Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pituus, koulutustaso ja status työelämässä on niin tärkeitä asioita naisille?

Vierailija
05.08.2024 |

Tuntuu siltä ettei naisia kiinnosta yhtään miehen henkinen olemus,arvot, harrastukset tai elämäntilanne. Nykyinen deittailukulttuuri on liian pinnallista.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi kommentoijista näkee suomalaisen miehen arvot ja asenteet. Jokin koulutaso voisi olla paikallaan, vaikka siltikin asenteet voivat olla vielä kehittymättömät.

Vierailija
42/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi ettei tule lyhyenläntiä, paksuja lapsia huonotuloiseen perheeseen.

Aivan. Kuka haluaa rumia, lyhyitä ja tyhmiä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku reppanamies ihmettelee että miksi ei saa huomiota niiltä missimalleilta.

Kyllä saisit jos olisit mukavampi, hauskempi, fiksumpi, huomavaisempi jne... 

Mitä mä jollain missimallilla kun ei sellasen korvuen välistä löydy juuri mitään kiunnostavaa.

Kauniit ihmiset ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin vähemmän kauniit. Ovat myös musikaalisempia, kielellisesti lahjakkaampia jne. Kauniilla siis todennäköisesti on päässään enemmän kuin vähemmän kauniilla.

Heikompilahjaisten äideillä on tapana lohduttaa lapsiaan sanomalla että "kaikki on hyviä jossain", mutta se on suoranainen valhe. Lahjakkuudet, kauneus jne pakkautuvat samoille ihmisille.

Tästä on hyvää tutkimustietoa olemassa. Joillekin vain sattuu se geenien lottovoitto, ja toisille ei osu alkuunkaan.

Vierailija
44/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset miettii, miten arjessa pärjää palkkatasolla, miehen pituus, koulutus ja älykkyys tarkoittaa puolestaan naiselle mahdollisesti laadukkaampaa jälkikasvua.

Vierailija
45/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo koulutusasia on täysin huuhaata. Toisessa ketjussa naiset kiimassa huutavat, miten palomies on seksikäs. Palomies käy 1,5 vuoden koulutuksen, joka ei ole edes ammatillinen perustutkinto puhumattakaan korkeakoulututkinnosta. 

Monen palomiehen äly ei päätä huimaa ja tietokoneiden käyttö on monelle vaikeaa. 

Se siis koulutustasosta. 

Ymmärrätkö että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Minulle se koulutus on hyvin tärkeä asia ja joku palomies ei kelpaisi alkuunkaan. 

Vierailija
46/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on pelkkiä siipeileviä gold diggereitä.

Vierailija
47/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen miettinyt tätä samaa usein.

Naiset kysyy deittisovelluksissa usein ammattia ja kun kerron sen niin he pettyvät ja hiljenevät.

Miksi se on niin tärkeää että hyvinkin sujuneet keskustelut loppuu siihen?

Vierailija
48/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo koulutusasia on täysin huuhaata. Toisessa ketjussa naiset kiimassa huutavat, miten palomies on seksikäs. Palomies käy 1,5 vuoden koulutuksen, joka ei ole edes ammatillinen perustutkinto puhumattakaan korkeakoulututkinnosta. 

Monen palomiehen äly ei päätä huimaa ja tietokoneiden käyttö on monelle vaikeaa. 

Se siis koulutustasosta. 

Palomies kiinnostaa duunarinaisia. Akateemisia kiinnostaa akateemiset miehet. Kukin hakee kaverin omasta yhteiskuntaluokastaan.

Näinhän se on. Harva akateeminen nainen edes vilkaisee jotain junttia palomiestä kohti. On sitten kuinka komea ja lihaksikas. 

Ei niitä haalarimiehiä silleen edes ajattele miehinä, eivät ole pantavia. T: akateem

Mun mielestä ne on vain pantavia. Ja mä en tarvitse vain seksikaveria. Pitää olla älykkyyttä, syvällisyyttä, kultturellia, henkisyyttä, loistavaa kommunikaatiota. Ei alkoa, tupakkaa, risupartaa ja kirosanoja. 

Yritin yhtä hyvännäköistä ja mukavaakin duunaria. Mutta en kaivamallakaan saanut hänestä sisältöä irti. Jos musiikkimaku on "vähän kaikkee, radiota kuuntelen" ja suhteet ovat "onhan niitä ollu", niin ei ole kyllä ollenkaan mun ihminen. Pitää osata sukeltaa sielun syvyyksiin.

T. Akateeminen nainen #2

Vierailija
49/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehiä kiinnosta muijissa muu kuin että niissä on reikä jossain kohtaa?

Vierailija
50/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keskipituinen nainen ja kyllä tilastollisesti, sekä katukuvassa, melkein kaikki miehet on mua pidempiä. Suomalaisen miehen keskipituus on aika pitkä. 

Vierailija
51/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailet vääränlaisia naisia eli todennäköisesti itse arvotat tärkeimmiksi ominaisuuksiksi naisen hoikkuuden, kauneuden, lapsettomuuden ja mieluusti myös neitsyyden.

Vierailija
52/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen keskipituinen nainen ja kyllä tilastollisesti, sekä katukuvassa, melkein kaikki miehet on mua pidempiä. Suomalaisen miehen keskipituus on aika pitkä. 

Mihin tämä liittyy? Itse olen lähellä maailmanlaajuista keskimittaa, alle 160 cm, ja ihastunut itseäni lyhyempään mieheen.

Vierailija
53/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus ja älykkyys on seksikästä. Siksi.

Mitä seksikästä on keskiarvoa pidemmässä reisiluussa tai selkärangassa?

Musta on käytännöllistä, että löydän aina mieheni mistä tungoksesta tahansa. Hän on muita miehiä päätä pidempi.

Vierailija
54/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on pelkkiä siipeileviä gold diggereitä.

Yleensä ihmisillä on tapana kuvitella että kaikki muutkin ajattelee kuin itse ajattelee. Se, joka uskoo että muut ovat gold diggereitä on todennäköisimmin itse se gold digger. 

Vierailija
55/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ajaa eteenpäin turvallisuuden tunne (poislukien tietty extremeä hakeva ihmisryhmä). Suurin osa haluaa, että joku pitää heistä huolta. Pystyy kannattelemaan, kun ei itse itseään pysty kannattelemaan. Suojelee, jos on tarvetta.

Uskon, että tämä selittää, miksi haetaan taloudellista turvaa tai alfoja. Mutta se selittää myös, miksi tykätään miehistä, jotka ovat vakaita kuin kallio. Kuka hakee turvaa milläkin tavalla, ja riippuu siitä, millaista turvaa kaipaa.

Vierailija
56/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kysyy deittisovelluksissa usein ammattia ja kun kerron sen niin he pettyvät ja hiljenevät.

Mikä ammatti saa aikaan tuon reaktion?

Vierailija
57/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siis koulutustasosta. 

Palomies kiinnostaa duunarinaisia. Akateemisia kiinnostaa akateemiset miehet. Kukin hakee kaverin omasta yhteiskuntaluokastaan.

Näinhän se on. Harva akateeminen nainen edes vilkaisee jotain junttia palomiestä kohti. On sitten kuinka komea ja lihaksikas. 

Ei niitä haalarimiehiä silleen ede

About näin. Lisäksi jos viestittelee esim. whatsapilla, niin duunarimiehistä 90% ei osaa kirjoittaa. Teksti on kamalaa luettavaa ja tulee lähinnä alakoulutaso mieleen.

Lisäksi monella duunarimiehellä ei ole todellakaan mitään henkevää keskusteltavaa. Siksi pääosin duunarimiehellä on duunarinainen.

Näin dippainssinä olen saanut kehiteltyä mahtavia keskusteluja toisten akateemisten naisten kanssa. Nykyisen julkisen sektorin työn puitteissa löytyy paljon naurettavaa mm. poliittisen päätöksenteon hulluudesta. 

Vierailija
58/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä noissa deittisovelluksissa viihtyy enemmän niitä naisia joilla on tuollaisia vaatimuksia? Itse en noissa ole, enkä myöskään mene, mutta itselleni ei asialla ole merkitystä ainakaan niin päin että pitäisi olla vähintään se tai tämä vaan päinvastoin en edes ajattele kuinka vaikkapa lääkäri tai juristi voisi olla itselleni se potentiaalisin kumppani.

Vierailija
59/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika on pinnallinen, onhan se. Neitoset poseeraa nettiin kammottavasti pyntättyinä ja oudoissa asennoissa vääntelehtien, ja mitä enemmän näitä  kuvia näkee, sen enemmän tuollainen vaikuttaa normikäyttäytymiseltä. Kun näkee moisen vaivan ulkonäkönsä eteen, odottaa varmaankin saavansa prinsessan kohtelun eikä kumppaniksi kelpaa kuin tietyt normit täyttävä uros. Tältä se minun silmääni näyttää, mutta on toki vain mutua eikä mitään tieteellinen totuus.

Mitä minuun tulee, niin mulle just tuo henkinen olemus on ollut aina tärkeintä, vaikka myönnetään, että kivannäköinen ulkomuoto on plussaa. Kivannäköinen voi kuitenkin tarkoittaa hyvin erilaisia asioita! Mun rakkaani ei ole todellakaan olleet samasta muotista. Nuo mainitsemasi pituus, koulutus ja status ei ole koskaan merkanneet mulle mitään. Mutta minä olenkin jo muinaisjäänne, ei tämän ikäinen (just täytin 60) enää ketään kiinnosta, enkä itsekään enää kiinnostu seurusteluasioista. Tämmöinen sivuheitto vaan täältä estradin laidalta, jatkakaa.

Vierailija
60/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta naisten henkinen olemus, arvot, harrastukset ja elämäntilanteet. Pata kattilaa soimaa.

Kyllä. MIEHIÄ KIINNOSTAA VAIN NAISEN ULKONÄKÖ!!!

Ulkonäöstäkin kaikkein eniten kiinostaa naisen paino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi