Mies keksii aina huonoa sanottavaa ja puuttuu lähes kaikkeen. En jaksa.
Pakkasin sateenpitävän vuorettoman takin reppuun, kun oltiin lähdössä ja luvattu sadetta. Mies rupee sekoilemaan semmoista, että minua ei oteta Nyssen kyytiin se päällä, koska se kastelee penkit. Ihan normaalia matskua takki, mutta vuoriton ja polvipituinen. Samalla tyyppi pukee päällensä VEDENPITÄVÄÄ TAKKIA. Ja kyse ei ole takin ulkonäöstä, koska sanoisi senkin suoraan.
Mistä se edes keksii noita juttujansa? Ja miksi? Tämä on ihan jatkuvaa ja teen lähes kaiken arkipäiväisenkin salassa, kun en jaksa noita jatkuvia kommentteja. Yhtäkkiä vaan flippaa ja taas joku ihmeellinen käsitys asioista.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kiinnostaa teidän parisuhdeongelmat kuin kasa kiviä.
Älä lue, jos ei kiinnosta.
Minä avasin ketjun, kun se oli niin kommentoitu. Ajattelin että tämä on jotain mielensäpahoitusnillitystä taas, mutta eipä ollutkaan. AP.n mies on todella kummallinen, joten nyt seuraan ketjua mielenkiinnolla.
Joku jo heitti narsisti kommentin. En usko narsismin tässä tapauksessa, käytös on erilaista. Kuten on myös kaikenlainen manipuloiva käytös. Tuo ehdotus kaksisuuntaisesta oli mielenkiintoinen, siitä ei ole kokemusta, joten kiinnostaa.
Luin nyt ketjun loppuun, ja korjaan kyllä sanomisiani sen verran, että mies on yhtä sekaisin kuin narsistinen exäni. Tai oliko sillä joku muu persoonallisuushäiriö, en tiedä, mutta mitään NS. Mielenterveysongelmaa, esim. Kaksisuuntainen, hänellä ei ole.
Eli käytös vaan on tuollaista aina, muille oli normaali ja miellyttävä, minulle hirviö. Mikään, mitä tein, ei ollut oikein.
Lähde AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lue, jos ei kiinnosta.
Minä avasin ketjun, kun se oli niin kommentoitu. Ajattelin että tämä on jotain mielensäpahoitusnillitystä taas, mutta eipä ollutkaan. AP.n mies on todella kummallinen, joten nyt seuraan ketjua mielenkiinnolla.
Joku jo heitti narsisti kommentin. En usko narsismin tässä tapauksessa, käytös on erilaista. Kuten on myös kaikenlainen manipuloiva käytös. Tuo ehdotus kaksisuuntaisesta oli mielenkiintoinen, siitä ei ole kokemusta, joten kiinnostaa.
Kyllä tuohon narsismikin sopii. Tai joku muu vastaava luonne/persoonallisuushäiriö. Kaksisuuntaisella ei välttämättä ole luonteessa tai persoonassa mitään vikaa.
Uniapnea?
Kumppani k jos on yhden päivän ilman cpap-laitettaan on äksympi ja valittava
Kun kaksi päivää ilman laitetta on jo arvaamaton, saattaa tuhlata, sanoa rakastavan tai väärästä sanasta suivaantua haastaen riitaa ja uhaten erolla
Ja välillä kieltäytyy käyttämästä sitä cpap-laitettaan vaikka auttaa ihan arjessakin että töissä jaksaisi
Äijä on kuin elokuvasta mielensäpahoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kriteerini kumppania valitessa olivat positiivinen elämänasenne, tasapainoisuus ja hyväntahtoisuus.
Sinun kohdallasi toisin.
Tää on niin tyhmä kommentti. Ihmiset muuttuu ja jos olet tavannut kumppanisi 18 vuotiaana, on hän takuulla erilainen, kun on 40v.
Ihmiset muuttuu ja kehittyy, jotkut hyvään ja jotkut huonompaan suuntaan.
Näin on. Tavattiin 19 v ja nyt eläkeläisinä mies muuttuhut isänsä kaltaiseksi. Jos olisin tämän tajunnut, en ehkä olisi mennyt hänen kanssaan naimisiin. Ollut kuitenkin hyvä ja luotettava mies, mutta nykyään puuttuu joka asiaan ja korjaa puheitani. Esim, jos sanon, että tuleepa tuolta piipusta savua, niin kommentti" - ei ole savua, vaan vesihöyryä-.
Joka sanani alkaa korjaamaan.
Hoh hoijaa. Mikä pelle. Eiköhän se nyt kuitenkin ole savua eikä vesihöyryä eli besserwisseröi ihan vaan mulkkuuttaan.
Lähtisin vetään koko suhteesta tai liitosta. Muuten ne ei opi.
Kauanko olette olleet yhdessä?
18 vuotta 🙈🙈🙈 Mutta siihen saa jäädä. En tunne enää mitään muuta kuin ahdistusta ja sitä mitä "ick" luultavasti on.
Ap
63 - 18 = 45
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin vetään koko suhteesta tai liitosta. Muuten ne ei opi.
Ihan sama oppiiko ne vai ei, tuossa tilanteessa on ok ajatella vain itseään.
Seurustelin miehen kanssa, joka alkutsemppauksen jälkeen näytti todellisen luontonsa. Negatiivinen ja kärttyinen, ja lähes kaikki mun jutut oli jotenkin vain huonoja autoni kattotelineistä koulutukseeni. Jälkikäteen hieman naurattaa. Erottiin, sekin oli väärin. 😁
Tapasitte 19 - vuotiaina, olette eläkeläisiä ja olette olleet yhdessä 18 vuotta?
19 + 18 = 37v
Jossain tosiaan mättää. Eikä meissä narutetuissa
Vierailija kirjoitti:
Tapasitte 19 - vuotiaina, olette eläkeläisiä ja olette olleet yhdessä 18 vuotta?
19 + 18 = 37v
Olen eläkeläinen, vaikka 51-vuotias.
- e ap
Vierailija kirjoitti:
19 + 18 = 37v
Näytä missä kohtaa väitän olevamme eläkeläisiä? Ihan työssäkäyviä ja työikäisiä ollaan. Ai siinä kohtaa missä sanon "mies näkee meidät vanhoina ja onnellisina yhdessä". Kyse on tulevaisuuden mielikuvasta. Luetun ymmärtäminen on kuulemma laskussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kriteerini kumppania valitessa olivat positiivinen elämänasenne, tasapainoisuus ja hyväntahtoisuus.
Sinun kohdallasi toisin.
Tää on niin tyhmä kommentti. Ihmiset muuttuu ja jos olet tavannut kumppanisi 18 vuotiaana, on hän takuulla erilainen, kun on 40v.
Näin on. Tavattiin 19 v ja nyt eläkeläisinä mies muuttuhut isänsä kaltaiseksi. Jos olisin tämän tajunnut, en ehkä olisi mennyt hänen kanssaan naimisiin. Ollut kuitenkin hyvä ja luotettava mies, mutta nykyään puuttuu joka asiaan ja korjaa puheitani. Esim, jos sanon, että tuleepa tuolta piipusta savua, niin kommentti" - ei ole savua, vaan vesihöyryä-.
Joka sanani alkaa korjaama
Mun mies lähti, mm. siksi, että alkoi muistuttaa isäänsä. Suvussa on nepsy-ongelmia ja hankalia luonteenpiirteitä. Hänellä on ilmeisesti add/adhd, mihin liittyy epävakaus ja paniikkihäiriö. Kaikki nämä alkoivat puskea pintaan n. 40-vuotiaana. Jo aiemmin veli oli kokenut oman versionsa tuosta ja toinenkin sukulainen (nainen) on sekoilut tahollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kandeeko viettää aikaa Vauvapalstalla? Kandeeko avata otsikkoa joka ei kiinnosta? Taidat istua puhelimesi kanssa aikamoisella kivikasalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdallasi toisin.
Näin on. Tavattiin 19 v ja nyt eläkeläisinä mies muuttuhut isänsä kaltaiseksi. Jos olisin tämän tajunnut, en ehkä olisi mennyt hänen kanssaan naimisiin. Ollut kuitenkin hyvä ja luotettava mies, mutta nykyään puuttuu joka asiaan ja korjaa puheitani. Esim, jos sanon, että tuleepa tuolta piipusta savua, niin kommentti" - ei ole savua, vaan
Ja itsesäätelyssä on aina ollut tiettyjä juttuja, yli-alivirittyneisyys. Ympäristöherkkyys.
Mutta miehen mielipiteitä voi helposti olla kuuntelematta. Oman mieheni jutuille hymähdän ja jatkan elämääni omilla ehdoillani.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miehen mielipiteitä voi helposti olla kuuntelematta. Oman mieheni jutuille hymähdän ja jatkan elämääni omilla ehdoillani.
Omalla kohdalla en oikein voi pitää niitä mielipiteinä, koska ne epäjohdonmukaisesti ristiriitelevät todellisuuden kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä supernegatiivisia miehiä Suomi on täynnä. Suomihan on yksi vaarallisimmista maista naisille. Osa varmasti on narsistisia mutta osa vain muuten omaa huonon itsetunnon ja negatiivisen asenteen. Itse en tommosta miestä katselis päivääkää.
Naiset on lapsen tasolle typistettyjä uhreja? Perheitä, joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Pojat viettävät suurimman osan valveilla olo ajastaan naisen kanssa ja heiltä puuttuu auktoriteetti jota kunnioittaa ja se miehen malli.
No missä ne miehet on? Pitäisikö tehdä jotain?
En ymmärtänyt koko aloitusta, repussahan se takki nyt oli varalla.
Sivusta
Mulla oli vähän aikaa tuollainen miesystävä. Ei ole enää.
Nykyinen mies ei ikinä kommentoi mitään negativistä. Enkä minä kommentoi negatiivistä hänelle. Hyvin on pärjätty vittuilematta. Puhutaan kauniisti kuin parhaalle ystävälle.
En ymmärrä vittuilevaa rakkautta