Miksi miehet eivät deittipalstoilla kerro itsestään mitään?
Olen törmännyt useampaankin miehen deitti-ilmoitukseen, jossa tekstinä on ehkä korkeintaan sen verran, että kerrotaan pituus sekä se, että on työssäkäyvä ja harrastaa salilla käymistä. Mutta monella ei tätäkään, vaan joku "kysymällä selviää". Onko kyseessä taktiikka, jossa annetaan eri vastaukset eri kysyjille sen mukaan, mitä henkilön profiilissa lukee, kun yritetään vain ehtiä tapailussa ensimmäiseen seksikertaan asti, että ehtii saada irtoseksiä? Vai ihanko tosissaan joku ulkoistaa itsestään kertomisenkin naiselle laittaen tämän esittämään kysymykset, ja kuvittelee oikeasti, että joku nainen saattaisi kiinnostua "kysymällä lisää" -profiilista?
Kommentit (493)
Luuletko oikeasti, että naisten mieheen voi luottaa?
Sellaista naista ei ole eikä tule joka sille yksin riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
40 euron olutlaatikko pitää ostaa ja tupakkaa.
Hopeiset korvakorut naiselle, liian kallista.
Nainen ei saa myöskään ostella vaatteita ja miehellä pihassa Mersu ja moottoripyörä + vene.
Miksei saa ostaa vaatteita? Miksi nainen ei osta itse korvakorujaan? Eikö nyt eletä vuotta 2024 jolloin tasa-arvo on tapetilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehen pitää pyytää minut ensin kahville ja haluan tietää miehen seksikumppanien määrän.
En tykkää naistenmiehistä.
Pidätkö kokemattomista miehistä? Minkäikäinen muuten olet? Tai edes mitä ikäluokkaa? Koska silläkin on merkitystä seksikumppanien määrän suhteen.
Kokematon on parempi kuin mies jolla on ollut paljon naisia.
Hieno juttu jos ajattelet noin. Kysyn vielä pelottaako sinua koskaan se, että kokematon mies harmittelisi jossain vaiheessa kokemattomuuttaan? Mitä siitä seuraisi? Ei välttämättä pettämistä mutta alakuloa tai muuta vastaavaa.
Ei yhtään harmittaisi, jos mies on uskollinen.
Lähinnä mietin tuota ajatustasolla olevaa harmittelua. Ei pettäisi fyysisesti eikä ajatuksissaan mutta harmittelisi kuitenkin.
Ei kaikki naiset katso pelkästään miehen pituutta.
Naiset on erilaisia.
Mutta nainen vaistoaa, jos mies on agressiivinen.
Se mitä joku toinen nainen on joskus sanonut ei ole koskaan muiden naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehen pitää pyytää minut ensin kahville ja haluan tietää miehen seksikumppanien määrän.
Mitä jos pyydän? Ja kerron että niitä on ollut kaksi, viimeiseen 25 vuoteen yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 euron olutlaatikko pitää ostaa ja tupakkaa.
Hopeiset korvakorut naiselle, liian kallista.
Nainen ei saa myöskään ostella vaatteita ja miehellä pihassa Mersu ja moottoripyörä + vene.
Miksei saa ostaa vaatteita? Miksi nainen ei osta itse korvakorujaan? Eikö nyt eletä vuotta 2024 jolloin tasa-arvo on tapetilla.
No, koska miehet valittavat ettei saa ostaa vaatteita.
Moni nainen pelkää just pitkään sinkkuna olleissa miehissä sitä, että ne on pihejä ja tarkkoja eikä uskalla alkaa seurustelemaan.
Kun nainen tulee taloon niin kylppäriin tulee purkkia ja meikkejä ja asuntoon tulee vaatteita ja sisustustavaroita.
Jos et kestä sitä, älä ala seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko sitten, että nillittäjä joka vaatii mieheltä maksamista parisuhteesta, on unelmavaimo?
En ole nyt tuo jonka kommenttiin vastasit. Mutta olen ollut parisuhteessa, jossa toivoin itseänikin edes joskus muistettavan. Eli siinä missä itse annoin jouluna ja synttäreinä tarkkaan harkittuja lahjoja, en itse saanut mitään.
Yhtenä kesänä kerroin tästä harmini, ja kerroin että vaikka ihan niityltä itsepoimitut kukatkin olisi ihana yllätys. Näitäkään en saanut.
Jos ei lahjaa keksi, niin olisi ollut kiva vaikka jotkut yllätystreffit. Ihan vaan vaikka leffaan ja syömään. Tai vastaava kotona, eli olisikin ollut kotona valmiina ihanat ruoat ja valittuna jokin leffa. Mitä tahansa tuollaista huomiointia, josta tuntisi olevansa tärkeä. Mutta tuntui, että olin suhteessa aika samantekevä. Sellaiseen suhteeseen en enää kaipaa, vaan olen mieluummin sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos pyydän? Ja kerron että niitä on ollut kaksi, viimeiseen 25 vuoteen yksi.
Minkä ikäinen olet? Ihan ok määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät, että liian yksityiskohtaisesta tarinasta joku tunnistaa.
Okei. Ja siitä kuvastako ei tunnisteta?
Kuva jätetään pois kokonaan.
Ai kuvaton ja tekstitön profiili ja ihmetellään, kun ei tule matcheja?
Olen saanut iskettyä useita kauniita naisia kuvattomana ja minimaalisella profiiliteksillä kun olen itse ottanut yhteyttä naiseen. Lopulta nainen on tullut kotiini ja antanut pimperoa.
Sellaiset tekstit on kamalia, missä aletaan esittää vaatimuksia naiselle ulkonäön ja harrastusten suhteen.
Meillä töissä on sinkkumiehiä. Ja ne on pihejä.
Jos ne tulisi minun kanssa kauppaan tai ostoksille niin pyörtyisivät kaupan kassalle.
Joku mies oli kirjoittanut, että hän matkustaa.
Ei minulla ole rahaa sellaiseen.
Eli ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerron suoraan ammattini, tulee varma hylkäys about kaikilta. Ei erityisen rahakas, ei seksikäs työnimike.
Eli mikä ammatti?
Ohis. Vaikka haudankaivaja, patologi, varauksella gynekologi ja henkilökohtainen avustaja.
Moniko nainen ottaisi yhteyttä mieheen jonka profiilissa ammattina näkyisi joku noista?
En tiedä monista naisista, mutta itselle noi ammatit ei olisi este.
Valitsevat naisen pelkän kuvan perustella ja olettavat naisten toimivan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset tekstit on kamalia, missä aletaan esittää vaatimuksia naiselle ulkonäön ja harrastusten suhteen.
Toisin päin se on kuitenkin ok?
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä on sinkkumiehiä. Ja ne on pihejä.
Jos ne tulisi minun kanssa kauppaan tai ostoksille niin pyörtyisivät kaupan kassalle.
Ei tollasesta suhteesta tulisi mitään.
Niillä ei ole edes mitään tavaroita asunnossa ja minulla on.
En mieti mitään pituutta tai kaljua vaan just sitä, että ei tule mitään, koska itse en ole pihi.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat tyhmiä.
Olet hieno esimerkki siitä millaisia naisia sinkkumarkkinoilla on tarjolla. Tervepäiset naiset ovat jo varattuja.
Totta, ei ole mitään syytä vaivautua deittiappeihin - täältäkin löytää partnerin helpommin. Eikä sekään taida olla kovin helppoa...