Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies keksii aina huonoa sanottavaa ja puuttuu lähes kaikkeen. En jaksa.

Vierailija
03.08.2024 |

Pakkasin sateenpitävän vuorettoman takin reppuun, kun oltiin lähdössä ja luvattu sadetta. Mies rupee sekoilemaan semmoista, että minua ei oteta Nyssen kyytiin se päällä, koska se kastelee penkit. Ihan normaalia matskua takki, mutta vuoriton ja polvipituinen. Samalla tyyppi pukee päällensä VEDENPITÄVÄÄ TAKKIA. Ja kyse ei ole takin ulkonäöstä, koska sanoisi senkin suoraan.

Mistä se edes keksii noita juttujansa? Ja miksi? Tämä on ihan jatkuvaa ja teen lähes kaiken arkipäiväisenkin salassa, kun en jaksa noita jatkuvia kommentteja. Yhtäkkiä vaan flippaa ja taas joku ihmeellinen käsitys asioista.

Kommentit (209)

Vierailija
101/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasitte 19 - vuotiaina, olette eläkeläisiä ja olette olleet yhdessä 18 vuotta?

19 + 18 = 37v

Jossain tosiaan mättää. Eikä meissä narutetuissa

Sinä sekoitat minut, ap:n nyt kommentoijaan joka kertoo OMASTA TILANTEESTAAN, kuten moni muukin tässä ketjussa. Olen signeerannut jokaisen kommenttini.

Ap

Vierailija
102/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies hullu?

Selkokielellä: hul-lu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt koko aloitusta, repussahan se takki nyt oli varalla.

Sivusta 

Absurdius on pointti. Pelkkä takin reppuun pakkaaminen johti hätätilaan. Koska mahdollisesti puen sen päälleni ja silloin minua ei tietenkään päästetä bussiin. Koska tottakai bussikuski ei päästä sisään ketään, jonka takki on pitkä ja vuoriton, koska se on märkä. 

Ap

Vierailija
104/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kriteerini kumppania valitessa olivat positiivinen elämänasenne, tasapainoisuus ja hyväntahtoisuus.

Sinun kohdallasi toisin.

Eivätköhän kriteerit ole kaikilla suht samat. Etkö tosiaan tiedä että ihmiset tuppaavat ajan kuluessa muuttumaan, tuskin kukaan pysyy samanlaisena hamaan tappiin asti.

Vierailija
105/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta 

Absurdius on pointti. Pelkkä takin reppuun pakkaaminen johti hätätilaan. Koska mahdollisesti puen sen päälleni ja silloin minua ei tietenkään päästetä bussiin. Koska tottakai bussikuski ei päästä sisään ketään, jonka takki on pitkä ja vuoriton, koska se on märkä. 

Ap

Joo. Absurdi hätätila

Vierailija
106/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehen mielipiteitä voi helposti olla kuuntelematta. Oman mieheni jutuille hymähdän ja jatkan elämääni omilla ehdoillani. 

Ei ole oikein sulkea silmiään väkivalllalta ja olla kuuntelematta ja ajattelematta. Se sairastuttaa. Ap on jo sairas. Henkiset jutut sairastuttavat myös fyysisesti. Ja henkisesti. 

Vierailija
107/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehen ulkonäöstä maininnut mitään. 

Ap

Saako täällä puhua vain sinusta ja sun miehestä? Keskustelua voi käydä myös yleisellä tasolla ja erityisesti ihmetellä, miten toistuvasti tämän tyyppisiä aloituksia tulee tänne, missä nainen ihmettelee miehensä käytöstä. Miten heppoisin perustein mennään yhteen ja osa ehtii hankkia liudan lapsiakin?

Absurdia ja epäjohdonmukaista puhua minun aloitukseni alla muusta. 

Vierailija
108/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap oma isäsi a) samanlainen tai b) paljon poissa ja ristiriitainen?

Puhutaan liian vähän siitä, miten tällainen isä vaikuttaa tyttäreen. Kokemukseni mukaan niin, että isään ladatut odotukset siirtyvät mieheen. 

Odotetaan parempaa päivää, mitä ei koskaan tule. Eletään onnen muruilla. Vähätellään huonoja puolia, paisutellaan parempia. Tullaan läheisriippuvaisiksi.

Vierailija
109/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kriteerini kumppania valitessa olivat positiivinen elämänasenne, tasapainoisuus ja hyväntahtoisuus.

Sinun kohdallasi toisin.

Sama juttu minulla, ihana luonne mun miehellä. Kiltti ja huomaavainen. Ihmetyttää välillä kun ihmisillä on kriteerejä vain puolison ulkonäköön liittyen. Saa olla ihan pask...a äijä kunhan on hyvännäköinen?

Et voi tietää vaikka miehesi muuttuisi vanhetessaan pahasisuiseksi, näin käy monelle.

Vierailija
110/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä supernegatiivisia miehiä Suomi on täynnä. Suomihan on yksi vaarallisimmista maista naisille. Osa varmasti on narsistisia mutta osa vain muuten omaa huonon itsetunnon ja negatiivisen asenteen. Itse en tommosta miestä katselis päivääkää.

Ketkä täällä kasvattaa näitä negamiehiä?

Vierailija
111/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdallasi toisin.

Tää on niin tyhmä kommentti. Ihmiset muuttuu ja jos olet tavannut kumppanisi 18 vuotiaana, on hän takuulla erilainen, kun on 40v.

Ihmiset muuttuu ja kehittyy, jotkut hyvään ja jotkut huonompaan suuntaan.

Näin on. Tavattiin 19 v ja nyt eläkeläisinä mies muuttuhut isänsä kaltaiseksi. Jos olisin tämän tajunnut, en ehkä olisi mennyt hänen kanssaan naimisiin. Ollut kuitenkin  hyvä ja luotettava mies, mutta nykyään puuttuu joka asiaan ja korjaa puheitani. Esim, jos sanon, että tuleepa tuolta

Häiriö oli tiedossa. Hän ei kuitenkaan halunut uusia 80-luvun diagnoosia. Hänen kotonaan ei oltu osattu suhtautua asiaan. Vaikka hän oli tästä katkera, hän päätyi toimimaan yhtä tyhmästi kuin vanhempansa. 

Vierailija
112/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ miehet ja naisetkin vaan on nykyään tuollaisia nipottaja ja valittajia. Ihan omasta suvusta, työpaikoilta ja lähipiiristä löytyy ihan samanlaisia esimerkkejä vaikka miten paljon. 

Vierailija
113/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta 

Ap

Ok, itse en olisi noteerannut miehen kommentointia mitenkään. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Vierailija
114/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle sellainen kommentti, että selvästi miehesi on epävakaa ja mieleltään sairas / sairastumaisillaan. Tuollaisissa tilanteissa tyypillistä on, että vauhti vain kiihtyy ja jutut muuttuvat entistä absurdeimmaksi. Melen häiriöissä kärsimään joutuu AINA myös lähipiiri, tässä tapauksessa sinä olet kohde nro 1. 

Joko henkisesti epävakaa ilmapiiri sairastuttaa sinut, tai mies voi pahimmillaan muuttua fyysisesti väkivaltaiseksi, ajaa yllättäin auton ojaan, kotona syttyä selittämätön tulipalo jne... 

Olen samaa mieltä aikaisemman kommentoijan kanssa - mihinkään parisuhdeterapiaan ei tuossa tilanteessa enää lähdetä. 

Nyt sinun tulee myöntää nämä asiat itsellesi ja todeta, että tilanne on mikä on. Ainoa asia mihin sinun tulee keskittyä, on tuosta suhteesta pois lähteminen mahdollisimman nopeasti. Toivottavasti otat asian vakavasti, noihin tilanteisiin jääminen on hengenvaarallista. Tätä saadaan lukea lehdistä vähintään viikoittain. 

Menet sitten jälkeenpäin keskenäsi terapiaan, jos haluat asiaa käsitellä. Mies menköön keskenään (tuskin menee, usein ovat sairaudentunnottomia).

Vierailija
115/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+ miehet ja naisetkin vaan on nykyään tuollaisia nipottaja ja valittajia. Ihan omasta suvusta, työpaikoilta ja lähipiiristä löytyy ihan samanlaisia esimerkkejä vaikka miten paljon. 

Nipotus, mikä on ikiaikainen ilmiö, on eri asia kuin häiriö ja sairaus. 

Vierailija
116/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta 

Ap

Ok, itse en olisi noteerannut miehen kommentointia mitenkään. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Yksi kommentti vs vuosien kitinä ja asioihin puuttuminen on eri asia. 

Vierailija
117/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ap oma isäsi a) samanlainen tai b) paljon poissa ja ristiriitainen?

Puhutaan liian vähän siitä, miten tällainen isä vaikuttaa tyttäreen. Kokemukseni mukaan niin, että isään ladatut odotukset siirtyvät mieheen. 

Odotetaan parempaa päivää, mitä ei koskaan tule. Eletään onnen muruilla. Vähätellään huonoja puolia, paisutellaan parempia. Tullaan läheisriippuvaisiksi.

Isäni oli syvästi ongelmallinen ihminen. Joten menin suoraan hänen luotaan ojasta allikkoon.

Ap

Vierailija
118/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta 

Ap

Huono idea, kun henkinen väkivalta on jatkuvaa. On ihmisiä, jotka eivät heitä tuollaista kommenttia koskaan ja ihmisiä, joilta niitä tulee monta päivässä. Todella harva on sellainen, että kerran viidessa vuodessa heittää jotain noin typerää. Kun niin tapahtuu, on ihan ok sulkea korvansa ja antaa olla. 

Vierailija
119/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kiinnostaa teidän parisuhdeongelmat kuin kasa kiviä.

Sinä tulit niitä silti lukemaan ja tekemään itsestäsi numeroa, pikku kivi.

Vierailija
120/209 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppaan tarvitaan aina kaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi