HS: Tahtomattaan yksin
https://www.hs.fi/paivanlehti/03082024/art-2000010535060.html
"Pidän itseäni nättinä, hauskana ja kivana."
Juu, ei.
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvista näkee heti syyn, pienikokoinen hintelä mies ja ylipainoinen isokokoinen nainen. Valitettavasti ovat laarin pohjalla.
Jaa, kyllähän jollekin justin piiperille riittää vientiä.
No pillipiipari onkin julkkis. Eri asia.
No, kato miehet luulee, että nainen ei kelpaa miehille jos nainen on sinkku. Todellisuudessa nainen ei vaan itse huoli miestä syystä tai toisesta.
Sama juttu miehillä. Kyllä jokainen mieskin saisi naisen jos tahtoisi.
Näin on. Sosiaalinen ekstrovertti, hauska, älykäs ja empaattinen saa paremmin seuraa.
J
Vika on iässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko nainen artikkelissa mistä syystä itse arvioi jääneensä yksin? Mitä ajatuksia hänellä oli?
ja voisitteko jättää ulkonäön ruotimisen. Ei siitä ole mitään hyötyä. Kaiken näköiset ja kokoiset ihmiset löytävät kumppaneita. Ei se ulkonäöstä tai tatuoinneista johdu.
Kyllä hyvästä ulkonäöstä on paljon hyötyä. Kaikkien ei tarvitse olla hottiksia, mutta paras versio itsestään. Joko Ylellä tai Hesarissa oli vähän aikaa sitten juttu nuoresta miehestä, joka muutti ulkonäköään siistimmäksi. Jestas, miten positiivinen muutos ja hänestä tuli nimenomaan helposti lähestytttävämmän näköinen. Muistaako kukaan tätä juttua? En äkkiseltään löytänyt. Oli sellainen risuparta ja musta, ehkä hihaton paita. Sivusiili ja joku ponnarityyppinen epäsiisti letti. Hänestä kuoriutui oikea unelmavävy.
Jos per
Olen eronnut (vapaaehtoisesti), mutta sinkku tahtomattani. Vahvuudekseni koen kokemukseni pitkästä, >25v parisuhteesta, mutta heikkoudeksi taas sen, että ei ole kunnon kokemuksia kuin yhdestä naisesta.
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-itsestään huolehtivan näköinen mies
-nainen, jolla on paksummat jalat kuin Isolla Arskalla 70-luvulla
Laihduttaminen avaisi naiselle taivaan. Miehelle normaalipaino on vasta taistelujen alku.
Mies itse ei halua perinteistä parisuhdetta, sanoi haastattelussa. Eli ei varmasti löydy helposti naista hänelle, jos ei ole valmis itse suhteeseen. Epäselväksi jäi, mitä hän oikein etsii. Naista, joka on tarvittaessa käytettävissä?
Aika moni 40+ mies Tinderissä on tämmöinen. Ellei sit ole puhtaasti seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön merkitystä pariutumisessa yliarvioidaan toistuvasti. Tärkeämpää lienee että on siedettävä hygienia, pääkoppa reilassa ja vakaahko elämäntilanne.
En halua ketään loukata enkä yleistää, mutta monissa pitkäaikaissinkuissa on itsessään jotain "vikana". Yleensä jokin luonteenpiirre/jotain luonteenpiirteitä jotka vaikeuttavat pariutumista. Esim. ehdoton luonne, liiallinen arkuus, heikot sosiaaliset taidot, liian voimakas luonne joka pelkää näyttää heikkouksiaan ja olla erehtyvä ihminen, liiallinen ideologisuus ja niin edelleen. Sitten on myös paljon ihmisiä jotka haaveilevat parisuhteesta mutta eivät oikein jaksa nähdä sen hankkimiseksi vaivaa eivätkä oikein ymmärrä millaisia parisuhteet ovat, kuvittelevat sellaisiksi elokuvien ihanne-elämäksi.
Toki on myös sellaisia joilla on oikeasti vaan käynyt huono tuuri, mutta
No ei mulle kyllä riitä mikään pehneä nakki, mutta onneksi meitä naisia on erilaisia ja mä olen kovan makkarani löytänyt. Jätän mieluusti ne nakit vähemmän penetraatiokeskeisille naisille.
Astun ulos ja ystäviä löytyy: lintuystäviä, oravaystäviä, hyönteisystäviä. Puuystävät heiluttelevat lehtiään tervehdykseksi. Pilviystävät tanssivat taivaalla. Välillä ostan tölkin ja sihautan auki: kemiallisia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset täällä on aivan sekaisin. Toi nainen on vähintään 120 kg.
No ei ole, mutta on se 85-90kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä,onko ihminen yli-vai alipainoinen,kunhan hän on tasapainoinen!
Kun mä olin merkittävästi ylipainoinen, kumppanin saaminen oli aivan mahdotonta.
Nyt kun olen laihduttanut itseni takaisin lähelle "normaalipainoa", niin saan ihan eri tavalla huomiota, ja olen nyt seurustelusuhteessa ensimmäistä kertaa yli 10 vuoteen.
Tinder paljasti karut luvut. Lievästi ylipainoisena (bmi27) sain 800 tykkäystä. Reilu vuosi myöhemmin normaalipainoisena (bmi 22) tykkäyksiä oli 2,5 kertainen määrä, vaikka olin vanhentunut vuodella. Ja muutoinkin miehet olivat huomattavasti aktiivisempia. Pullukkana edes pullukkamiehet ei kiinnostuneet musta. N40
Jaa. Mun bmi on 20 ja tykkäyksiä on muutamia nykyään. Kun olin nuorempi oli helpompaa saada seuraa.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä olin merkittävästi ylipainoinen, kumppanin saaminen oli aivan mahdotonta.
Nyt kun olen laihduttanut itseni takaisin lähelle "normaalipainoa", niin saan ihan eri tavalla huomiota, ja olen nyt seurustelusuhteessa ensimmäistä kertaa yli 10 vuoteen.
Tinder paljasti karut luvut. Lievästi ylipainoisena (bmi27) sain 800 tykkäystä. Reilu vuosi myöhemmin normaalipainoisena (bmi 22) tykkäyksiä oli 2,5 kertainen määrä, vaikka olin vanhentunut vuodella. Ja muutoinkin miehet olivat huomattavasti aktiivisempia. Pullukkana edes pullukkamiehet ei kiinnostuneet musta. N40
Tässäkin nähdään, että nimenomaan miehet ovat se nirsompi osapuoli.
&nb
Kaikella kunnioituksella - et selvästi omaa kokemusta siitä minkälaista on olla miehenä tinderissä :)
800 tykkäyksestä voi unelmoida lähinnä vain pieni murto-osa miehistä. Pidän omaani (500) jo melko suurena määränä, ja olen korkeakoulutettu, koulutusta vastaavassa työssä, aktiivisesti urheilua harrastava ja 187cm ja 82kg vajaa nelikymppinen lapseton mies Helsingistä. Nämä noin viisisataa tykkäystä on kertynyt usean vuoden ajalta.
Tinderin kautta tapaamillani naisilla näitä tykkäyksiä on ollut tyypillisesti useita tuhansia tai osalla jopa toistakymmentä tuhatta...
M37
Vierailija kirjoitti:
Astun ulos ja ystäviä löytyy: lintuystäviä, oravaystäviä, hyönteisystäviä. Puuystävät heiluttelevat lehtiään tervehdykseksi. Pilviystävät tanssivat taivaalla. Välillä ostan tölkin ja sihautan auki: kemiallisia ystäviä.
Suurin ystäväsi lienee taikasienet jotka saavat sitä näkemään tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut (vapaaehtoisesti), mutta sinkku tahtomattani. Vahvuudekseni koen kokemukseni pitkästä, >25v parisuhteesta, mutta heikkoudeksi taas sen, että ei ole kunnon kokemuksia kuin yhdestä naisesta.
M51
Kuulostaa ihan työhakemukselta.
Naista harmittaa kun Runebergintortut myydään kahden kappaleen paketeissa eikä kymmenen, joka on hänen normaali kerta-annoksensa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan herkkää 😂 ja tavallaan ihan totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin nähdään, että nimenomaan miehet ovat se nirsompi osapuoli.
&nb
Lievästi ylipainoinen nainen sai yli 800 tykkäystä, ja väität ihan vakavissasi että miehet ovat se nirsompi sukupuoli? Oletko aivan täysin sekaisin?
Onko sinulla mitään käsitystä siitä, miten komea miehen tulee olla, jotta hän saisi yli 800 tykkäystä? Voin sanoa että tuollaisia tykkäysmääriä vastaanottaa ainoastaan ulkonäöltään huipputasoa olevat miehet. Jonkun ylipainoisen perusreiskan on turha haaveilla edes 80 tykkäyksestä, puhumattakaan jostain 800 😃!
Aika rajut tatuoinnit tuolla naisella. Käsivarret aivan täynnä leimoja. Se yhdistettynä ylipainoon karsii aika ison joukon niistä miehistä, jotka tuolle kelpaisi.
Mies mielestäni on vähän korkeammalla tasolla. Parturin kautta, niin näyttäisi komealta laihuus poislukien. Se on kuitenkin aika pieni vika. Suurin ongelma hänellä taitaakin olla, se että hakee jotain erikoissuhdetta, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.
Tuntuu kamalalta arvottaa ihmisiä näin, mutta niinpä se vaan menee. Tilastoja vastaan tietenkin voi taistella, ja ei tarvitse napata kuin kerran. Näille se kerran nappaaminen on vaan vaikeampaa kuin monelle muulle ja syyt on näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kohdalla ihmetyttää miten ei ole sieltä henkisistä piireistä löytänyt naista, kun niissä ympyröissä on kuitenkin naisenemmistö.
onpa mielenkiintoista tosiaan ettei flaxi käy. :D
Rumapainoinen, järkyttävät tatskat, ja 38v.
Näin miehenä, tatska vaikka minkälainen niin kyllä lähtökohtana on no-no-noouuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kohdalla ihmetyttää miten ei ole sieltä henkisistä piireistä löytänyt naista, kun niissä ympyröissä on kuitenkin naisenemmistö.
Ehkä siksi, että sekä se mies että nainen etsivät ns. sielunkumppania, siis sellaista ihmistä, jonka kanssa oikeasti osuu kohdalleen kaikki. Näitä tulee vastaan harvemmin. Silloin, kun riittää joku "ihan kiva" tai sellainen "semi-hyvä", löytää varmasti kumppanin muutamassa kuukaudessa. Itse pidän muutaman vuoden sinkkuutta ihan normaalina juuri siksi, että oikeasti kiinnostavia ja oikeasti minulle sopivia tulee vastaan aika harvoin.
Minulle riittäisi ihan kiva, ja siksi muutaman vuoden sinkkuus tuntuu normaalilta ajalta. Jos pariutuu muutamassa kuukaudessa niin ottaa kirjaimellisesti kenet tahansa joka kävelee vastaan. Olen ollut sinkkuna 8 vuotta ja se tuntuu jo pitkältä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko nainen artikkelissa mistä syystä itse arvioi jääneensä yksin? Mitä ajatuksia hänellä oli?
ja voisitteko jättää ulkonäön ruotimisen. Ei siitä ole mitään hyötyä. Kaiken näköiset ja kokoiset ihmiset löytävät kumppaneita. Ei se ulkonäöstä tai tatuoinneista johdu.
Kyllä hyvästä ulkonäöstä on paljon hyötyä. Kaikkien ei tarvitse olla hottiksia, mutta paras versio itsestään. Joko Ylellä tai Hesarissa oli vähän aikaa sitten juttu nuoresta miehestä, joka muutti ulkonäköään siistimmäksi. Jestas, miten positiivinen muutos ja hänestä tuli nimenomaan helposti lähestytttävämmän näköinen. Muistaako kukaan tätä juttua? En äkkiseltään löytänyt. Oli sellainen risuparta ja musta, ehkä hihaton paita. Sivusiili ja joku ponnarityyppinen epäsiisti letti. Hän
Tuo "jälkeen" kuva on ällöttävä. En halua mitään sliipattua juppia, kun itse olen luonnossa viihtyvä rento ihminen. Ihmisillä on erilaisia preferenssejä, hänen preferenssinsä olivat sliipatut hienohelmat, joten hänen piti tietenkin muuttua itse samanlaiseksi jotta sellaiset ihmiset kiinnostuisivat.
Miten niin, hänellähän oli reilusti vaihtoehtoja ylipainoisenakin? Enemmän, kuin moni keskivertoa komeampi mies koskaan saisi tykkäyksiä. Tuollaisen BMIn omaava mies saa ehkä hyvällä lykyllä 50 tykkäystä, jos on menestyvä.