Miksi konservatiivit haluavat lopettaa abortit ja ehkäisymenetelmät kokonaan?
Mikä on se syy, että naiset ovat ainoastaan tämän kohteena? Ja valkoiset miehet ovat tyytyväisiä?
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ehdottomasti vähiten mielenterveysongelmia on pitkässä parisuhteessa elävillä naisilla.
tutkimuksien mukaan pitkissä parisuhteissa elävät naiset eivät saaneet hakua apua mielenterveysongelmiinsa, sekä naisten mielenterveysongelmia nähtiin olevan vain "hysteriaa", jota saatettiin hoitaa kaikenlaisilla kidutusmenetelmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivien pitäisi kieltää itseltään myös seksi silloin jos tulee ilmi, että nainen on jo raskaana. Eihän seksiä sitten enää mihinkään tarvita, tauon paikka. ;)
Juurikin näinhän se on. Seksi nautinnon vuoksi on syntiä. Itseasiassa aivan mikä tahansa nautinnon vuoksi on syntiä.
Laulujen laulu taitaa olla eri mieltä. :) Miten tuppaakin aina unohtumaan tämä raamattuun sisältyvä kirja kristityiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivien pitäisi kieltää itseltään myös seksi silloin jos tulee ilmi, että nainen on jo raskaana. Eihän seksiä sitten enää mihinkään tarvita, tauon paikka. ;)
Juurikin näinhän se on. Seksi nautinnon vuoksi on syntiä. Itseasiassa aivan mikä tahansa nautinnon vuoksi on syntiä.
Ei kannata sitten ihmetellä jos noin ankea uskonto ei oikein vetoa ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ehdottomasti vähiten mielenterveysongelmia on pitkässä parisuhteessa elävillä naisilla.
tutkimuksien mukaan pitkissä parisuhteissa elävät naiset eivät saaneet hakua apua mielenterveysongelmiinsa, sekä naisten mielenterveysongelmia nähtiin olevan vain "hysteriaa", jota saatettiin hoitaa kaikenlaisilla kidutusmenetelmillä.
Puhun nykyajasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän paljon jossain jenkkilässä naiset tekee abortteja ihan vaan taloudellisen syyn takia. Siellähän ei ole Suomen sosiaaliturvaa, yritäpä siinä käydä töissä ja hoitaa 2kk ikäistä vauvaa samalla. Surullista mutta totta. Miehet yleensä näistä tilanteista katoaa vastuunsa kieltäen, nainen jää vaikeaan tilanteeseen yksin. Jos nainen raskautuu, tarkoitus on, että nainen saa levätä ja keskittyä huolehtimaan vauvasta, tämä tarkoittaa sitä, että lapsen isä kantaa vähintään taloudellisen vastuun. Kun isä ei kanna vastuutaan, lopputulos on mikä on, naiset ja lapset on ahtaalla.
Niinpä. Olen raskausviikolla 36+1 ja Jenkeissä tekisin edelleen töitä täyttä päivää. Suomessa määräaikainen työni loppui kesäkuussa jonka jälkeen olen saanut ansiosidonnaista ja joka jatkuu raskausrahana kun "äitiysloma" alkaa. Suomessakaan ei tueta rahallisesti niin, että se olisi ihan bisnestä hankkiutua raskaaksi, mutta kuitenkin niin ettei ole qusessa ja rahaa on välttämättömään.
Myös äitiysloman alkaminen kuukautta ennen laskettua aikaa antaa pienen hengähdystauon ennen äitiyttä. Myös silloin kun raskaus menee vaivoineen jo sairauden puolelle saa töissäkäyvänä sairaslomaa. Varmaan keskosia tai kohtukuolemia olisi huomattavasti enemmän jos piiskattaisiin raskaana olevia tekemään töitä viimeiseen asti.
Jos tämä on jonkun mielestä verovarojen haaskausta niin kannattaa tutustua historiaan ja siinä aikaan jolloin Suomessakin piiloteltiin raskautta ja haudattiin vastasyntyneitä metsään. Aika paljon naisia mestattiin näistä vauvantapoista. Sitten kannattaa miettiä miten epätoivoinen nainen on kun päätyy tappamaan lapsensa. Usein syynä koko asiaan ei edes ollut naisen oma tarve päästä kokemaan sek sin ihanuus vaan joko rai s k a tu k s i tulo tai lapsen isän haluttomuus ottaa asiasta vastuuta.
Ilman yhteiskunnan resursseja, neuvolatoimintaa, lastensuojelua ja sosiaaliturvaa nainen ja lapsi ovat heitteillä. Sellainen ei kiinnosta näitä konservatiiveja pätkääkään. Heistä on vain kiva tuntea olevansa hyviä ihmisiä tekemättä itse mitään.
Miksi täällä ihmiset puhuu menneiden aikojen mielenterveyshäiriöistä ja ettei naisilla niitä ollut, kun vasta 2000-luvulla mielenterveyden hoito oikeastaan alkoi. Sitä ennen se oli enemmänkin heitteillejättöä ja mielisairaalaan sulkeminen jokainen, joka vähänkään oli erilainen.
Suurin osa salasi ongelmiaansa, koska ei halunnut lukittuun sairaalaan loppuiäkseen, missä heillä ei ollut mitään oikeuksia. Paha olo purettiin usein lapsiin, kummmankin niin isän kuin äidin toimesta.
Ne haluavat ottaa naisilta luonnollisen vallan pois. On luonnollista, että nainen määrää kehostaan ja lisääntymisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kantava ajatus kaikissa jumaluskonnoissa, sama ajatus esiintyy myös budhalaisuudessa.
Ei tätä raamatun tekstiä kovin nautintokielteiseksi voi tulkita:
Suudelkoon hän minua, antakoon suudelmiaan! Ihanampaa kuin viini on sinun rakkautesi, ihana on voiteittesi tuoksu! Sinun nimesikin tiukkuu parhainta öljyä, siksi neidot sinua rakastavat. Ota minua kädestä, juostaan! Vie minut taloosi, kuningas,
vie minut huoneeseesi! Tule, iloitaan ja riemuitaan!
Rakkautesi on ihanampaa kuin viini. Suotta eivät neidot sinua rakasta.
-
Kuningas lepää ateriallaan,ja nardukseni levittää tuoksuaan. Kuin mirhakimppu rakkaani lepää rintojeni välissä, kuin hennakimppu,
En-Gedin viinitarhoista poimittu. Miten kaunis oletkaan, kalleimpani! Miten kaunis on katseesi, kyyhkysilmä! Miten kaunis oletkaan, rakkaani, miten ihana olet! Miten vehreä on vuoteemme! Setripuut ovat talomme seininä, sypressit kattonamme.
-
Hän vei minut viinitupaan, ja yllämme hulmusi rakkauden viiri. Tuokaa minulle rusinaterttuja, että vahvistun, tuokaa omenoita, että virvoitun
minä olen rakkaudesta sairas! Hänen vasen kätensä on pääni alla, hänen oikea kätensä hyväilee minua.
Minä vannotan teitä, Jerusalemin tytöt, gasellien ja villipeurojen kautta: älkää häiritkö rakkauttamme,
älkää häiritkö, ennen kuin itse haluamme herätä!
-
Miten kaunis, miten ihana oletkaan, rakastettuni, riemuni! Sinun vartalosi on kuin palmupuu,
sinun rintasi ovat sen tertut. Minä ajattelen: tuohon palmuun minä nousen, sen hedelmiin minä tartun!
Kuin rypäletertut ovat sinun rintasi, hengityksessäsi on omenan tuoksu, sinun suusi maistuu jalolta viiniltä, joka kiihdyttää rakkauttani ja kostuttaa uinuvien huulet. Minä olen rakkaani oma, minuun hän tuntee halua!
. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kantava ajatus kaikissa jumaluskonnoissa, sama ajatus esiintyy myös budhalaisuudessa.
Tarkoitat varmaan että se on ollut joidenkin tulkinta noista uskonnoista. Niissä kaikissa löytyy kyllä myös kohtia ja kirjoituksia joissa jopa ylistetään ruumiin ja aistien iloja. Joten on ihan tulkitsijasta kiinni mitä haluaa painottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan että se on ollut joidenkin tulkinta noista uskonnoista. Niissä kaikissa löytyy kyllä myös kohtia ja kirjoituksia joissa jopa ylistetään ruumiin ja aistien iloja. Jot
No se on ollut nimenomaan mystikkojen tulkinta ja muiden mielipiteillä ei uskonnollisessa mielessä ole lainkaan merkitystä.
On vain oikein ja väärin ,valitse kumpaa tietää kannattaa käydä.Onneksi on vielä naisia jotka eivät halua tappaa.Tähän toiseen pahemman puolen harhaisuuteen ja eksytykseen ei kannata aikaansa tuhlata.Woke radikaali sekoiluilla tää on jo nähtävissä,kuinka väärillä poluilla ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska se vituttaa mahdollisimman paljon intersektionalisteja. Tämä riittää syyksi ja on aivan oikeutettuakin miten hirvittävän syrjivää politiikkaa intersektionalistit tekevät.
Kannatan täyttä aborttikieltoa kunnes naiset luopuvat intersektionaalisesta feminismistä.
Sinulla incelreppanalla ei ole hajuakaan, mitä intersektionaalinen feminismi tarkoittaa. Kunhan öyhötät.
Eniten ihmetyttää kun noita abortteja tehdään Suomessakin noin 8000 vuosittain, niin miten voi olla ettei ihmiset osaa nykyäänkään käyttää ehkäisyä. 8000 vuosittain on ihan järkyttävän paljon näin pienessä väestössä. Yli 90% tehdään sosiaalisista syistä, eli ei esim. lääketieteellisestä syystä. Tulkitsen, että yleinen suhtautuminen aborttiin on aika kevyt, koska muuten ehkäisyssä oltaisiin huolellisempia, tai ei ihan ymmärretä, että abortti tosiaan tappaa elollisen olennon, ihmisen alun, vaikka miten asian kääntelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se vituttaa mahdollisimman paljon intersektionalisteja. Tämä riittää syyksi ja on aivan oikeutettuakin miten hirvittävän syrjivää politiikkaa intersektionalistit tekevät.
Kannatan täyttä aborttikieltoa kunnes naiset luopuvat intersektionaalisesta feminismistä.
Sinulla incelreppanalla ei ole hajuakaan, mitä intersektionaalinen feminismi tarkoittaa. Kunhan öyhötät.
https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar…
Onneksi marxistit kertovat sen mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Uskova lisää vielä; seksi kuuluu vain ja ainoastaan avioliittoon. Avioliitto on miehen ja naisen välinen. Älkää harrastako irtoseksiä. Irtoseksin seurauksena tulette sitten raskaaksi ja murhaatte lapsenne.
Tiesithän, että (Suomessa) hyvin suuri osa aborteista tehdään parisuhteessa oleville naisille, joilla on jo lapsi/lapsia ennestään? Voisiko olla, että naiset tietävät itse parhaiten mihin omat resurssinsa riittävät (niin mentaaliset kuin aineelliset)? Ja vahinkoja sattuu aina elämässä, niitä ei voida koskaan eliminoida täysin. Ja minkä arvon oikeastaan antaa lapsen elämälle, jos sitä käyttää rangaistuksena jotenkin väärällä tavalla (jonkun random määritelmän mukaan) käyttäytyneelle äidille? Teit tyhmästi, tässä sinulle rangaistukseksi vastuu uudesta elämästä seuraavaksi 18 vuodeksi. Kasvaakin hänestä hyvä kansalainen. Tulemme jatkuvasti heristelemään sormea sinulle ja syyttelemään sinua pitkin matkaa kuinka surkea äiti olet.
Näin tehdään onnellinen ja hyvinvoiva kansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska konservatiivit ovat kusipäitä, jotka haluavat tunkea nokkansa muiden ihmisten asioihin.
Sama koskee myös teikäläisiä. Konservatiivit yleensä tunkevat nokkaansa vähemmän toisten asioihin, katsos kun yksilönvapaudet yms.
Miten yksilönvapaus ja aborttikielto sinusta sopivat yhteen?
Ei siinä ole mitään muuta ongelmaa kuin syyllisyys omista vääristä valinnoista kyvystä kantaa vastuuta.
Jos vauva on kohdussa sen voi tappaa mutta sillä hetkellä kun hän tulee synnytys kanavasta ulos ja äiti murhaa vauvan joutuu äiti mielentila tutkimukseen ja saa tuomion. Koko päättely on ristiriirainen.
Miten yhteiskunta suhtautuu sikiöön: esim narkomaani äiti on raskaana ja hän käyttää päihteitä koko raskauden ajan. Viranomaiset eivät voi puuttua asiaan koska se on yksityia asia. Lapsi syntyy vaikeasti vammaisena ja hänen koko elämä on tuhottu vain sen takia että hänellä ei sikiönä ollut mitään oikeuksia.