Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pituus, koulutustaso ja status työelämässä on niin tärkeitä asioita naisille?

Vierailija
05.08.2024 |

Tuntuu siltä ettei naisia kiinnosta yhtään miehen henkinen olemus,arvot, harrastukset tai elämäntilanne. Nykyinen deittailukulttuuri on liian pinnallista.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku reppanamies ihmettelee että miksi ei saa huomiota niiltä missimalleilta.

Kyllä saisit jos olisit mukavampi, hauskempi, fiksumpi, huomavaisempi jne... 

Mitä mä jollain missimallilla kun ei sellasen korvuen välistä löydy juuri mitään kiunnostavaa.

Vierailija
22/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta naisten henkinen olemus, arvot, harrastukset ja elämäntilanteet. Pata kattilaa soimaa.

Kyllä. MIEHIÄ KIINNOSTAA VAIN NAISEN ULKONÄKÖ!!!

Kaikkein eniten paino. Pääaaia näkyy olevan laihuus. En kyllä ymmärrä mikä pakkomielke niillä siihen on. Eivätkö löydä naisesta genitaaleja jos on lihaa luiden päällä, vai mikä on. Eikö penis yllä pohjaan jos nainen on pyöreä ja pehmeä? Naiset nyt yleensä on pehmeämpiä kuin miehet, mutta nykyajan jonnet on vissiin katselleet mediasta liikaa pojan mallisia nälkiintyneitä naisia, ja pitävät niitä ihanteinaan. En ymmärrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lets face it:

Lompakkoa me kaikki haemme.

Sellaista "rakkautta" sitten. Rahan perässä juoksevat kyllä ansaitsevat toisensa.

Vierailija
24/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koulutusasia on täysin huuhaata. Toisessa ketjussa naiset kiimassa huutavat, miten palomies on seksikäs. Palomies käy 1,5 vuoden koulutuksen, joka ei ole edes ammatillinen perustutkinto puhumattakaan korkeakoulututkinnosta. 

Monen palomiehen äly ei päätä huimaa ja tietokoneiden käyttö on monelle vaikeaa. 

Se siis koulutustasosta. 

Vierailija
25/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lets face it:

Kyllä, minä ainakin. Elääkseen tarvitsee rahaa, arvostan suuresti jos on edes kohtuulliset tulot. Itsekin olen tehnyt kovasti töitä, että tienaan suht hyvin.

No minä en ole koskaan edes miettinyt kenenkään miehen rahoja, kun on ihan oma lompakko. Niin ja pienituloinen nainen olen mutta AINA maksanut itse elämäni. Huvittaa oikein nämä lompakkojutut, en tiedä yhtään suomalaista naista joka etsisi miehestä elättäjää. Ihan vieras maailma mulle, ehkä ne kokoomusharpuista semmoisiakin löytyy.

Luulis että jokaisella aikuisella olis ihan oma lompsa. Mutta  deittikulttuurin harrastajat on vissiin jääneet 1800-luvulle. 

Vierailija
26/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo koulutusasia on täysin huuhaata. Toisessa ketjussa naiset kiimassa huutavat, miten palomies on seksikäs. Palomies käy 1,5 vuoden koulutuksen, joka ei ole edes ammatillinen perustutkinto puhumattakaan korkeakoulututkinnosta. 

Monen palomiehen äly ei päätä huimaa ja tietokoneiden käyttö on monelle vaikeaa. 

Se siis koulutustasosta. 

En minäkään ymmärrä mikä koulutuksessa kiehtoisi. Minun elämässä poikenneet miehet (ne vähät) on ihan duunareita tai työttömiä olleet jokainen. Mutta käteviä käsistään ihan käytännön asioissa, enkä tarkota mitäön seksiä. Arvostan miehiä jotka osaa korjata ja tehdä asioita käsillään, ovat suureksi avuksi kun ei itse kaikkea ossaa. 

Omaa miestä en tarvitse, enkä enää harrasta mitään heilasteluakaan. Mutta onneksi on perhepiirissä 2 miestä jotka osaa käyttää työkaluja, siirrellä raskasta tavaraa yms. 

Vierailija
27/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lets face it:

Joskaan sitä ei välttämättä itse tiedosta. 

Vierailija
28/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lets face it:

Kyllä, minä ainakin. Elääkseen tarvitsee rahaa, arvostan suuresti jos on edes kohtuulliset tulot. Itsekin olen tehnyt kovasti töitä, että tienaan suht hyvin.

No minä en ole koskaan edes miettinyt kenenkään miehen rahoja, kun on ihan oma lompakko. Niin ja pienituloinen nainen olen mutta AINA maksanut itse elämäni. Huvittaa oikein nämä lompakkojutut, en tiedä yhtään suomalaista naista joka etsisi miehestä elättäjää. Ihan vieras maailma mulle, ehkä ne kokoomusharpuista semmoisiakin löytyy.

Luulis että jokaisella aikuisella olis ihan oma lompsa. Mutta  deittikulttuurin harrastajat on vissiin jääneet 1800-luvulle. 

Nimenomaan, jokaisella aikuisella on hyvä olla oma lompsa. Siksi lompakkojuttujakin kannattaa miettiä, kun valitsee itselleen puolisoa ja varsinkin jos aikoo perustaa perheen. 

Vierailija
29/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulot on noin 72 000 euroa vuodessa. En tarvitse miehen rahoja. Arvostan kyllä ystävällisyyttä, hyvää ystävyyttä, kunnioitusta, hellyyttä ja seksiä, joita voin mieheltä saada ja hänelke antaa. Toivon  hyväntuulisuutta ja joustavuutta, mukavaa yhteiselämää. 

Vierailija
30/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiobiologiaa.

Nainen haluaa pohjimmiltaan miehen, joka pystyy tarjoamaan naiselle ja heidän jälkeläisilleen turvaa. Tuhansia vuosia sitten tuo turva oli tarkoitti lähinnä fyysistä suojaa, joten tuolloin fyysisesti vahvat miehet olivat halutuimpia kumppaneita. Nykyisin tuo turva on pääasiassa taloudellista turvaa.

Naiset ajattelevat usein miehiä täysin ammatin kautta. Jos nainen seurustelee vaikkapa palomiehen kanssa, niin ensimmäinen asia, jonka nainen hänestä ystävilleen kertoo on, että hän on palomies. Miehelle naisen ammatti on oikeastaan täysin merkityksetön asia.

Vierailija
31/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei tule lyhyenläntiä, paksuja lapsia huonotuloiseen perheeseen.

Vierailija
32/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja älykkyys on seksikästä. Siksi.

Vierailija
33/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä kiinnosta vain naisen ulkonäkö?

Pituus ei ole minulle miehessä tärkeää mutta koulutustaso on kyllä aivan tärkeimpien asioiden joukossa. 

Omasta puolestani pituus riittää että on pidempi kuin minä. Pitkä ei muuten tarvitse olla. Koulutus ei ole tärkeä, vaan tietty status. Eli jos on vaikka aloittanut uransa putkimiehenä ja nyt johtaa putkifirmaa, niin sehän on hienoa. En mä etsi mitään tohtoria, joka puhuisi teoriaa ainakaan itse. Siis sillä tavalla fiksu, että on kyky menestyä elämässä, koska en mä halua mitään oman elämänsä ressukkaa kuitenkaan. Mutta kait tää vaihtelee henkilöittäin.

Vierailija
34/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla miehellä ylipäätään on henkinen olemus ja arvoja. Ainoat oikeat harrastukset on ne mitä mies harrastaa eli kitaran rämpyttäminen metallican tahtiin, kalastus ja penkkiurheilu yms vastaavat. Kaikki naisten harrastukset on vääriä, jotka pitää lopettaa ja alkaa ihailemaan miehen harrastuksia.

Vierailija
35/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ja älykkyys on seksikästä. Siksi.

Mitä seksikästä on keskiarvoa pidemmässä reisiluussa tai selkärangassa?

Vierailija
36/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siis koulutustasosta. 

Palomies kiinnostaa duunarinaisia. Akateemisia kiinnostaa akateemiset miehet. Kukin hakee kaverin omasta yhteiskuntaluokastaan.

Vierailija
37/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutiobiologiaa.

Nainen haluaa pohjimmiltaan miehen, joka pystyy tarjoamaan naiselle ja heidän jälkeläisilleen turvaa. Tuhansia vuosia sitten tuo turva oli tarkoitti lähinnä fyysistä suojaa, joten tuolloin fyysisesti vahvat miehet olivat halutuimpia kumppaneita. Nykyisin tuo turva on pääasiassa taloudellista turvaa.

Naiset ajattelevat usein miehiä täysin ammatin kautta. Jos nainen seurustelee vaikkapa palomiehen kanssa, niin ensimmäinen asia, jonka nainen hänestä ystävilleen kertoo on, että hän on palomies. Miehelle naisen ammatti on oikeastaan täysin merkityksetön asia.

Joo, voi olla että jos mies on tosiaan palomies, niin kertookin, koska siitä muut naiset heti tietää että kyseessä on seksikäs mies, ja varmasti hyvä sängyssä. En ole eläissäni nähnyt epämiellyttävän näköistä palomiestä. Ja palomiehillä on aina lihaksia ja kova kunto. Ja se uniformu... Miehellä oikeastaan mikä tahansa työvaate on seksikäs, kaikki miehet on puvussa paremman näköisiä, mutta ihan raksamiehen vaatteet tai joku autokorjaajan työhaalarikin tekee vaikutuksen.

Vierailija
38/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siis koulutustasosta. 

Palomies kiinnostaa duunarinaisia. Akateemisia kiinnostaa akateemiset miehet. Kukin hakee kaverin omasta yhteiskuntaluokastaan.

Näinhän se on. Harva akateeminen nainen edes vilkaisee jotain junttia palomiestä kohti. On sitten kuinka komea ja lihaksikas. 

Vierailija
39/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista vain pituus on mulle tärkeää. En vain viehäty, jos ei ole tarpeeksi pitkä. En voi sille mitään, mutta ei se mulle ole ongelma. Kummasti kyllä miehille tuntuu olevan.

Ammatilla ja koulutuksella ei suurta väliä. Mutta huomaan, että niillä, joilla on samanlaiset elintavat ja elämänarvot ja mielenkiinnon kohteet, on kuitenkin aika lailla sama taso koulutuksessa ja työssä kuin minullakin. 

Vierailija
40/89 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siis koulutustasosta. 

Näinhän se on. Harva akateeminen nainen edes vilkaisee jotain junttia palomiestä kohti. On sitten kuinka komea ja lihaksikas. 

Ei niitä haalarimiehiä silleen edes ajattele miehinä, eivät ole pantavia. T: akateeminen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän