Onko nainen lihava jos painaa 60kg ja on 153cm pitkä?
Kommentit (58)
Normaalipainon alaraja 170 cm pitkälle naiselle on 50 kg.
Lähde siitä laskemaan, onko kyseinen nainen läski?
Et mielestäni. Painoindeksin mukaan lievää ylipainoa 1,5kg edestä.
No oletko? Ehkä hieman ylipainoinen numeroina, mutta minkälaisesta massasta se numero muodostuu, siitähän se riippuu.
Et. Itse olen samanpituinen ja painan 40kg. Kuulen jatkuvasti kuinka pitäisi syödä ettei lähde tuulen mukana lentoon jne. Ei ihmisille riitä mikään, koskaan ei ole hyvä ja aina löytyy joku joka valittaa.
Et ole.
Mä olen 164cm ja pyrin n. 80kg painoon. Paino ei kerro kaikkea. Se antaa suunnan.
53v.
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Mä olen 164cm ja pyrin n. 80kg painoon. Paino ei kerro kaikkea. Se antaa suunnan.
53v.
raskaat luut? :D
Vierailija kirjoitti:
Et. Itse olen samanpituinen ja painan 40kg. Kuulen jatkuvasti kuinka pitäisi syödä ettei lähde tuulen mukana lentoon jne. Ei ihmisille riitä mikään, koskaan ei ole hyvä ja aina löytyy joku joka valittaa.
Itse nuorena huomasin saman. Oli ok kommentoida laihoille kuinka täytyy syödä enemmän, mutta oikeasti ylipainoisille ei saanut sanoa, että laihduta.
Ap, et ole ylipainoinen.
Tuhti mimmi. Ootko bodari tai raskas rakenteinen? Minä olen 170 cm ja painan 60 kg ja urheilen paljon, kasvatan lihasta muun muassa, olen vaatteilta S/M kokoa. Syön tosi paljon, en sairasta mitään anoreksiaa.
Ei ole lihava. Ei ihan ruipelokaan toki, joten varmasti jotkut pinnalliset mallinlaihuutta ihannoivat pitää "lihavana".
Nainen on silloin lihava, kun takaa ei yletä, päällä ei pysy ja alle ei uskalla mennä.
Minä olen 153 cm ja 52 kg. On lihaksia, mutta myös vatsamakkarat. Olen nuorena painanut myös 40 kg alimmillani. Omaan silmään näytin hyvältä 45-47 kiloisena, mutta näin keski-ikäisenä en siihen enää pyri.
Kehonkoostumusvaaka maksaa noin 30e. Se antaa sinulle suuntaa antavan kostumuksen oletko ns laihaläski. Myös sisäelinrasva on parempi mittari kuin pelkkä paino.
- kehopisteet 94
kaveri on hyvin hoikka, hän on 165cm ja 42kg, olen nähnyt hoikempiakin, eli ei ole mikään anorektikko sentään
toki ruumiinrakenne/muodokkuus ihmisillä vaihtelee, mutta kyllä näistä kloista ja senteistä aina jotain suuntaa saa
Et.