Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pituus, koulutustaso ja status työelämässä on niin tärkeitä asioita naisille?

Vierailija
05.08.2024 |

Tuntuu siltä ettei naisia kiinnosta yhtään miehen henkinen olemus,arvot, harrastukset tai elämäntilanne. Nykyinen deittailukulttuuri on liian pinnallista.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun aloin menestyä, exät rupesivat ottamaan yhteyttä. "Give me one more chance", vaikka itse olivat jättäneet

Vierailija
82/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo koulutusasia on täysin huuhaata. Toisessa ketjussa naiset kiimassa huutavat, miten palomies on seksikäs. Palomies käy 1,5 vuoden koulutuksen, joka ei ole edes ammatillinen perustutkinto puhumattakaan korkeakoulututkinnosta. 

Monen palomiehen äly ei päätä huimaa ja tietokoneiden käyttö on monelle vaikeaa. 

Se siis koulutustasosta. 

Palomies kiinnostaa duunarinaisia. Akateemisia kiinnostaa akateemiset miehet. Kukin hakee kaverin omasta yhteiskuntaluokastaan.

Olen akateeminen itse ja kyllä mua kiinnostaa palomiehetkin. Ne tekee tärkeää työtä ja ovat rohkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo koulutusasia on täysin huuhaata. Toisessa ketjussa naiset kiimassa huutavat, miten palomies on seksikäs. Palomies käy 1,5 vuoden koulutuksen, joka ei ole edes ammatillinen perustutkinto puhumattakaan korkeakoulututkinnosta. 

Monen palomiehen äly ei päätä huimaa ja tietokoneiden käyttö on monelle vaikeaa. 

Se siis koulutustasosta. 

Palomies kiinnostaa duunarinaisia. Akateemisia kiinnostaa akateemiset miehet. Kukin hakee kaverin omasta yhteiskuntaluokastaan.

Näinhän se on. Harva akateeminen nainen edes vilkaisee jotain junttia palomiestä kohti. On sitten kuinka komea ja lihaksikas. 

Ei niitä haalarimiehiä silleen edes ajattele miehinä, eivät ole pantavia. T: akateem

Puhu vain omasta puolestasi. T: toinen akateeminen nainen

Vierailija
84/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypergamia

Vierailija
85/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu naisesta, itse en tunne naisia joille nuo asiat mitään merkitsisivät parisuhteessa. Eivät minullekaan. Tyhjätaskujen kanssa olen yleensä ollut, lyhyidenkin. Ei noilla asioilla ole mitään merkitystä, jos mies on hyvä ihminen ja samanlainen arvomaailmaltaan, kohtelee minua lempeästi ja saa minut nauramaan.

Oma mieheni on lyhyt, köyhä ja mielenterveysongelmainen, mutta rakastan häntä yli kaiken, koska hän on lempein ja hauskin ihminen jonka tunnen.

Vierailija
86/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen miettinyt tätä samaa usein.

Naiset kysyy deittisovelluksissa usein ammattia ja kun kerron sen niin he pettyvät ja hiljenevät.

Miksi se on niin tärkeää että hyvinkin sujuneet keskustelut loppuu siihen?

Mikä ammatti saa aikaan tuon reaktion?

Lähihoitaja, vaikka teen tärkeää työtä ja palkkani on yli 3k ilman vuorotyötä.

Naiset ajattelevat vain, että yök ja siirtyvät seuraavaan.

Niin monta kertaa keskustelu päättynyt heti tai tulee päiviä kestävä tauko, jonka jälkeen viesti, että nainen aikoo keskittyä toiseen.

Lähihoitajan ammattihan on hyvä. Sä teet arvokasta työtä!  Itse ainakin arvostan kovasti.

Vierailija
87/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen miettinyt tätä samaa usein.

Naiset kysyy deittisovelluksissa usein ammattia ja kun kerron sen niin he pettyvät ja hiljenevät.

Miksi se on niin tärkeää että hyvinkin sujuneet keskustelut loppuu siihen?

Mikä ammatti saa aikaan tuon reaktion?

Lähihoitaja, vaikka teen tärkeää työtä ja palkkani on yli 3k ilman vuorotyötä.

Naiset ajattelevat vain, että yök ja siirtyvät seuraavaan.

Niin monta kertaa keskustelu päättynyt heti tai tulee päiviä kestävä tauko, jonka jälkeen viesti, että nainen aikoo keskittyä toiseen.

Voi muuten hyvinkin olla, että nimenomaan jotkut naiset halveksivat lähihoitajan työtä enemmän kuin miehet. 

Se on totta, että jotkut naiset halveksii tuota työtä. Hyvä esimerkki on tämän palstan Tradenomi.

Vierailija
88/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne on tärkeitä. minun ukko on 165cm hokkarit jalassa ja sulka päässä, se painaa noin 90kg, ammattikoulun käynyt, sen asemaa töissä en tiedä, mutta kotiin kantaa vuodessa +50000e. riippuu miten laiska sattuu siellä töissä olemaan. vertailun vuoksi: minä olen 177cm, 67kg, korkea koulutus ja kotiäiti/vaimo. ukko-parka minut elättää, kunnes kuolema meidät erottaa.

Vierailija
89/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun aloin menestyä, exät rupesivat ottamaan yhteyttä. "Give me one more chance", vaikka itse olivat jättäneet

juu  juu, me ihan kaikki uskotaan tuo :D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi