Miksi miehet eivät deittipalstoilla kerro itsestään mitään?
Olen törmännyt useampaankin miehen deitti-ilmoitukseen, jossa tekstinä on ehkä korkeintaan sen verran, että kerrotaan pituus sekä se, että on työssäkäyvä ja harrastaa salilla käymistä. Mutta monella ei tätäkään, vaan joku "kysymällä selviää". Onko kyseessä taktiikka, jossa annetaan eri vastaukset eri kysyjille sen mukaan, mitä henkilön profiilissa lukee, kun yritetään vain ehtiä tapailussa ensimmäiseen seksikertaan asti, että ehtii saada irtoseksiä? Vai ihanko tosissaan joku ulkoistaa itsestään kertomisenkin naiselle laittaen tämän esittämään kysymykset, ja kuvittelee oikeasti, että joku nainen saattaisi kiinnostua "kysymällä lisää" -profiilista?
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos tällä ei onnistu niin vika on naisessa. :D"
Ihan jees esittelyteksti, mutta itse olen hyvinkin herkkä seksuaalisesti joten Ville ei olisi mun mies. Eikä se alkoholinkäyttökään tuossa määrin iske. Mutta mä en näe sitä missään määrin vikana, kumpaakaan noista. Emme vain sopisi yhteen - eikä se tarkoita etteikö kumpikin voisi olla toisen ihmisen kanssa täydellinen pari.
Demonstroit juuri pitkien tekstien ja rehellisyyden täydellisen turhuuden. Naiset etsivät vaaran merkkejä, eivät yhtäläisyyksiä. Mitä enemmän tekstiä, sitä enemmän varoitusmerkkejä.
Mutta eikö Ville sitten halua löytää sellaisen naisen joka lähtee siihen kimppaan ja jolle on ok että Ville ryyppää?
No se nainen voi sitten
Ilmeisesti sinä sitten rinnastat samankaltaisen ruokavalion tärkeyden seksuaalisen yhteensopivuuden tärkeyteen. Se on tietenkin ok. Luulen kuitenkin että moni nainen taas on valmis joustamaan ruokavaliossa jos seksuaalinen yhteensopivuus kohtaa. Nainen voi sitten kokkailla herkkuruuat itselleen ja Ville saa rauhassa syödä mikroateriansa. Sitä vastoin jos nainen ei ole bi eikä muutenkaan kiinnostunut jakamaan Villeä ja sänkyään toisten naisten kanssa niin siitä on huomattavasti vaikeampi joustaa.
Vähän huvittaa joutua selittämään tällaisia kyllä.
Jos kerron suoraan ammattini, tulee varma hylkäys about kaikilta. Ei erityisen rahakas, ei seksikäs työnimike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehen pitää pyytää minut ensin kahville ja haluan tietää miehen seksikumppanien määrän.
En tykkää naistenmiehistä.
Kahvilatreffit ovat p@skanjauhamistreffit. Kuka hullu sellaiseen suostuu?
En mene sänkyyn ensi treffeillä jonkun random tuntemattoman kanssa.
Naisia on erilaisia. Ettekö ole vielä oppineet sitä?
Vierailija kirjoitti:
Jos kerron suoraan ammattini, tulee varma hylkäys about kaikilta. Ei erityisen rahakas, ei seksikäs työnimike.
Eli mikä ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees esittelyteksti, mutta itse olen hyvinkin herkkä seksuaalisesti joten Ville ei olisi mun mies. Eikä se alkoholinkäyttökään tuossa määrin iske. Mutta mä en näe sitä missään määrin vikana, kumpaakaan noista. Emme vain sopisi yhteen - eikä se tarkoita etteikö kumpikin voisi olla toisen ihmisen kanssa täydellinen pari.
Demonstroit juuri pitkien tekstien ja rehellisyyden täydellisen turhuuden. Naiset etsivät vaaran merkkejä, eivät yhtäläisyyksiä. Mitä enemmän tekstiä, sitä enemmän varoitusmerkkejä.
Eikö ole parempi havaita ne vaaran merkit etukäteen, kuin saada tietää niistä liian myöhään? Rehellisyydellä ja avoimuudella on se etu, että siinä ainakin tietää mitä tulee saamaan. Alkon käyttö ym. tulee kuitenkin huomatuksi, joten parempi jättää väliin jo ennen tapaamista, kuin jättää juttu kesken kun tajuaa että on tehnyt virhearvion ihmisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minulla taas luonne olisi tärkeä, mutta sellaista tai sen luonteista miestä ei ole eli: kuuntelee ja sillä tarkoitan, että kuuntelee eli ei tee jotain muuta samaan aikaan. Hyvät keskustelutaidot, mutta ei besserwisser neuvoja.
Huomioi naista eli hieroo hartioita, keittää kahvia, auttaa kotitöissä.
On mukava, pitkä pinna, ei saa hermostua helposti. Ei vähättele, jos minulla on joku ongelma vaan tukee minua.
Luonne toimii vahvistimena peniksen koolle, hiusrajalle, naamalle ja pituudelle.
Nolla kertaa kymmenen on edelleen nolla eli geenien pitää olla tietynlaiset, että haluaa puhua miehelle, joka osaa kuunnella.
Toki on nyt tärkeää täsmentää, että puhun seksuaalisesta suhteesta, jossa mies ei ole altavastaajana enkä siis esim. terapiasuhteesta, jossa mies kuuntelee rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä ammatti?
Alhainen työläinen, sen ihmeemmin erittelemättä.
Ei liikaa alkoa. Mitä teen miehellä joka on joka viikonloppu päissään.
Pitää olla taitoja esim. osaa remontoida.
283: se oli esimerkki. Tiedän kyllä niin naisia kuin miehiäkin joille toisen ruokavalio on kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minulla taas luonne olisi tärkeä, mutta sellaista tai sen luonteista miestä ei ole eli: kuuntelee ja sillä tarkoitan, että kuuntelee eli ei tee jotain muuta samaan aikaan. Hyvät keskustelutaidot, mutta ei besserwisser neuvoja.
Huomioi naista eli hieroo hartioita, keittää kahvia, auttaa kotitöissä.
On mukava, pitkä pinna, ei saa hermostua helposti. Ei vähättele, jos minulla on joku ongelma vaan tukee minua.
Luonne toimii vahvistimena peniksen koolle, hiusrajalle, naamalle ja pituudelle.
Nolla kertaa kymmenen on edelleen nolla eli geenien pitää olla tietynlaiset, että haluaa puhua miehelle, joka osaa kuunnella.
Toki on nyt tärkeää täsmentää, että puhun seksuaalisesta suhteesta, jossa mies ei ole altavastaajana enkä siis esim. terapiasuhteesta, jossa mies kuuntelee rahas
Seksiä parisuhteessa etkä edes kuuntele naisen ongelmia.
Mutta maksulliselle voit maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole parempi havaita ne vaaran merkit etukäteen, kuin saada tietää niistä liian myöhään? Rehellisyydellä ja avoimuudella on se etu, että siinä ainakin tietää mitä tulee saamaan. Alkon käyttö ym. tulee kuitenkin h
No mies ainakin tietää mitä tulee saamaan: ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tiedostaneet, että naama, hiusraja, pituus ja kroppa ovat tärkeintä.
Vielä 2000-luvulla moni mies kaiveli vikoja itsestään kuin skitsofreenikko kuuntelulaitteita ihonsa alta, mutta manosfääri siirtyi mustapilleriin 2010-luvulla, jolloin nykyisen käsityksen mukaan ulkonäkö on miehen persoonallisuus noin kärjistetysti sanoen. Sosiaalitiede ja psykologia ovat tahattomasti myös tukeneet mustapilleriä.
Jos nainen pitää miehen ulkonäöstä, nainen alkaa täyttämään aukkoja mielikuvituksellaan ja tekee aloitteita ja päinvastoin. Miehen saavutukset yms. toimivat vahvistimena pituudelle, naamalle ja peniksen koolle sekä muille geeniasioille.
Toki mies voi satunnaisesti ikään kuin kilpailla raskaammassa painoluokassa ja kalju 179cm mies voi "ottelussa" kukistaa sievän naisen tarkasti tähdätyllä toteamuksella, joka saa naisen nauramaan. Mutta miehen on vaikeaa pitää hauskan miehen roolia tai muita illuusi
Tämä. Vastaa täysin omia kokemuksiani.
Minun vahvuutenani on se, että olen hyvää juttuseuraa. Älykäs, hauska ja oivaltava. Kauniit ja suositut naiset haluavat olla kanssani kavereita, ja kaikista hassuimpana juttuna kun kokeilin OF:ää asiakkaana, OF-naiset halusivat jutella kanssani tuntikausia - ilmaiseksi :D Rahaa he eivät minulta pyytäneet. Silloin viimeistään tajusin, että olen oikeasti hauskaa juttuseuraa ja osaan flirttaillakin. Totta kai tajusin, että mielessään nämä naiset kuvittelivat komeamman miehen kuin minä.
Tinderissä olen täysi mitättömyys. Siellä pitäisi olla ulkonäöllisesti huippukomea tai taviskastin kärkeä. Minä en ole. Hyvän tekstin arvo on 0% jos ulkonäkö ei riitä.
Livenä menee vähän paremmin. Mutta jos yritän selkeästi hyvännäköistä naista, voin saada hetkeksi huomion, mutta jossain vaiheessa tulee se hiljaisempi hetki. Ja silloin ratkaisee ulkonäkö ja status. Komea/menestynyt mies voi vain nojautua taaksepäin ja ottaa rennosti. Jopa olla juro. Hänellä on geenejä ja resursseja.
Just tätä miesten logiikkaa.
Maksulliselle voi maksaa.
Mutta omalle naiselle ei voi koskaan ostaa edes 20 euron korvakoruja.
Miksi lähtisin ilmaiseksi siivoojaksi ja kokiksi ja toteuttamaan toisen seksitoiveita.
Pidättekö te naisia tyhminä.
Sitäpaitsi jos sulla on jo lapsia, sun talo menee niille perinnöksi.
En ala miksikään ilmaispiiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"1. Tarkoittaako "ei ulkonäkövalttia" mitä? Sitä, ettet ole erityisen hyvännäköinen? Sitä, että ulkonäköä ei ole oikein ollenkaan?
2. Millaisia miehiä olet yrittänyt? Aika moni todella vaatimattoman näköinen nainen yrittää "juuri omaa silmää miellytPalataanpa tähän.
Sinä, kuten monet muutkin naiset, jaatte miehet kolmeen luokkaan:
- huippumiehet
- tavismiehet
- epäkelvot
Olen yrittänyt selittää teille, että siinä tavisjoukossa on eroja. Huippumiehiä on alle 1%, epäkelpoja naisten silmissä ehkä 10%. Tavisjoukon kärkip'ää on aivan eri luokkaa kuin tavisjoukon häntäpää. Ei se mene niin, että naisen kuin naisen pitäisi saada se "itseä miellyttävä tavis", joka on aina sieltä tavisjoukon kärkipäästä.
Tuosta kasvojen rakenteellisesta poikkeamasta en osaa sanoa mitään. Minä
Sinä, kuten monet muutkin miehet istutatte omia ajatuksianne naisten mielipiteiksi. Niin se vain menee.
Minä jaan miehiä paljon useampaan lokeroon ja ne lokerot eivät automaattisesti ole mitään juueiparisuhde-laatikoita. Ensimmäisenä mainitaan vaikka miehet joiden kanssa en tule toimeen kirveelläkään. Tähän lokeroon kuuluu niin nenänkaivajaa kuin mallintöillä tienaavaa kukkoilijaa. Vastenmielisiä ihmisiä, riippumatta siitä miten paljon sinä tunnet heidän hiusrajaansa vetoa. Mallipoika kohteli minua (työkaveri, en ikinä ollut hänestä seksuaalisesti kiinnostunut, joten en tavoitellut häntä) todella esineellistäen ja nöyryyttäen. Siinä ei auta vaikka olisi näyttänyt Fernando Alonsolta, koska hän oli ihmisenä kuvottava.
Ja loppuun, minun elämässäni on muutakin sisältöä kuin rakentaa excel-taulukkoa johon pisteyttäisin miehiä. Jos pidän miehestä, niin pidän hänestä, en suhteuta missään ranking-taulukossa kuin esinettä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehen pitää pyytää minut ensin kahville ja haluan tietää miehen seksikumppanien määrän.
En tykkää naistenmiehistä.
Pidätkö kokemattomista miehistä? Minkäikäinen muuten olet? Tai edes mitä ikäluokkaa? Koska silläkin on merkitystä seksikumppanien määrän suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on aika iso osa minua, että seksuaalista haavoittuvaisuuttani ei "yliajeta". Vai onko sinun tarkoitus saada nainen huolimatta siitä että hän voisi traumatisoitua? Ei kuulosta kovin terveeltä lähtökohdalta,mutta mikäs siinä jos itse vain on voittaja?
Kaikki ei tekstiä mihin otin tinderissä yhteyttä, oli varattuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä ammatti?
Ohis. Vaikka haudankaivaja, patologi, varauksella gynekologi ja henkilökohtainen avustaja.
Kahvilatreffit ovat p@skanjauhamistreffit. Kuka hullu sellaiseen suostuu?