Katoaako moni deittimies kun kuulee että naisen paino alkaa kahdeksikolla? Pyöristätkö vähän alaspäin? Kuinka paljon uskaltaa?
Kuinka paljon uskaltaa PYÖRISTÄÄ painoa alaspäin?
Kommentit (123)
En pyöristä mihinkään päin, koska en tiedä painoani. En näe mitään syytä tietää sitä. en ole sairaalloisen ylipainoinen, enkä sairaalloisen alipainoinen. Vähän voisi varmasti laihduttaa, mutta se tapahtuu itsestään, kun jalkani tästä kuntoutuu. En ole koskaan edes omistanut vaakaa. Minulle riittää se, että mahdun normaaleihin vaatteisiin ja tiedän vyötärnympärykseni ja lantiomittani (koska ne tarvitaan vaatteita ostettaessa)
En katoaisi, jos pituus 175-185 tai enemmän. Varsinkin jos lihaksikas tai paino jakautunut tiimalasimaisesti. Mutta en kyllä katoa muutenkaan, kun en käy deiteillä tuntemattomien kanssa. Naisiin tutustun oikeassa elämässä jo ennen tapailua. Periaatteessa tykkään hoikista, mutta jos ihastun johonkuhun oikeassa elämässä, siinä ei kilot ole niin tärkeitä. Oon huomannut, että mulle merkkaa eniten kauniit kasvot, silmät, hymy, kiva luonne (ei koppava tai rääväsuu).
Viimeisin iso rakastuminen oli mua pidempään ja painavampaan naiseen. Oon itse keskipituinen, nykyään hoikka mies. Oli sellainen rakkautta ensisilmäyksellä. Ja viimeksi baarissa kolme naista. Kaksi pitkää, tummaa, hoikkaa, koppavaa ja kovaäänistä. Näistä huomasi, että odottivat mun lähestyvän. Heidän seurassaan yksi muu nainen, ei pitkä, varmasti 80kg mutta ei niinkään keskivartalossa, hiljainen, tosi kauniit silmät ja hymy. Lähestyi mua. Tuli metrin päähän ja vain katsoi ja hymyili. Tutusteltiin, ja nyt haluaisin kovasti nähdä uudelleen.
upupup