Katoaako moni deittimies kun kuulee että naisen paino alkaa kahdeksikolla? Pyöristätkö vähän alaspäin? Kuinka paljon uskaltaa?
Kuinka paljon uskaltaa PYÖRISTÄÄ painoa alaspäin?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino ei kuulu kenellekään muulle kuin itselle. Mutta Tinderissä ja muuallakin pitää olla aina tuoreet ja rehelliset kuvat (sekä kasvot että kroppa näkyvissä), koska valehtelemalla ja huijaamalla ei saa ikinä rakkautta.
Minä olen 158 cm ja painan 60 kg. Vyötärön ympärys on 66 cm, rintojen 90 cm ja pepun 98 cm. Miehen kädet yltävät hyvin vyötärön ympäri, mikä on ihanaa 🤩 4 salitreeniä ja 2 juoksua viikossa pitää kropan kunnossa. Jos siis joku kuulisi, että oon 158/60, varmasti pitäisi ylipainoisena, vaikka suurin osa on tisseissä ja pepussa ja vatsalihakset erottuvat.
Summa summarum, paino ei kerro mitään. Vain kuvat kertovat ja totuuden live-näkemisen lisäksi.
Ei tämä voi olla mahdollista. Mulla on muuten melkein samat mitat, mutta olen 20 cm pitempi. Joku ei täsmää.
Ihan hyvin mahdollista. Itse aika lailla saman pituinen ja painoinen kuin tuo lyhyempi mutta ympärysmitat on eri. Lyhyempi kirjoittaja on näkökulmastani uskottavampi kuin sinä. Mittaapas siis uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino ei kuulu kenellekään muulle kuin itselle. Mutta Tinderissä ja muuallakin pitää olla aina tuoreet ja rehelliset kuvat (sekä kasvot että kroppa näkyvissä), koska valehtelemalla ja huijaamalla ei saa ikinä rakkautta.
Minä olen 158 cm ja painan 60 kg. Vyötärön ympärys on 66 cm, rintojen 90 cm ja pepun 98 cm. Miehen kädet yltävät hyvin vyötärön ympäri, mikä on ihanaa 🤩 4 salitreeniä ja 2 juoksua viikossa pitää kropan kunnossa. Jos siis joku kuulisi, että oon 158/60, varmasti pitäisi ylipainoisena, vaikka suurin osa on tisseissä ja pepussa ja vatsalihakset erottuvat.
Summa summarum, paino ei kerro mitään. Vain kuvat kertovat ja totuuden live-näkemisen lisäksi.
Ei tämä voi olla mahdollista. Mulla on muuten melkein samat mitat, mutta olen 20 cm pitempi. Joku ei täsmää.
Mulla myös melkein samat mitat, lantio kapeampi. Oon 175 pitkä ja painan 67kg. Joku taitaa olla semmonen laihaläski?
Mitä ihmettä teet miehellä, jolle et kelpaa sellaisena kuin olet?
Mä oon varmaan jonkun ulkonäköstandardin mukaan aika ihannemitoissa, mutta sehän ei kerro oikeasti yhtään mitään siitä, miltä näytän. Ei tulis mieleenkään ilmoitella mittojani deitissä, koska en halua miestä, jolle tällä asialla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä teet miehellä, jolle et kelpaa sellaisena kuin olet?
Koska naiset deittailee ylöspäin, eli itseään parempia miehiä, jotka harrastaa seksiä niiden kanssa, mutta ei mene naimisiin näiden kanssa, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan jonkun ulkonäköstandardin mukaan aika ihannemitoissa, mutta sehän ei kerro oikeasti yhtään mitään siitä, miltä näytän. Ei tulis mieleenkään ilmoitella mittojani deitissä, koska en halua miestä, jolle tällä asialla on väliä.
Miehet on visuaalisia ja kiinnostus lähtee yleensä fyysisestä kiinnoksustesta eli ulkonäkö johon sisältyy vahvasti vartalo miesten silmissä.
-Mutta jos haluat elellä yksin, niin sitten ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on visuaalisia ja kiinnostus lähtee yleensä fyysisestä kiinnoksustesta eli ulkonäkö johon sisältyy vahvasti vartalo miesten silmissä.
-Mutta jos haluat elellä yksin, niin sitten ei mitään.
Naiset yrittää pakottaa miehet valitsemaan naisen heidän kriteereillään, eikä miesten omilla kriteereille, joihin kuuluu myös se normaalipainoisuus eli hyvä kroppa ja muutenkin naisellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Siis kysyykö se deittimies painoasi? Onko sinusta ihan korrektia? Mitä ihmettä hän sillä tiedolla tekee?
Kysytkö hänen "sen" kokoa? Kysypäs, katso miten reagoi! Uskaltaako pyöristää lukemaa vaikka tietää että se kyllä tulee ilmi jos juttu kestää.
Jos mies alkaa arvostella painoasi, on hyvä laskea katseensa hänen haaroväliinsä ja tuijottaa oikein tarkkaan ja pidätellä hymyä. Käsi suun edessä ja kääntyä poispäin, sitten mutista jotain epäselvää ja pidätellä naurua. Tämä on ollut erittäin hyvä keino monta kertaa mölisijöille. Se on miehelle verisin loukkaus. Hänen Aarteelleen ei naureta!
Semmonen voimafantasia sitten siellä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen täytyy painaa korkeintaan 65, pituudesta riippumatta. Ja välistä kannattaa pitää päiviä, jolloin ei syö mitään.
T. M56
Ja toki sinäkin pidät välissä paastopäiviä, eikös niin?
En ole vielä kertaakaan kysellyt naiset painoa tai kuppikokoa. En usko kysyväni jatkossakaan.
Ei minua häiritse lainkaan jos nainen on 175-180 cm pitkä ja painaa 82 kiloa. Itseasiassa pidän pitkistä normaalipainoisista naisista. Pyöristely ei oikein ole se minun juttu muutenkaan. Lihavilla naisilla on yleensä liikaa patoutumia ja heillä on ilkeä luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä hänen kannattaisi valehdellakin myös pituutensa? Tuo 158 ei kuulosta kovin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli kerran vastaan nätti isompi tyttö. Naisellinen ja hyvin pukeutunut. En kysynyt painoa (lol), mutta 80kg meni kyllä rikki. Meillä oli heti eroottinen yhteys.
Alkoiko sykkimään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä voi olla mahdollista. Mulla on muuten melkein samat mitat, mutta olen 20 cm pitempi. Joku ei täsm
I think i like you 🤗
Onhan tuo huolestuttavaa. Itse olen urheilullinen 37v mies 183cm ja 76kg. Jään nykyään naisille pieneksi 😅
Tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗
Kannattaa kertoa rehellisesti paino tai sitten olla kertomatta kokonaan. Et tiedä, mitä mies ajattelee siitä lukemasta eikä sillä ole väliä sinulle.
Minä ainakin pidän pyöreistä naisista. Pyöristelijöistä (valehtelijoista) en sen sijaan pidä.
M37