Katoaako moni deittimies kun kuulee että naisen paino alkaa kahdeksikolla? Pyöristätkö vähän alaspäin? Kuinka paljon uskaltaa?
Kuinka paljon uskaltaa PYÖRISTÄÄ painoa alaspäin?
Kommentit (123)
Kunpa Suomen moukarinaiset voittaisivat ainoina olympiamitalit!!! Siitä saisitte!
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä ja massa on pitkälti tiheää luuta ja lihasta, rasvaprosenttini on melko matala. Ei yhtään hävetä sanoa omaa painoa ääneen, kun rinnan-, vyötärön- ja lantionympärys ovat kunnossa.
Tiheää luuta :D Hirveää itsepetosta tämä. Luuston painossa ei juurikaan ole vaihtelua ihmisten välillä, joten ei ole olemassa mitään painavia luita.
Vierailija kirjoitti:
En pyöristä. Tai no, sanon sen 80 kun hyvänä päivänä on siinä, seuraavana pari enemmän ja sit taas 80..
Jos ei kelpaa niin ei sit. Viimeisin näki, ja haukkui sit yhtäkkiä, niin vähän araksi oon tullut. Oon kyllä puhunut itsestäni heti exän sanoin, että läski valas...
No en ole kyllä. Voi, voi teitä ylivelkaisia Volvo runkkareita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyöristä. Tai no, sanon sen 80 kun hyvänä päivänä on siinä, seuraavana pari enemmän ja sit taas 80..
Jos ei kelpaa niin ei sit. Viimeisin näki, ja haukkui sit yhtäkkiä, niin vähän araksi oon tullut. Oon kyllä puhunut itsestäni heti exän sanoin, että läski valas...
No en ole kyllä. Voi, voi teitä ylivelkaisia Volvo runkkareita :)
Mitä, ei mulla ole autoa, senkin kerron kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks nainen sanoi olevansa 75 kg vaikka oli oikeesti 110 kg. Oikeesti järkytyin kun näin sen.
Pistitkö naisen vaakaan vai? Mistä ihmeestä tiesit, että painaakin 110 kg? Mikä oli naisen pituus?
Nainen oli noin 166 cm.
Jos et tiedä tarkkaa pituutta, miten tiedät, että hän painoi 110 kg? Kysyitkö vain hänen oikeaa painoaan, mutta pituuden arvioit silmämääräisesti? Vai arvioitko painonkin silmämääräisesti?
Vierailija kirjoitti:
Jos et pysty huolehtimaan edes itsestäsi niin pysy erossa muista ihmisistä.
Onko sinulle annettu lupa sotkea muidenkin elämät??
Kyllä on 👍
naiset valehtelee aina. pyöristä vitoseen
useimmilla suominaisilla paino alkaa ykkösellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä ja massa on pitkälti tiheää luuta ja lihasta, rasvaprosenttini on melko matala. Ei yhtään hävetä sanoa omaa painoa ääneen, kun rinnan-, vyötärön- ja lantionympärys ovat kunnossa.
Tiheää luuta :D Hirveää itsepetosta tämä. Luuston painossa ei juurikaan ole vaihtelua ihmisten välillä, joten ei ole olemassa mitään painavia luita.
Täällä oli joskus kauhea vääntö, kun "minulla on raskaat luut" -uskovaiset vakuuttivat, että kyllä tulee paljon painoeroa luustosta samanpituisillakin ilmisillä. Monta kertaa kysyttiin, että oletko tosissasi, että kuoleman jälkeen kaikesta muusta puhdistettu luurankosi olisi jotenkin merkittävästi siroa ihmistä leveämpi tai raskaampi, niin kyllä kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kuten minä tykkää muhkummasta, Älä pyöristä yhtään mihinkään suuntaan. m38
Paras neuvo.
Toinen: laita kivat, totuudenmukaiset kuvat, vaikka kokovartalokuva bikineissäkin. Minulla oli eikä kauaa tarvinnut Tinderissä keikkua.
Kaikki siat blokkaat tietysti heti.
t. Varattu pullero
Vierailija kirjoitti:
useimmilla suominaisilla paino alkaa ykkösellä
Ai kamala.
Siis ihan oikeastiko jossain deittiäpissä miehet kysyy paljonko nainen painaa? Ihanaa olla parisuhteessa. Mun mies sai tietää mun painon 5v yhdessäolon jälkeen, kun oltiin ostamassa mulle suksia :D
Näin lihavana naisena voin sanoa, että miehet eivät ihan aidosti ymmärrä yhtään miltä minkäkin painoinen nainen näyttää ja kilomäärä ei sano heille yhtään mitään. Toki osalle naisistakin se on suuri mysteeri ja vaa'an lukemaa katsotaan kuin pyhää opasta eikä kehon koostumuksella, pituudella ja muodoilla ole väliä.
80 kiloinen nainen voi olla ihan kaikkea, vaikka 160cm tanakka sohvaperuna tai 175cm sporttinen, tiimalasivartaloinen jne. Ja vaikka riviin laitettaisiin kaksi samoilla elintavoilla olevaa saman pituista niin samalta he eivät näytä.
Mutta ei, keskitytään vaan siihen että naisen pitää painaa alle 60kg koska se on kiva luku ja kaikki sen ylle menevä on "liikaa" . Vaikka todellisuudessa tuolla rakastutaan päivittäin ohikulkijoihin ja unelmien naisiin tietämättä heidän painoaan ja lähes kaikki arvaavat painon pieleen kuitenkin.
Miehet arvioivat muiden painon aina alakanttiin ja naiset taas liikaa.
En svalehtelisi painoani yhtään mutta en sitä myöskään numeroina kerro. Ketään ei pitäisi kiinnostaa mikä numerosarja vaa'alla on minäkin päivänä, lihavuuden kun nyt näkee muutenkin ja sitä voi kuvata sanoin.
Vierailija kirjoitti:
kyl mä ainakin katoan .läskit on oksettavii
Hyvä. Minua ei kirjoitustaidottomat kiinnosta.
Ei kannata kun löytyy miehiä jotka hyväksyvät sinun sellaisena kuin olet. Katso näyttäviä juuri julkisuudessa olleita naisia Salla Romoa joka on naimisissa eikä kokoaan enää häpeile
https://www.is.fi/urheilu/art-2000009732369.html
Samoin nämä kaksi jatkoon tänään päässyttä moukarinheittäjää, eivät mitään surkeita ripakinttuja, reidetkin ovat kuin hevostammalla. Et tee sellaisella miehellä yhtään mitään joka ei kestä naista jossa on näköä ja kokoa. Sanon tämän yli viidenkymmenen vuoden elämänkokemuksella, pyöristä sitä painoa mieluummin 10 kg ylöspäin niin sinulle turhimmat jannut putoavat jatkosta heti. Ylipäänsä aidompia ja mukavampia miehiä voi löytyä jostain ihan muualta, opettele vaikka lavatansseja tai menet johonkin harrastukseen missä on paljon miehiä mukana.
Ihan sama minkä sanot lukemaksi, kyllähän mies nyt näkee, että olet läski.
Tärkeämpää tuossa tilanteessa on: a) naama, että onko se omaan silmään miellyttävä vai ei. b) miten se paino on kehoon jakautunut.
Ei liity deittailuun, mutta itse olin päässyt 82-kiloiseksi. Terveyskeskuksen rutiinilabrat sitten kertoi että koholla on kolesteroli ja maksa-arvot. No mietin mitä voisi muuttaa. Makkaroissa on paljon suolaa. Oikeastaan jätin vaan makkarat ostamatta. Soijarouhetta kokeillut tilalle. Lähinnä vitsillä ensin. Nyt on paino 78 kg enkä ole nälkää kokenut ollenkaan. Ja itseluottamus on noussut, ehkä vielä lisään liikuntaa. Että syödä voi kun miettii mitä syö.
Kerron rehellisesti painon, pitäisi ehkä valehdella. Kerron muutkin asiat rehellisesti 🤔
Eräs nainen pyöristi painonsa yhdeksikön kuutoseksi.