Katoaako moni deittimies kun kuulee että naisen paino alkaa kahdeksikolla? Pyöristätkö vähän alaspäin? Kuinka paljon uskaltaa?
Kuinka paljon uskaltaa PYÖRISTÄÄ painoa alaspäin?
Kommentit (123)
Jos mies kaikkoaa tai kavahtaa naisen painon takia ilman että edes yrittää tutustua, niin antaa mennä! Ei ole vaivan väärtti semmoinen mies... Se on nääs niin, että kiloista pääsee eroon, mutta nestepäästä ei 🤔😉
Ihme höyhensarjalaisia. Lihakset painaa ja 80-90 kg nainen voi näyttää sutjakalta kun on täyttä terästä. Eikä mitään velttoa.
En minä ainakaan painoa laita mihinkään treffi-ilmoituksiin. Kuvasta näkee että sitä on reippaasti, ja jos se kuva kelpaa niin sitten kelpaa painokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä ja massa on pitkälti tiheää luuta ja lihasta, rasvaprosenttini on melko matala. Ei yhtään hävetä sanoa omaa painoa ääneen, kun rinnan-, vyötärön- ja lantionympärys ovat kunnossa.
Tiheää luuta :D Hirveää itsepetosta tämä. Luuston painossa ei juurikaan ole vaihtelua ihmisten välillä, joten ei ole olemassa mitään painavia luita.
Et taida paljon käydä kuntosalilla? Ensisijaisesti lihasmassa painaa, mutta hieman tulee myös luille jos nostelee vapaapainoja raskaamman kautta. Rasvaprosentti kertoo oleellisimman. Joten kerro toki, missä se itsepetos on?
Et taida tietää ihmisen anatomiasta juuri mitään. Aikuisen ihmisen luusto painaa 7-12 kg, käy kuntosalilla tai ei, joten kymmenien kilojen ylipainoa sillä on turha selitellä.
Naisen täytyy painaa korkeintaan 65, pituudesta riippumatta. Ja välistä kannattaa pitää päiviä, jolloin ei syö mitään.
T. M56
Vierailija kirjoitti:
useimmilla suominaisilla paino alkaa ykkösellä
Eikä ala, vaan numerolla 7.
T. M55
En ikinä menisi treffeille miehen kanssa joka utelee painoani ennen kuin ollaan edes tavattu
Älä ole uhri. Ole rohkea, vahva nainen eli pyöristä ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole uhri. Ole rohkea, vahva nainen eli pyöristä ylöspäin.
Naurahdin, ehkä päivän paras kommentti=D
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos laihduttaisit?
Ei tarvitsisi valehdella ja löytyisi se mieskin sitten paremmin.
Normaalipainoisena hommat on helpompia, ihan kaikki. Itsetunto nousee ja seksikin on kivempaa.
Ihminen voi olla normaalipainoinen, vaikka painaisi 80 kg. Pitkiä naisia on olemassa. Hyvin lyhyelle toki tuo voi olla jo terveydelle haitallinen paino.
Nakkaa helevettiin tuommoinen pinnallinen ajattelu ja ole juuri sellainen kuin olet. Eiköhän me kaikki tahdota todellisuudessa vain sitä syvällisintä seuraa ja rakkautta joten miksi tuhlata elämää pinnalliseen kärsimykseen ?
Pinnallisuus houkuttelee luokseen pinnallisuutta, kuka oikeasti edes sellaista haluaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos laihduttaisit?
Ei tarvitsisi valehdella ja löytyisi se mieskin sitten paremmin.
Normaalipainoisena hommat on helpompia, ihan kaikki. Itsetunto nousee ja seksikin on kivempaa.
Minä olen yrittänyt nyt tuon haukkujan jälkeen, mutta kokonaan syömättä en jätä, enkä tosiaan haluaisi semmoista jolle se paino, tai alipaino jopa on tärkeintä. Mitäs jos en pysy siinä normaalipainossa? Ja minä olen kuitenkin 50+, ja sanon näin nuorena alipainoinen olleena, ettei se aina ole niin helppoa muuttaa painoa mihinkään suuntaan. Tässä iässä tulee muitakin ulkoisia turn offeja, en halua sellaista joka on niin ulkonäön perään. Tuo mun exkin oli aika pahan näköinen, aliravittu ja kaljuuntuva, jos hän luulee saavansa parempaa niin etsiköön vapaasti muualta.
Valaan puheita.
Valaita ei nai kuin ne leftover-miehet, jotka ei saa kunnon naista, joka huolehtii terveydestään ja kiloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Nakkaa helevettiin tuommoinen pinnallinen ajattelu ja ole juuri sellainen kuin olet. Eiköhän me kaikki tahdota todellisuudessa vain sitä syvällisintä seuraa ja rakkautta joten miksi tuhlata elämää pinnalliseen kärsimykseen ?
Pinnallisuus houkuttelee luokseen pinnallisuutta, kuka oikeasti edes sellaista haluaa ?
Jos pinnallisuus tarkoittaa normaalipainoisia naisia, eikä niitä läskejä, niin kyllä kiitos pinnallisuudelle ja terveydelle!
Paino ei kuulu kenellekään muulle kuin itselle. Mutta Tinderissä ja muuallakin pitää olla aina tuoreet ja rehelliset kuvat (sekä kasvot että kroppa näkyvissä), koska valehtelemalla ja huijaamalla ei saa ikinä rakkautta.
Minä olen 158 cm ja painan 60 kg. Vyötärön ympärys on 66 cm, rintojen 90 cm ja pepun 98 cm. Miehen kädet yltävät hyvin vyötärön ympäri, mikä on ihanaa 🤩 4 salitreeniä ja 2 juoksua viikossa pitää kropan kunnossa. Jos siis joku kuulisi, että oon 158/60, varmasti pitäisi ylipainoisena, vaikka suurin osa on tisseissä ja pepussa ja vatsalihakset erottuvat.
Summa summarum, paino ei kerro mitään. Vain kuvat kertovat ja totuuden live-näkemisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kaikkoaa tai kavahtaa naisen painon takia ilman että edes yrittää tutustua, niin antaa mennä! Ei ole vaivan väärtti semmoinen mies... Se on nääs niin, että kiloista pääsee eroon, mutta nestepäästä ei 🤔😉
Ja ihan ylipäätäänkin, tyyppi jolle et kelpaa sellaisena kuin olet, kannattaa unohtaa samantein. Eihän sitä kuitenkaan voi loputtomiin esittää olevansa jotain mitä ei ole.
Minulle tuli kerran vastaan nätti isompi tyttö. Naisellinen ja hyvin pukeutunut. En kysynyt painoa (lol), mutta 80kg meni kyllä rikki. Meillä oli heti eroottinen yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Jos pinnallisuudella tarkoitetaan kauniita normaalipainoisia naisia, niin kyllä kiitos sitä tänne!
Minä painan 103 kg, ja hyvin on mennyt. Olen nainen 60 v.