Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katoaako moni deittimies kun kuulee että naisen paino alkaa kahdeksikolla? Pyöristätkö vähän alaspäin? Kuinka paljon uskaltaa?

Vierailija
04.08.2024 |

Kuinka paljon uskaltaa PYÖRISTÄÄ painoa alaspäin?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelleko naiselle on ok jos mies on lyhyempi?

Monelleko miehelle on ok jos nainen on painavampi?

Vierailija
62/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kertoisin painoni treffeillä? Ja miksi ihmeessä mies sitä kysyisi? Näkeehän sen päällepäinkin onko lihava vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin valehdella, että painan alle 80 kg, jos olisin vaikka 81 kg ja laihiksella. 

Vierailija
64/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyl mä ainakin katoan .läskit on oksettavii

Kysytkö treffeillä ihmisten painoja? 

Vierailija
65/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon kysyminen on epäkorrektia, mutta muuten 80kg kieppeillä pyörivä paino on oikein mukavaa esim. sylissä kantamiseen, kun on vähän vastustakin.

Vierailija
66/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, illan naisten läskittelyketju. 

Laita totuudenmukainen paino ja anna neitien häipyä. Kaikki salikollit tajuaa, että treenatussa kropassa 80kg näyttää täysin erilaiselta kuin liikkumattomassa kropassa. Noin pienet kilot ei merkkaa juurikaan. 

Vierailija
67/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miehilläkin on silmät. Pyöristä niin paljon ku  haluat. Ainakin minä teen harvoin statusliuskan kanssa näitä päätöksiä.

Vierailija
68/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenkin olisi hyvä kertoa rehellisesti pituus, 170cm ei pyöristy 175cm eikä 165cm ole 170cm.

Vierailija
69/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä ja massa on pitkälti tiheää luuta ja lihasta, rasvaprosenttini on melko matala. Ei yhtään hävetä sanoa omaa painoa ääneen, kun rinnan-, vyötärön- ja lantionympärys ovat kunnossa.

Tiheää luuta :D Hirveää itsepetosta tämä. Luuston painossa ei juurikaan ole vaihtelua ihmisten välillä, joten ei ole olemassa mitään painavia luita.

Et taida paljon käydä kuntosalilla? Ensisijaisesti lihasmassa painaa, mutta hieman tulee myös luille jos nostelee vapaapainoja raskaamman kautta. Rasvaprosentti kertoo oleellisimman. Joten kerro toki, missä se itsepetos on?

Vierailija
70/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino vaihtelee jo saman päivän aikana muutaman kilon.

Jonkun 5 kg voit pyöristää jäämättä kiinni. Jos esim olet 89kg, voit sanoa olevasi noin 85kg.

Jos sulla on erottuva vyötärö ja kilot ns oikeissa paikoissa, voit sanoa painon n 10kg alemmas, mutten itse lähtisi tähän.

Vierailija
71/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä ja massa on pitkälti tiheää luuta ja lihasta, rasvaprosenttini on melko matala. Ei yhtään hävetä sanoa omaa painoa ääneen, kun rinnan-, vyötärön- ja lantionympärys ovat kunnossa.

Tiheää luuta :D Hirveää itsepetosta tämä. Luuston painossa ei juurikaan ole vaihtelua ihmisten välillä, joten ei ole olemassa mitään painavia luita.

Täällä oli joskus kauhea vääntö, kun "minulla on raskaat luut" -uskovaiset vakuuttivat, että kyllä tulee paljon painoeroa luustosta samanpituisillakin ilmisillä. Monta kertaa kysyttiin, että oletko tosissasi, että kuoleman jälkeen kaikesta muusta puhdistettu luurankosi olisi jotenkin merkittävästi siroa ihmistä leveämpi tai raskaampi, niin kyllä kuulemma.

Luuranko kuivana painaa n. kolme - neljä kiloa, nestekierron kanssa kymmenisen kiloa. Se, mihin "raskailla luilla" usein viitataan, on ruumiinrakenne. "Suuriluisella" on usein levemmät hartiat ja isommat lihakset ja siten painoakin, ei välttämättä ylipainoa, enemmän. Vai väitätkö, että Sillja Kososen ruumiinrakenne ei ole sen suurempi kuin Kate Mossinkaan? Kumpikin ovat n. 170 cm.

Vierailija
72/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina haluaa valehdella?

Vierailija
73/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään järkeä huijata kun paikan päällä totuus selviää kummiskin.

Vierailija
74/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 kg on minusta aika maksimipaino naiselle, sekin monelle liikaa. Toki jos on yli 180 cm pitkä tai poikkeuksellisen lihaksikas, niin 60 kg siinä hyväksyttävyyden rajoilla. 

Vierailija
75/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestenkin olisi hyvä kertoa rehellisesti pituus, 170cm ei pyöristy 175cm eikä 165cm ole 170cm.

Kyllä. Tällaiset miehet jää heti kiinni, jos nainen on jotain 168 - 170 cm pitkä.

Jotku 160 cm pituiset naiset ei välttämättä tajua huijausta.

Vierailija
76/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet? Minä 182 cm ja minulle 80 kg on selvästi liikaa. Tavoite on 74 kg. 

Vierailija
77/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55 kg on minusta aika maksimipaino naiselle, sekin monelle liikaa. Toki jos on yli 180 cm pitkä tai poikkeuksellisen lihaksikas, niin 60 kg siinä hyväksyttävyyden rajoilla. 

Tiedoksi 180 cm ja 60 kg on anorektinen. Ja jos sun painoraja n 55 kg, kipaise hakemaan thaikku-orja. Taidat olla pedofiili. 

Vierailija
78/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämäntilanteessani käännän kylmästi selkäni jos vaikuttaa siltä että BMI on enemmän kuin 21. Jos on BMI on alle 18 teen kaiken mahdollisen tullakseni hyväksytyksi.

Mies, 67v

Vierailija
79/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

89kg esimerkiksi voi ihan hyvin pyöristää 80 kg ja 79kg on 70kg.

Vierailija
80/123 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt mies ei kysele kenenkään painoa. Sellaisen kanssa en jatka keskustelua. Mies voi laittaa ilmoitukseen, että hakee hoikkaa ja siihen voi laittaa maksimi painon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan