutta kaikille annetaan mahdollisuus..
Oikeastihan näin ei ole. Mitä mahdollisuutta hindukylään syntyneellä ja siellä aina asuneella on uskoa kristittyjen jumalaan?
Ei rakasta. Ei anna anteeksi, jos et usko jeesukseen vaan tuomitsee ikuiseen kärsimykseen.
Rakastaa vain niitä, jotka pelkäävät tai järjenvastaisesti rakastavat sitä. Muut se tuomitsee ikuiseen kidutukseen. Niin raamattu sanoo. Herran viha on kauhistuttava.
Kyllä rakastaa. Hindujakin, vaikka joutuvatkin helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herralla on ke
Heippa! Siunausta sinulle. Toivottavasti törmäät joskus kyseiseen videoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mutta ihminen toiminnallaan asettaa jonkun tai jonkin asian Jumalan paikalle omassa elämässään
Miten uskomuksia valitaan? Sehän on ihan tyhmää hommaa valita jotain minkä tietää olevan uskomus. Ateismi ei tietenkään ole uskomus vaan jumaluskon puutetta.
Vai onko se, että et usko Odiniin uskomus?