Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni näkee henkiä?

Vierailija
23.02.2011 |

Lapseni (kohta 3 vuotias)säikähti tänään kaksi kertaa "pelottavaa miestä". Olimme siis kahdestaan kotona. Ensimmäisellä kerralla olin keittiössä tekemässä ruokaa, kun lapsi juoksee huutaen olohuoneesta ja kertoo "tuolla on pelottava mies,ei halua mennä sinne". Kävimme katsomassa vielä yhdessä olohuonetta ja lasta pelotti edelleen, sanoi "ei halua katsoa, pelottaa". Kun yritin kysellä miehestä hän kertoi vain, että pelottavalla miehellä on pipi päässä. Toinen säikähdys sattui myöhemmin tänään, jälleen olohuoneessa. Itse istuin nojatuolissa ja lapsi leikki vieressäni, yhtäkkiä hän vilkaisi olkansa yli kirkaisi ja juoksi syliini ja sanoi "pelottava mies tuli takaisin". Jälkeen päin kun yritin taas jutella asiasta, hän sanoi ettei halua puhua pelottavasta miehestä enään.

Aika kammottava olo tuli moisesta. Lapselle en ole missään muodossa henkiasioista jutellut, eikä hän ole katsonut mitään tv-ohjelmia, joista olisi saanut ideoita päähänsä. Ja hänen pelkonsa oli kyllä ihan aitoa. Laantui kuitenkin todella nopeasti. Itse pysyttelin ihan rauhallisena ja pyrin kyselemään häneltä ihan luonnollisella tavalla "sedästä".

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Ja miten olette menetelleet tämmöisissä tapauksissa?

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli yksin leikkimässä ja yhtäkkiä juoksi luo ihan hysteerisenä itkien että poika nipisti. Eikä ollut mitään poikaa.. näki tämän pojan muutaman kerran jonka jälkeen meillä kävi henkamaailman asioihin perehtynyt tuttava puhdistamassa talon. Sen jälkeen ei outoja nähnyt enää lapsi eikä muutkaan. (meillä siis kummitteli muutenkin kuin tuo poika)

Näissä tarinoissa nämä asiantuntijat on aina aitoja, ja tietävät keinot, vaikka samaan aikaan moisista asioista ei ole ensimmäistäkään todistetta(surkeita feikkauksia toki riittää)

Huijareita on ollut liian paljon vuosikymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla