Miksi miehet eivät deittipalstoilla kerro itsestään mitään?
Olen törmännyt useampaankin miehen deitti-ilmoitukseen, jossa tekstinä on ehkä korkeintaan sen verran, että kerrotaan pituus sekä se, että on työssäkäyvä ja harrastaa salilla käymistä. Mutta monella ei tätäkään, vaan joku "kysymällä selviää". Onko kyseessä taktiikka, jossa annetaan eri vastaukset eri kysyjille sen mukaan, mitä henkilön profiilissa lukee, kun yritetään vain ehtiä tapailussa ensimmäiseen seksikertaan asti, että ehtii saada irtoseksiä? Vai ihanko tosissaan joku ulkoistaa itsestään kertomisenkin naiselle laittaen tämän esittämään kysymykset, ja kuvittelee oikeasti, että joku nainen saattaisi kiinnostua "kysymällä lisää" -profiilista?
Kommentit (493)
Mitä hyötyä naiselle on parisuhteesta, olla ilmaissiivoojana?
Minusta miehen pitää pyytää minut ensin kahville ja haluan tietää miehen seksikumppanien määrän.
En tykkää naistenmiehistä.
Vierailija kirjoitti:
http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/240_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…
Tässä on tekoälyn luoma miesihanne naisia ajatellen. Tarvitseeko tämä mies profiilitekstin saadakseen seksiseuraa?
Kyllä tuo mies saa heti seksiseuraa tekoälyltä.
Mä en panisi. En lähtisi edes treffeille tuon ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos tällä ei onnistu niin vika on naisessa. :D"
Ihan jees esittelyteksti, mutta itse olen hyvinkin herkkä seksuaalisesti joten Ville ei olisi mun mies. Eikä se alkoholinkäyttökään tuossa määrin iske. Mutta mä en näe sitä missään määrin vikana, kumpaakaan noista. Emme vain sopisi yhteen - eikä se tarkoita etteikö kumpikin voisi olla toisen ihmisen kanssa täydellinen pari.
Demonstroit juuri pitkien tekstien ja rehellisyyden täydellisen turhuuden. Naiset etsivät vaaran merkkejä, eivät yhtäläisyyksiä. Mitä enemmän tekstiä, sitä enemmän varoitusmerkkejä.
Mutta eikö Ville sitten halua löytää sellaisen naisen joka lähtee siihen kimppaan ja jolle on ok että Ville ryyppää?
Miehet valehtelevat seksikumppaneiden määrän niin en halua enää parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"1. Tarkoittaako "ei ulkonäkövalttia" mitä? Sitä, ettet ole erityisen hyvännäköinen? Sitä, että ulkonäköä ei ole oikein ollenkaan?
2. Millaisia miehiä olet yrittänyt? Aika moni todella vaatimattoman näköinen nainen yrittää "juuri omaa silmää miellytPalataanpa tähän.
Sinä, kuten monet muutkin naiset, jaatte miehet kolmeen luokkaan:
- huippumiehet
- tavismiehet
- epäkelvot
Olen yrittänyt selittää teille, että siinä tavisjoukossa on eroja. Huippumiehiä on alle 1%, epäkelpoja naisten silmissä ehkä 10%. Tavisjoukon kärkip'ää on aivan eri luokkaa kuin tavisjoukon häntäpää. Ei se mene niin, että naisen kuin naisen pitäisi saada se "itseä miellyttävä tavis", joka on aina sieltä tavisjoukon kärkipäästä.
Tuosta kasvojen rakenteellisesta poikkeamasta en osaa sanoa mitään. Minä
En tykkää miehistä jotka hermostuvat helposti, antavat elämänohjeita ja neuvovat eli besserwisser.
Tai palomies joka kieltää ettei saa ostaa paljoa vaatteita. Laittakaa ammatti.
"1. Tarkoittaako "ei ulkonäkövalttia" mitä? Sitä, ettet ole erityisen hyvännäköinen? Sitä, että ulkonäköä ei ole oikein ollenkaan?"
Anteeksi, tulen ihan sivusta kommentoimaan tähän.
Mutta niin. Itse olen tavallisen näköinen, en juurikaan osaa meikata kivasti harjoituksista huolimatta, ei ole silmää nähdä minkälaiset hiukset kasvoihini sopivat jne. Ja lisäksi olen todella vaivautunut kameran edessä. Jos yrittäisin hymyillä kuvassa, näyttäisi se paremminkin pelottavalta irvistykseltä.
Näillä jo oli tilanne deittisovelluksessa se, etten ollut tosiaankaan mikään kiinnostava mätsi. Tykkäyksiä ja mätsejä toki tuli, mutta ei keskusteluja (osan aloitin siis itse).
Yksi pidempi keskustelu tuli, mutta kun ehdotin tapaamista, iski totaali hiljaisuus. Sen jälkeen totesin, että deittisovellus ei taida olla sitten minun juttuni, ja poistin profiilini.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehen pitää pyytää minut ensin kahville ja haluan tietää miehen seksikumppanien määrän.
Et tykkää naistenmiehistä, mutta vaadit että miehen on tehtävä aloite ja järkättävä treffit?
Kaikki naistenmiehet nauttivat siitä kun saavat vetää showta, kun taas pääosa tavismiehistä pitää vastavuoroisuudesta. He vievät, koska on pakko, naisten ollessa passiivisia ja suosiessa miehiä joiden kanssa saa olla matkustajana kun kapteeni ohjaa laivaa.
Ei poliisia. En halua kuunnella vapaa-ajalla sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
"1. Tarkoittaako "ei ulkonäkövalttia" mitä? Sitä, ettet ole erityisen hyvännäköinen? Sitä, että ulkonäköä ei ole oikein ollenkaan?"
Anteeksi, tulen ihan sivusta kommentoimaan tähän.
Mutta niin. Itse olen tavallisen näköinen, en juurikaan osaa meikata kivasti harjoituksista huolimatta, ei ole silmää nähdä minkälaiset hiukset kasvoihini sopivat jne. Ja lisäksi olen todella vaivautunut kameran edessä. Jos yrittäisin hymyillä kuvassa, näyttäisi se paremminkin pelottavalta irvistykseltä.
Näillä jo oli tilanne deittisovelluksessa se, etten ollut tosiaankaan mikään kiinnostava mätsi. Tykkäyksiä ja mätsejä toki tuli, mutta ei keskusteluja (osan aloitin siis itse).
Yksi pidempi keskustelu tuli, mutta kun ehdotin tapaamista, iski totaali hiljaisuus. Sen jälkeen totesin, että deittisovellus ei taida olla sitten minun juttuni, ja poistin profiilini.
...ja minkä tasoisia miehiä yritit?
100% varmuudella miehiä, jotka olivat ulkonäöllisesti sinua kovempitasoisia. Muuten noin ei olisi käynyt.
Miehet ovat tiedostaneet, että naama, hiusraja, pituus ja kroppa ovat tärkeintä.
Vielä 2000-luvulla moni mies kaiveli vikoja itsestään kuin skitsofreenikko kuuntelulaitteita ihonsa alta, mutta manosfääri siirtyi mustapilleriin 2010-luvulla, jolloin nykyisen käsityksen mukaan ulkonäkö on miehen persoonallisuus noin kärjistetysti sanoen. Sosiaalitiede ja psykologia ovat tahattomasti myös tukeneet mustapilleriä.
Jos nainen pitää miehen ulkonäöstä, nainen alkaa täyttämään aukkoja mielikuvituksellaan ja tekee aloitteita ja päinvastoin. Miehen saavutukset yms. toimivat vahvistimena pituudelle, naamalle ja peniksen koolle sekä muille geeniasioille.
Toki mies voi satunnaisesti ikään kuin kilpailla raskaammassa painoluokassa ja kalju 179cm mies voi "ottelussa" kukistaa sievän naisen tarkasti tähdätyllä toteamuksella, joka saa naisen nauramaan. Mutta miehen on vaikeaa pitää hauskan miehen roolia tai muita illuusioita yllä loputtomasti ja lopulta nainen alkaa nähdä vain miehen ulkonäön, kun heikompi hetki tulee. Joskus joku miehen rooli voi myös täyttää naisen turvattomuutta eli esim. poliisi saattaa kiinnostaa, vaikka olisi tuollainen kalju alle 180cm mies. Sitten nainen kokee henkistä kasvua, siirtyy eteenpäin elämässään ja keskittyy taas geeneihin ja ulkonäköön, kun tuntee olonsa turvalliseksi ja suojelija-arkkityyppimiehen tarve elämässä häviää.
Ainut mikä on varmaa kuoleman ja verojen lisäksi on, että pituus, naama, hiusraja ja peniksen koko tulevat viehättämään naisia kaikissa kulttuureissa, ikäluokissa ja areenoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ChatGPT kirjoittaa hyviä profiilitekstejä, kun antaa muutaman tiedon pohjaksi. Sille voi sanoa, että tekee tekstistä romanttisemman tms. Siinä moni haksahtaa sitten huijaavaan sosiopaattiin, kun alkaa tekstin perusteella johtopäätöksiä tekemään.
Tämä! Naiset ovat uskomattoman sinisilmäisiä. Huomaa tästäkin ketjusta. Sokeasti luotetaan, että se hieno profiiliteksti on aito ja kertoo, millainen mies oikeasti on. Aika helppo on ihan itsekin kirjoittaa sellainen teksti, johon naiset lankeavat välittömästi.
Voi reppana. Sen tekstin perusteella päätetään viitsiikö tyypin kanssa käydä edes kahvilla vai ei, eli jos sinne kahvittelutreffeille lähteminen kääntyy mielessäsi "sokeaksi luottamiseksi" niin mikään penaalin terävin et kyllä ole.
Pöljä! Juuri se, että päätät pelkän tekstin perusteella asioita, kertoo että luotat siihen tekstiin sokeasti. Jos siis valitset kahviseuraksesi ChatGDP:n tuottaman tekstin, silloinhan haluaisit kahville ChatGDP:n kanssa ellet sokeasti luottaisi, että se teksti on oikean ihmisen aidosti kirjoittama.
Älkää uskoko lainattuun viestiin, sekin voi olla ChatGDP:n kirjottama! Itse asiassa älkää uskoko mitään viestiä, älkää edes lukeko niitä, ne voi olla ChatGDP:n tekileitä!!! Mihinkään ei saa uskoa! PS. Tämäkin viesti voi olla ChatGDP:n kirjottama. Älkää nyt tähän ainakaan uskoko sinisilmäisesti heiiiii!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tykkää naistenmiehistä, mutta vaadit että miehen on tehtävä aloite ja järkättävä treffit?
Kaikki naistenmiehet nauttivat siitä kun saavat vetää showta, kun taas pääosa tavismiehistä pitää vastavuoroisuudesta. He vievät, koska on pakko, naisten ollessa passiivisia ja suosiessa miehiä joiden kanssa saa olla matkustajana kun kapteeni ohjaa laivaa.
Naiset kyllä juoruaa ja tietää aika hyvin ketkä on kaupungin naistenmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos tällä ei onnistu niin vika on naisessa. :D"
Ihan jees esittelyteksti, mutta itse olen hyvinkin herkkä seksuaalisesti joten Ville ei olisi mun mies. Eikä se alkoholinkäyttökään tuossa määrin iske. Mutta mä en näe sitä missään määrin vikana, kumpaakaan noista. Emme vain sopisi yhteen - eikä se tarkoita etteikö kumpikin voisi olla toisen ihmisen kanssa täydellinen pari.
Demonstroit juuri pitkien tekstien ja rehellisyyden täydellisen turhuuden. Naiset etsivät vaaran merkkejä, eivät yhtäläisyyksiä. Mitä enemmän tekstiä, sitä enemmän varoitusmerkkejä.
Mutta eikö Ville sitten halua löytää sellaisen naisen joka lähtee siihen kimppaan ja jolle on ok että Ville ryyppää?
No se nainen voi sitten olla joku herkkusuu ja jättää Villen huomiotta koska Ville syö mikroruokia.
Suurin osa tällaisia, ihan sama minkä näköinen tai kuinka komea, vasemmalle menee välittömästi
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä joskus nuoremmilta miehiltä Redditissä. Sain vastaukseksi lähinnä seuraavia: naiset Tinderissä eivät ole panostamisen arvoisia ja toisaalta moni mies haluaisivat tulla valituksi ulkonäkönsä perusteella, ei persoonan.
Yh. Samaan aikaan naiset haluaisivat tulla nähdyiksi kokonaisina ihmisinä, eikä vaan kivoina muotoina ja nättinä naamana. Kyllä on eri sukupuolten odotukset kääntyneet. Onneksi ei ole tarvetta tinderöidä. Inhosin noita sovelluksia syvästi silloin, kun hetken niissä pyörin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tiedostaneet, että naama, hiusraja, pituus ja kroppa ovat tärkeintä.
Vielä 2000-luvulla moni mies kaiveli vikoja itsestään kuin skitsofreenikko kuuntelulaitteita ihonsa alta, mutta manosfääri siirtyi mustapilleriin 2010-luvulla, jolloin nykyisen käsityksen mukaan ulkonäkö on miehen persoonallisuus noin kärjistetysti sanoen. Sosiaalitiede ja psykologia ovat tahattomasti myös tukeneet mustapilleriä.
Jos nainen pitää miehen ulkonäöstä, nainen alkaa täyttämään aukkoja mielikuvituksellaan ja tekee aloitteita ja päinvastoin. Miehen saavutukset yms. toimivat vahvistimena pituudelle, naamalle ja peniksen koolle sekä muille geeniasioille.
Toki mies voi satunnaisesti ikään kuin kilpailla raskaammassa painoluokassa ja kalju 179cm mies voi "ottelussa" kukistaa sievän naisen tarkasti tähdätyllä toteamuksella, joka saa naisen nauramaan. Mutta miehen on vaikeaa pitää hauskan miehen roolia tai muita illuusi
Jaa, minulla taas luonne olisi tärkeä, mutta sellaista tai sen luonteista miestä ei ole eli: kuuntelee ja sillä tarkoitan, että kuuntelee eli ei tee jotain muuta samaan aikaan. Hyvät keskustelutaidot, mutta ei besserwisser neuvoja.
Huomioi naista eli hieroo hartioita, keittää kahvia, auttaa kotitöissä.
On mukava, pitkä pinna, ei saa hermostua helposti. Ei vähättele, jos minulla on joku ongelma vaan tukee minua.
Miksi?
Pillua haetaan. Sama, kuka sen reiän omistaja on.
Samoin on parempi, mitä vähemmän toisistamne tiedämme, tunnemme, tietoja vaihdettu.
Tyhmät, ne pelaa tilanteen ja naisen mukaan.