Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät deittipalstoilla kerro itsestään mitään?

Vierailija
03.08.2024 |

Olen törmännyt useampaankin miehen deitti-ilmoitukseen, jossa tekstinä on ehkä korkeintaan sen verran, että kerrotaan pituus sekä se, että on työssäkäyvä ja harrastaa salilla käymistä. Mutta monella ei tätäkään, vaan joku "kysymällä selviää". Onko kyseessä taktiikka, jossa annetaan eri vastaukset eri kysyjille sen mukaan, mitä henkilön profiilissa lukee, kun yritetään vain ehtiä tapailussa ensimmäiseen seksikertaan asti, että ehtii saada irtoseksiä? Vai ihanko tosissaan joku ulkoistaa itsestään kertomisenkin naiselle laittaen tämän esittämään kysymykset, ja kuvittelee oikeasti, että joku nainen saattaisi kiinnostua "kysymällä lisää" -profiilista?

Kommentit (493)

Vierailija
241/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/240_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…

Tässä on tekoälyn luoma miesihanne naisia ajatellen. Tarvitseeko tämä mies profiilitekstin saadakseen seksiseuraa?

Todennäköisesti valtaosa pitäisi tuon näköistä miestä Suomen Tinderissä feikkiprofiilina, etenkin tekstittömänä. Tuohan näyttää niin amerikkalaiselta kuin vain voi. Varmaan nimikin on sitten joku Jack.

No totta kai he pitäisivät sitä feikkiprofiilina, kun tuo on vain tekoälyn luoma kuvaus täydellisestä deittimiehestä. Mutta tuo on se taso, mitä pitäisi tavoitella Tinderissä. Tummuus hiuksissa, ruskeat silmät, täydellinen iho, täydellinen kroppa ja täydelliset kasvot. Naiset eivät etsi enää Tinderistä mitään "sinne päin"-miehiä, kun yksinkin voi olla. Miesten on oltava aivan priimaa

Olet oikeassa, enää ei etsitä niitä sinne päin-miehiä kun yksinkin voi olla. Mutta kaikessa muussa olet väärässä. Naiset (ne joilla on piiruakaan elämänkokemusta) eivät etsi mitään kaksiulotteista paperinukkea, vaan kokonaista miestä. Sellaista jolla on samat arvot ja jonka kanssa on hyvä olla ja elää. Tämä hiusrajajankkaus tulee niiltä joilla ei ole sitä ihmissuhdekokemusta ja kaikki kosketuspinta toiseen ihmiseen on pikseleitä näytöllä; kaksiulotteista. Jos avaisit silmäsi ja olisit valmis näkemään asiat niinkuin ne ovat, näkisin siinä paljo puhutussa Prismassa ihan tavallisia lökäpöksyjä vaimoineen - koska he ovat hyviä ihmisiä kumppanilleen!

Vierailija
242/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin perusongelma on siinä, että naiset saavat matcheja/viestejä/treffejä/seksiä itseään tasokkaammilta miehiltä. Huom, tuossa listassa ei mainittu parisuhdetta. Ne kun eivät muodostu "Tinder-tason" perusteella, vaan kun mies tietää voivansa saada parempaa esimerkiksi Tinderin ulkopuolella, nainen kelpaa panoksi mutta ei parisuhteeseen.

Tämä ongelma ei tietenkään koske kärkitasoa. Eli kauniita, urheilullisia ja menestyviä. Kun mies ja nainen ovat molemmat Tinderin kärkikastia, nainen ei saa matcheja vielä tasokkaampien kanssa, koska tasokkaampia ei enää Tinderissä ole.

Jaa, no minä olen sitten varmaan Tinderin kärkikastia kun olen löytänyt sieltä niin hyviä ihmissuhteita. Kiva tietää!

Jos näin on ja olet lö

Minä löysin Tinderistä rakkauden. Löysin kaltaiseni ja rakastuttiin. Se mulla olikin kriteeri kun tykkäsin profiileista: pystyinkö näkemään itseni osana sitä elämää joka miehen profiilista välittyi. Ei tarvinnut kyllä paljon profiileista tykätä mutta mä en ollutkaan etsimässä mahdollisimman suurta määrää osumia, olin etsimässä yhtä sopivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jortikan koko, muoto, paksuus ja pituus. Kestävyys !!!   Halukkuus eli päivittäisen panetuksen takaus saatava tietää etukäteen. 

Ei kukaan kämppäkaveria ja kulujen maksajaa halua.

Nainen ei tarvitse sellaista, vaan uroksen..

Lahnamiehiä on paljon.

Vierailija
244/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

Olen Ville 29v mekaanikko mutten pidä oikeasti työstäni. Teen sitä rahan vuoksi. Olen kaljuuntumassa mutta saan sen vielä piilotettua. Kärsin postraumaattisesta stressireaktiosta alkoholistivanhempieni käytöksen ja peruskoulun opettajien mielivallan vuoksi. Harrastuksinani on salilla käynti, jotta saan sillä isot lihakset joilla teen vaikutuksen naisiin. Ja toisiin miehiin. Tekisi mieli sanoa että juon alkoholia siististi mutta oikeasti otan perseet lähes joka viikonloppu. Pidän naisista joilla on isot rinnat ja jotka eivät pihtaa. Seksissä pidän siitä kun nainen ottaa ohjat käsiinsä ja käskyttää minua. Paitsi jos itse haluan joskus ottaa ohjat käsiini. Haaveeni on päästä kahden tai useamman naisen kanssa kimppakivaan. Olen luonteeltani eloisa mutta joskus jörö. Tahdon hellyyttä mutta ei sitä kehtaa kaveriporukassa kertoa. Mieluummin  kertoo juttuja autoista ja naisista. En jaksa lukea kirjoja mutta nettiä selään mielelläni. Kuljeuljen kotona pelkissä kalsareissa tai alasti. Pidän nopeasti valmistuvista aterioista jotka voi lämmittää nopeasti mikrossa.

Jos tällä ei onnistu niin vika on naisessa. :D

Vierailija
245/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap! Miten voisin sinuun saada yhteyden? Kerron sitten kyllä kaiken! Kerrotko sinäkin minulle? Kuiskaan korvaasi. Puhallan niskaasi. Ja sormillani sivelen vatsaasi hellästi. Ja makaamme katsoen yötä. Se hymyilee meille.

Örkele! Taas yksi vonkaaja, ei tipu!

Impi-Lempi Umpilampi, 68 v

:( Tätä olen pelännyt yksinäisinä iltoina. Ja nyyhkinyt. Mutta etkö sinä ole vähän liian vanha minulle tai minä liian nuori. Se tässä onkin hullua, että jos jonkun löydät, niin aina on jotain liian. Mutta rakastaisitko sinä minua?

No voi sentään! Tule käymään, keitän kahvit ja katsotaan. Ja ethän sinä poikakulta varmaan ole ruokaakaan saanut siellä kaupungissa, laitan perunat ja soossin tulelle. Osoitteeni on Rysänperäntie 2114, ensimmäinen mökki sen kaatuneen maitolaiturin jälkeen oikealla.

Hihi!

Impi-Lempi

Vierailija
246/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ole itsekin miettinyt asiaa. Ehkä he eivät oikeasti edes etsi treffiseuraa. Jos he haluaisivat oikeasti löytää treffiseuraa, niin kyllä he silloin panostaisivat profiiliinsa 

Vasta kahdenkeskisessä viestittelyssä kerrotaan itsestä enemmän.

Vierailija
247/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en nyt tässä sitten enempää lähde vonkaamaan ja nöyrtymään, kun ei näytä kelpaavan. Oon hyvä mies enkä pöllömmän näköinenkään, jos se muka jotain merkitsee. Ja vatsaa sivelisin pitkään ja niskaan puhaltaisin. Ja kuiskaisin korvaan. Ja istuisit mun sylissä. Mutta ei tuu mitään tästä näköjään. Mikä mahtaa olla syynä? Itse asiassa tää ei oo edes kokonaan läpällä kirjoitettu. :(

Vierailija
248/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät, että liian yksityiskohtaisesta tarinasta joku tunnistaa.

Okei. Ja siitä kuvastako ei tunnisteta?

Vierailija
249/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät, että liian yksityiskohtaisesta tarinasta joku tunnistaa.

Okei. Ja siitä kuvastako ei tunnisteta?

Kuva jätetään pois kokonaan.

Vierailija
250/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä profiilitekstistä on, kun kaikilla on siellä samat yleisluontoiset liibalaabat (myös naisilla)? Ei pelkän profiilitekstin perusteella voi tietää, millainen ihminen oikeasti on

Se hyötyhän siitä on, että hyvällä tekstilllä erottuu heti siitä liibalaabasta.

Toisessa ketjussa muutama päivä sitten joku nainen kertoi kirjottaneensa omaan bioonsa jotain tyyliin, että "kävelen kuin peikko". Se oli heti herättänyt jonkun miehen mielenkiinnon ja kyseiset henkilöt päätyivät yhteen. Mäkin naurahdin tuolle tekstille :)

Vierailija
251/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"1. Tarkoittaako "ei ulkonäkövalttia" mitä? Sitä, ettet ole erityisen hyvännäköinen? Sitä, että ulkonäköä ei ole oikein ollenkaan?

2. Millaisia miehiä olet yrittänyt? Aika moni todella vaatimattoman näköinen nainen yrittää "juuri omaa silmää miellyttäviä ihan tavallisia miehiä", eli 8/10 tavissarjan kärkikastia."

1. Minulla on kasvoissa synnynnäinen rakenteellinen poikkeama/virhe, tätä on aika mahdotonta piilottaa joten kyllä, olen vastenmielisen näköinen.

2. Yllämainittu huomioonottaen, olen totta hitossa yrittänyt niitä itseäni parempia koska kaikki ovat itseäni parempia. Olen yrittänyt lähestyä sellaisia miehiä jotka omaavat samanlaisia elämänarvoja, ei liian itsevarmoja (koppavia), juurikin niitä ihan tavallisia miehiä. Koska ne tasoteoriaihmisten jankkaamat "huippumiehet" eivät ole sellaisia joiden kanssa minulla olisi mitään yhteyttä. No, eipä ollut yhtään kenenkään kanssa, koska en päässyt edes treffeille. Pointti on vaan siinä että naiset eivät ole niin ylimaallisia satuolentoja joiden jokainen toive toteutuisi, yhtälailla meitäkin voi olla ulkopuolisia ja "epäkelpoja". Eikä siitä(kään) ole syytä rakentaa mitään uhritarinaa, kunhan vain ymmärtää että elämässä on muutakin kuin oma pieni napa.

Vierailija
252/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä profiilitekstistä on, kun kaikilla on siellä samat yleisluontoiset liibalaabat (myös naisilla)? Ei pelkän profiilitekstin perusteella voi tietää, millainen ihminen oikeasti on

Se hyötyhän siitä on, että hyvällä tekstilllä erottuu heti siitä liibalaabasta.

Toisessa ketjussa muutama päivä sitten joku nainen kertoi kirjottaneensa omaan bioonsa jotain tyyliin, että "kävelen kuin peikko". Se oli heti herättänyt jonkun miehen mielenkiinnon ja kyseiset henkilöt päätyivät yhteen. Mäkin naurahdin tuolle tekstille :)

Ei ole herättänyt miehen mielenkiintoa. Profiiliteksti ei herätä miehen mielenkiintoa.

Vierailija
253/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antanut noin kauheasti arvoa pelkälle tekstille. Erottua voi muutenkin. Itse perustin omat tykkäykset sille kokonaiskuvalle joka muodostui monesta eri asiasta. Kuvien avulla voi myös kertoa tavastaan elää ja olla. Ja onhan siellä paljon niitä pohjatietoja joiden avulla voi kertoa arvomaailmastaan (esim. mitä on etsimässä ja haluaako lapsia). Profiiliteksti oli vain yksi osa sitä kokonaisuutta. 

Vierailija
254/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hiukan epäilen, että suomalaiset etsivät kumppania sillä ajatuksella, että pitää olla tumma... päätellen siitä, kuinka paljon pellavapäisiä lapsia päiväkotien ja koulujen ryhmäkuvissa on."

Kyllä naiset tuntevat vetoa juuri tummiin, pitkiin, sopivan lihaksikkaisiin ja nuoriin miehiin. Osa ei kykene ihastumaan mihinkään muuhun, joskin moni tyytyy perhehaaveissa vähempään. Moni nainen valitsee myös yksinolon, jos ei löydä juuri kriteerilistojensa (ulkoiset vaatimukset) mukaista miestä.

Eivät tunne, ei Suomessa. Moni ei lainkaan kelpuuta tummaa miestä, ei edes ruskeasilmäistä. 

Vierailija
255/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä myös löytyy, että tule tänne saunomaan ja kuva miehestä uimahousuissa jossain lasten uima-altaassa? Tai olen lähes eroamassa ja katsoin, että mulla on lyhyt matka sun luokse? Tai lähettävät munan kuviaan, kuka niistä kiinnostuu, minulle se tarkoittaa vain, että mies on tyhmä. Tai ne, jotka kyselevät, että onko sinulla ns. sitä silmän pilkettä ja  hymyä koko ajan? Mitä ihmettä, jos näille jatkuvan kyselijöille vastaan, että joo hymyilen koko ajan, ja olen teipannut suuni jatkuvaan hymyyn tai sitten olen ehkä mielisairas, kun jaksan hymyillä koko ajan?! Osa miehistä tuntuu olevan vain joko sen perään tai pitää olla jokin yli-ihminen miellyttämässä vain miesten tarpeita. Ei kiitos. 

Kukaan ei halua huonotuulista murjottavaa nalkuttajaa. Niistä on monella kokemusta jo ihan tarpeeksi. Reputit testin.

Vierailija
256/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hiukan epäilen, että suomalaiset etsivät kumppania sillä ajatuksella, että pitää olla tumma... päätellen siitä, kuinka paljon pellavapäisiä lapsia päiväkotien ja koulujen ryhmäkuvissa on."

Kyllä naiset tuntevat vetoa juuri tummiin, pitkiin, sopivan lihaksikkaisiin ja nuoriin miehiin. Osa ei kykene ihastumaan mihinkään muuhun, joskin moni tyytyy perhehaaveissa vähempään. Moni nainen valitsee myös yksinolon, jos ei löydä juuri kriteerilistojensa (ulkoiset vaatimukset) mukaista miestä.

Eivät tunne, ei Suomessa. Moni ei lainkaan kelpuuta tummaa miestä, ei edes ruskeasilmäistä. 

Tummalla ei tarkoiteta nyt sitä tummaa, mitä sinä ilmeisesti ajattelet. Tummalla tarkoitetaan kaukasidista, mutta eteläeurooppalaisen näköistä miestä. Johon universaalisti naiset tuntevat vetoa.

Vierailija
257/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tällä ei onnistu niin vika on naisessa. :D"

Ihan jees esittelyteksti, mutta itse olen hyvinkin herkkä seksuaalisesti joten Ville ei olisi mun mies. Eikä se alkoholinkäyttökään tuossa määrin iske. Mutta mä en näe sitä missään määrin vikana, kumpaakaan noista. Emme vain sopisi yhteen - eikä se tarkoita etteikö kumpikin voisi olla toisen ihmisen kanssa täydellinen pari.

Vierailija
258/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ulkonäkö ratkaisee 100%.

Vasta kun ulkonäkörima on ylitetty, katsotaan luonnetta. Ja se on Tinderissä naisilla korkealla, kun 7/9 nainen saa matcheja 9/10 miesten kanssa. Ja treffejä, ja seksiä - mutta ei parisuhdetta.

Kyllä se pätee myös naisiin, tai ainakin minua kiinnostaviin naisiin. Jos ulkonäkö ei nappaa, niin en edes lue mitään profiilitekstejä. Jos profiilitekstitkin ovat OK tai jopa enemmän, niin sityen pyyhkäisen oikealle. Eli ei auta, vaikka nainen olisi pörssiyhtiön johtaja tai Kiinan keisarinna, jos ulkonäkö tökkii niin kaikki tökkii. Enkä tarkoita, että ulkonäön pitää olla 9/10, vaan 5/10 riittää jos kokonaisuus miellyttää silmää. Myöskään Barbien kasvot Muumimamman vartalossa ei toimi.

Seksiä en hae, siis pelkkää seksiä, vaan parisuhdetta, johon seksi normaalisti tietenkin kuuluu.

Vierailija
259/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entäs nää:

"Ilmaisversio käytössä, en näe tykkäyksiä. Laita viestiä"

Eikä muuta. Lisäksi kaikki nämä on jotain kypsässä iässä olevia ressukoita kuvien perusteella. Ja todennäköisesti ovat tykkäilleet kaikista koska tekstin perusteella match on varma ja ei muuta ku viestittelemään. Ei kiitos.

Vierailija
260/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"1. Tarkoittaako "ei ulkonäkövalttia" mitä? Sitä, ettet ole erityisen hyvännäköinen? Sitä, että ulkonäköä ei ole oikein ollenkaan?

2. Millaisia miehiä olet yrittänyt? Aika moni todella vaatimattoman näköinen nainen yrittää "juuri omaa silmää miellyt

Palataanpa tähän.

Sinä, kuten monet muutkin naiset, jaatte miehet kolmeen luokkaan:

- huippumiehet

- tavismiehet

- epäkelvot

Olen yrittänyt selittää teille, että siinä tavisjoukossa on eroja. Huippumiehiä on alle 1%, epäkelpoja naisten silmissä ehkä 10%. Tavisjoukon kärkip'ää on aivan eri luokkaa kuin tavisjoukon häntäpää. Ei se mene niin, että naisen kuin naisen pitäisi saada se "itseä miellyttävä tavis", joka on aina sieltä tavisjoukon kärkipäästä.

Tuosta kasvojen rakenteellisesta poikkeamasta en osaa sanoa mitään. Minä olen miehenä havainnut, etteivät isotkaan heikkoudet haittaa jos niitä kompensoimassa on vahvuuksia. Esimerkiksi kuosissa oleva kroppa. Jos minä olisin nainen, hyppisin onnesta, koska voisin treenillä ja terveellisellä ruokavaliolla nostaa tasoani niin paljon. Ihan vain esimerkkinä.