Miksi miehen pituus, koulutustaso ja status työelämässä on niin tärkeitä asioita naisille?
Tuntuu siltä ettei naisia kiinnosta yhtään miehen henkinen olemus,arvot, harrastukset tai elämäntilanne. Nykyinen deittailukulttuuri on liian pinnallista.
Kommentit (89)
Tietenkin kiinnostaa myös arvot ja muut. Niihin päästään sitten kun ne pinnallisetkin asiat täyttyy. Ihan kuin jokainen pitkä ja koulutettu statusmies kiinnostaisi :) Pitää olla lisäksi mukava ja ihana.
Olisi kiva tietää mistä tämä yleistys muodostunut että miehen pituus, koulutus tai status työelämässä olisi mukana naisille merkittävässä roolissa. Mitä tuttavapiiria tai työkavereita miettii, niin omat kokemukset eivät osoita noiden kolmen asian olevan mitenkään ratkaisevassa roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää mistä tämä yleistys muodostunut että miehen pituus, koulutus tai status työelämässä olisi mukana naisille merkittävässä roolissa. Mitä tuttavapiiria tai työkavereita miettii, niin omat kokemukset eivät osoita noiden kolmen asian olevan mitenkään ratkaisevassa roolissa.
Nää pohjaakin siihen, jos tavallisen näköisellä miehellä on kaunis nainen, silloin miehellä tulee aina olla näitä status-asioita, muuten se ei ole mahdollista, siitä tässä puhutaan ja sama pätee toki toiseen suuntaan, ei niillä audikuskeilla ole koskaan tavallisia naisia tai itsensä ikäisiä naisia, he ottavat naisen ulkonäön perusteella eli homma toimii molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta naisten henkinen olemus, arvot, harrastukset ja elämäntilanteet. Pata kattilaa soimaa.
Kyllä. MIEHIÄ KIINNOSTAA VAIN NAISEN ULKONÄKÖ!!!
Koulutustaso ja status työelämässä liittyy aika oleellisesti miehen henkinen olemukseen, arvoihin, elämäntilanteeseen, jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta naisten henkinen olemus, arvot, harrastukset ja elämäntilanteet. Pata kattilaa soimaa.
Kyllä. MIEHIÄ KIINNOSTAA VAIN NAISEN ULKONÄKÖ!!!
Älä valehtele. Minua kiinnostaa myös kiva siisti koti, ruoka on pöydässä, puhtaat vaatteet ja seksi.
Koska lets face it:
Lompakkoa me kaikki haemme.
Miksi miehiä kiinnosta vain naisen ulkonäkö?
Pituus ei ole minulle miehessä tärkeää mutta koulutustaso on kyllä aivan tärkeimpien asioiden joukossa.
Minulle on tärkeää persoona, se miten kohtelee minua ja muita ihmisiä, arvojen pitää kohdata jne. Mutta en rehellisesti halua miestä, kellä ei ole sen kummosempia elämän suunnitelmia. Itsellä on tietty taso mitä haluan tulevaisuudessa (olen vähän päälle parikymppinen niin oman elämän rakentaminen on vielä käynnissä). Hyvin kelpaa mies, kuka vielä opiskelee ja esim kaupassa töissä tai vaikka alotteleva yrittäjä. En halua, että miehen tulevaisuuden suunnitelmat eroaa minun suunnitelmista. Se voi loppu peleissä johtaa eroon. Toki, olisi kiva löytää mies kuka pystyisi 5v sisään perustaa perheen, koska tahtoisin olla suht. nuori äiti :)
Taas joku reppanamies ihmettelee että miksi ei saa huomiota niiltä missimalleilta.
Kyllä saisit jos olisit mukavampi, hauskempi, fiksumpi, huomavaisempi jne...
Miksi sitten pyörit tommoisessa deittailukulttuurissa?
Olen nainen, enkä kyllä ole koskaan mitään tollasia asioita miehistä etsinyt. Enkä ole muutenkaan mitään etsinyt senpuoleen. Eikö ole aika hirveetä pyöriä tommosissa kuvioissa, joissa vaan väkisin saalistetaan jotain. Ei kai kukaan töysjärkinen mitöön deittailua harrasta, koko juttu on amerikasta matkittua soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska lets face it:
Arvasin että tämä on syy
En kyllä tunne yhtään naista jolle miehen koulutustasolla olisi mitään väliä. Miehen on hyvä olla sellainen status työelämässä, että haluaa olla töissä, ihan sama mitä tekee, tai vaikka olisi työtön, kunhan hakee sitten töitä, eikä oleta että muija elättää.
Pituus on monelle tärkeä, koska harva nainen haluaa näyttää jättiläiseltä miehensä rinnalla, koska pieniä siroja naisia arvostetaan paljon enemmän kuin isoja naisia, jos nainen on pitkä, niin pitää olla malli, ja täydessä tällingissä koko ajan ja tietysti kaikki tekotissit ja muut tekovermeet viimeisen päälle. Jos olet tavallinen nainen, mutta pitkä, niin olet vaan vääränlainen nainen ja lyhempi mies korostaa sitä. Toki se menee kuitenkin niin, että kun rakkaus tulee kohdalle, ei sillä pituudella ole mitään väliä, kuten ei painollakaan.
Jollekin on jollekin ei. Ihan samat asiat on osalle miehistä tärkeitä. Samoin ulkonäkö, karvoitus jne..
Osa kiinnostuu ihan muista asioista.
Noi on vaan juttuja joita rumat miehet sanovat jotta uskottelisivat itselleen että mahiksia löytyy. Ja eihän ne nyt ihan väärässä ole, kyllä se kauniaisten it-mikko elättäjä jollekin kelpaa. Mutta nainen on sellainen viimeinen käyttöpäivä ja usein lapsilla, ja seksi on sitten sellaista kerran kuukaudessa 5 minuuttia.
Renttu hyvin kelpaa ihan hyvin, kunhan on komea. Jos ei parisuhteeseen, niin ainakin satunnaispanoksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska lets face it:
Kyllä, minä ainakin. Elääkseen tarvitsee rahaa, arvostan suuresti jos on edes kohtuulliset tulot. Itsekin olen tehnyt kovasti töitä, että tienaan suht hyvin.
Kyllä minua miehenä kiinnostaa naisen pituus. Haluan, että nainen on minua lyhyempi, ja omaa myös muotoja.
Vaatimukset persoonan osalta ovat sitten jo aikamoisia, enkä ryhdy sitä listaa tässä käymään läpi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että kauniille tissimissille noilla on väliä. Muille naisille ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää pohjaakin siihen, jos tavallisen näköisellä miehellä on kaunis nainen, silloin miehellä tulee aina olla näitä status-asioita, muuten se ei ole mahdollista, siitä tässä puhutaan ja sama pätee toki toiseen suuntaan, ei niillä audikuskeilla ole koskaan tavallisia naisia tai itsensä ikäisiä naisia, he ottavat naisen ulkonäön perusteella eli homma toimii molempiin suuntiin.
Minkä ikäinen olet? Kyllä on niin lapsellisia juttuja että voi hyvänen aika sentään. Että ihan audikuskeja ja missejä, sitäkö se sinun elämä on. Ei ihme jos on vaikeaa. Tavallisten pulliaisten elämä on jotain muuta.