Vegaanien ja sianlihattomien määrä räjähti Suomen vankiloissa
Kasvis- ja vegaaniruokavaliot ovat yleistyneet lähivuosina ja yhä useampi haluaa syödä enemmän kasviksia myös perusruokavaliossa. Lisäksi sianlihattomien määrä on noussut runsaasti, mikä saattaa johtua ulkomaalaistaustaisten vankien osuuden kasvusta. Tarkkoja syitä esimerkiksi vegaanien määrän kasvulle on vaikea sanoa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vegaanien-ja-sianlihattomien-maara-…?
Kommentit (26)
Mussukat työllistävät joka alalla. Hieno homma, lässyttäkää vain persuista. Ongelma on ihan muualla.
No mutta se onkin kiva, voidaan verorahoilla ruokkia yhteiskunnan roskaa just miten he haluavat. Hei oliko pizza perjantait? Tietenkin vege vaihtoehdot!
Normaalisti tämä trollaus menee niin, että "MIkSI VAnGeiLLe AnNetaaN LiHaa eIkö kAsVIsLieMi RiitÄ". Mutta kun vanki itse pyytää kasvisruokaa, niin se ei trollille kelpaa 😤
Huhhuh kukkahattumummot kaikki pääsivät lyömään alapeukkua kommenteille jotka eivät niinkään tykkää miten meidän verorahat menee v i t u n vankien ruokamieltymyksiin. Se oli vähän pointti vankilasta, ei kiva paikka. Syöt mitä tarjotaan
Ihme että saa edes valita. He ovat tehneet rikoksen ja heille pitäisi kelvata mikä tahansa ruoka tai sitten saavat kuolla puolestani nälkään.
Mikä on saanut suomivangit luopumaan sianlihan syönnistä
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti tämä trollaus menee niin, että "MIkSI VAnGeiLLe AnNetaaN LiHaa eIkö kAsVIsLieMi RiitÄ". Mutta kun vanki itse pyytää kasvisruokaa, niin se ei trollille kelpaa 😤
Kasvisruokavalio kertoo radikaalivasemmistolaisten vankien määrän räjähdysmäisestä kasvusta
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh kukkahattumummot kaikki pääsivät lyömään alapeukkua kommenteille jotka eivät niinkään tykkää miten meidän verorahat menee v i t u n vankien ruokamieltymyksiin. Se oli vähän pointti vankilasta, ei kiva paikka. Syöt mitä tarjotaan
Allergiat/yliherkkyydet joudutaan kuitenkin huomioimaan.
Eli jos haluat olla vankien ja rikollisten kaltainen niin alat vegaaniksi ja jätät lihan pois, se on opetus tästä...
Ja jos et halua olla heidän kaltaisensa syöt lihaa...
Vierailija kirjoitti:
Ihme että saa edes valita. He ovat tehneet rikoksen ja heille pitäisi kelvata mikä tahansa ruoka tai sitten saavat kuolla puolestani nälkään.
Mun puolesta voisi olla pelkkää kasvisruokaa tarjolla, vaikka itse olenkin sekasyöjä ja vieläpä allergiaton, toki allergiat voitaisiin myös jättää huomiotta? Jos ei kelpaa kuolkaa nälkään...
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka ei ole erityisen halpaa, itse asiassa kalliimpaa kuin liharuoka.
Vierailija kirjoitti:
No mutta se onkin kiva, voidaan verorahoilla ruokkia yhteiskunnan roskaa just miten he haluavat. Hei oliko pizza perjantait? Tietenkin vege vaihtoehdot!
Eivät ole yhteiskunnan. Suomalaisen yhteiskunnan. Ovat tulleet kaukaa tänne tekemään rikoksia. Ja, ullatus, ullatus, joudumme me, suomalaiset veronmaksajat elättämään heitä. Eva Biaudet ja muut nuolijat voisivat itse maksaa, kun toivovat rikollisia Suomeen. Myös Paula Vesalalla, Krista Kososella ja Maija Vilkkumaalla on vastuu. Hehän pyysivät maailmaa kylään.
Mä en itse voi syödä sianlihaa, koska mulla on joku geeni tai vastaava, mikä aiheuttaa sen että sianliha maistuu ja haisee samalle, kun se itse sikala.
Englanninkielellä se on nimeltään Boar Taint.
Ihan sama kuinka tuoreesta lihasta on kyse niin se haju ja maku tulee aina. Yök.
Ainoastaan pekonissa ja esim grillatuissa ribseissä en muista havainneeni noita, mutta olen suosiolla jättänyt ostamatta etten osta turhaan, jos kuitenkin se haju ja maku tulevat.
Uudet tuulet puhaltavat alamaailmassa. Tuulensuuntakin on selvä. Toisaalta osahan aidosti ajattelee, että vankilaan päätyvät ne kaikkein jaloimmat ihmistaimet, jotka karu ympäristö ajaa rikoksen teille. Ehkä sitten herännyt empatia putte-possuakin kohtaan näillä.
Venkulat eivät tarvitse muuta kuin vettä ja leipää.
vegeruokia pakotetaan kouluihinkin ja lapset eivät syö vaan ovat nälkäisiä... kehitysmaa Suomi 2020-2024... ei ihme että koulutulokset laskivat...
Niin, niitä vegaaneja oli vankilassa yhteensä huimat 60kpl koko Suomessa, että...
jep,lisää vaan musulmaaneja tänne