Katoaako moni deittimies kun kuulee että naisen paino alkaa kahdeksikolla? Pyöristätkö vähän alaspäin? Kuinka paljon uskaltaa?
Kuinka paljon uskaltaa PYÖRISTÄÄ painoa alaspäin?
Kommentit (123)
Mä painan tuon verran ja oon 190cm pitkä nainen.
Jos et pysty huolehtimaan edes itsestäsi niin pysy erossa muista ihmisistä.
Onko sinulle annettu lupa sotkea muidenkin elämät??
mun paino alkaakin ykkösellä lällälläää kadehtikaa
Yks nainen sanoi olevansa 75 kg vaikka oli oikeesti 110 kg. Oikeesti järkytyin kun näin sen.
Vierailija kirjoitti:
Sanon aina, että olen 55kg, vaikka todellisuudessa 82kg. Ja tietysti vain kasvokuva deittisovelluksiin. Näin pääsee treffeille asti.
Hyviin ravintoloihin toivottavasti.
En jaksa enää tällä iällä tuhlata aikaani asioiden kaunisteluun. Nykyään esillä on niin kokovartalokuva kuin meikitönkin kuva. Eipähän tarvitse pelätä tapaamista, kun mies tietää valmiiksi tasan tarkkaan miltä näytän, kaikkine kiloineni. Matcheja tulee vähemmän, mutta enpä minä useita kaipaakaan vaan itselleni sopivaa. Yksikään ei ole kadonnut, vaan itse asiassa olen tavannut vain erittäin mukavia miehiä. Elämänkumppania en vielä, mutta katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Yks nainen sanoi olevansa 75 kg vaikka oli oikeesti 110 kg. Oikeesti järkytyin kun näin sen.
Pistitkö naisen vaakaan vai? Mistä ihmeestä tiesit, että painaakin 110 kg? Mikä oli naisen pituus?
180 cm ja 80 kg, kurvikas.
Suurin osa miehistä juoksee pakoon muutenkin, olen ilmeisesti jotenkin liikaa :D
Kyllä ne katoaa vaikka paino alkaisi viitosella.. Yksikin ukko lupaili vaikka ja mitä, mutta katosi ennen kuin ehdittiin kertaakaan edes tavata.
Jos naisen paino alkaa kahdeksikolla, hänen pitää olla vähintään 190-senttinen.
Voin tulla treffeille ja saat minusta ehkä ystävänkin. Mutta seksi tuntuu jo ajatuksena vaikealta lihavan naisen kanssa. Toki jos olet kovin pitkä, niin 82 ei ole vielä paljoa, mutta itselleni 174 cm pitkänä 82 on jo ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
180 cm ja 80 kg, kurvikas.
Suurin osa miehistä juoksee pakoon muutenkin, olen ilmeisesti jotenkin liikaa :D
Vuosikymmeniä sitten, kun olin aloittelemassa aikansa kestänyttä sokkodeittailua, vastasin ilmoitukseen, jossa nainen kertoi olevansa "naisellisen pyöreä". En vielä silloin tajunnut kysymyksessä olevan eufemismi lihavuudelle. Oli "jotenkin liikaa".
Ainoastaan kaikki deittimiehet jotka eivät halua yli 80-kiloista katoavat.
Miksi ihmeessä edes haluaisit näitä jos olet yli 80kg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistitkö naisen vaakaan vai? Mistä ihmeestä tiesit, että painaakin 110 kg? Mikä oli naisen pituus?
Nainen oli noin 166 cm.
Svaippaan itsekin vain ylipainoisia tai muuten ei niin sporttisia miehiä, koska heidän kanssaan todennäköisemmin on samankaltainen elämäntyyli ja -asenne. Ongelmia kai tulee yleensä siitä, kun metsästetään ihan epäsopivia ihmisiä.
Naisella pituus 165 ja paino 50 on sopiva.
Olen pitkä ja massa on pitkälti tiheää luuta ja lihasta, rasvaprosenttini on melko matala. Ei yhtään hävetä sanoa omaa painoa ääneen, kun rinnan-, vyötärön- ja lantionympärys ovat kunnossa.
Sano 60kg. Ei miehet painoista tajua mitään.
Riippuu siitä, aionko laittaa spanxit vai korsetin. Jos spanxit, 75 kg, jos korsetin, 72 kg.
Mulla oli profiilissa että vippaa vasemmalle jos ylipainoinen ei kiinnosta.