HS: Tahtomattaan yksin
https://www.hs.fi/paivanlehti/03082024/art-2000010535060.html
"Pidän itseäni nättinä, hauskana ja kivana."
Juu, ei.
Kommentit (277)
"Tinderin kautta tapaamillani naisilla näitä tykkäyksiä on ollut tyypillisesti useita tuhansia tai osalla jopa toistakymmentä tuhatta..."
Eli ihan itse valitset tykätä naisista, jotka tykkäävät Tinderissä tuhansista ja kymmenistä tuhansista naisista. Mikä muu näille naisille on yhteistä, paljastavat kuvat, aloittaa heti puhumaan seksistä?
Väittäisin että on huomattavasti yleisempää että nainen antaa tykkäyksen kymmenille miehille ja saa vastatykkäyksen 10-20 mieheltä, ja juttelee muutaman kanssa. Nämä luvut voivat olla korkeampiakin, mutta olen varma että nainen joka tykkää Tinderissä kymmenistä tuhansista miehistä on joko botti tai äärimmäinen nymfomaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan miehillä ei ole mitään standardeja naisten suhteen. Yksi toisensa perään koittavat onneaan vaikka olisivat itse varattujakin ja vaikkei oltaisi ehditty edes esittäytymään.
Saman on moni toimittaja testannut deittiapeilla: ei tarvita naisesta mitään tietoja eikä kuvaa, että kiinnostuneita on sadoittain. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
PUHUT PASKAA!
Tutkitusti nettideiteillä ainoa ryhmä, joka jää kokonaan ilman yhteydenottoja, ovat rumat naiset. Rumat miehet saavat enemmän yhteydenottoja.
Sinun ja toimittajan harhalla ei ole mitää merkitystä, koska saadakseen seksiä tai parisuhteen naisen on paljastettava ulkonäkönsä miehelle. Eli kuvattomasta profiilista ei ole oikeasti mitään hyötyä. Ne kuvattomalle naiselle
No kyllä mulle kuvaton (täysin tunnistamaton) profiili olisi plussaa. Liikkeelle itsensä verbaalista esittelystä, jos jatkoon niin sitten myöhemmin yksityisesti kuvien vaihtoa. Ja olen siis mies.
Mies on varmaan ainakin jo saanut viestejä jutun jälkeen. Siitä vaan valkkaamaan parhaat naiset päältä.
Vierailija kirjoitti:
"Tinderin kautta tapaamillani naisilla näitä tykkäyksiä on ollut tyypillisesti useita tuhansia tai osalla jopa toistakymmentä tuhatta..."
Eli ihan itse valitset tykätä naisista, jotka tykkäävät Tinderissä tuhansista ja kymmenistä tuhansista naisista. Mikä muu näille naisille on yhteistä, paljastavat kuvat, aloittaa heti puhumaan seksistä?
Väittäisin että on huomattavasti yleisempää että nainen antaa tykkäyksen kymmenille miehille ja saa vastatykkäyksen 10-20 mieheltä, ja juttelee muutaman kanssa. Nämä luvut voivat olla korkeampiakin, mutta olen varma että nainen joka tykkää Tinderissä kymmenistä tuhansista miehistä on joko botti tai äärimmäinen nymfomaani.
Tai kolmas vaihtoehto: testailee vaan "markkina-arvoaan".
Nainen tuossa jutussa+20kg ylipainoa.
Mies hintelä, epäsiistin näköinen yksilö. Parta ja fleda minttiii niin alkaa naisia löytyä
Vierailija kirjoitti:
Nainehna voi saada tuhansia tykkäyksiä, mutta montako tykkäystä nainen on itse antanut? Tuskin tuhansaia, tuskin edes satoja, ei välttämättä kymmeniäkään.
"meikkaan (ei niin paljon että huomaisi)"
Monenlaiseen humpuukihurlumiin ne naiset tuntuvat olevan valmiita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainehna voi saada tuhansia tykkäyksiä, mutta montako tykkäystä nainen on itse antanut? Tuskin tuhansaia, tuskin edes satoja, ei välttämättä kymmeniäkään.
Tinderissä tykkäyksiä ei näe ellei itse tykkää takaisin. Eli nainen jolla on kymmenen tuhatta tykkäystä on tykännyt vähintään kymmenestä tuhannesta profiilista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kohdalla ihmetyttää miten ei ole sieltä henkisistä piireistä löytänyt naista, kun niissä ympyröissä on kuitenkin naisenemmistö.
Hitto kun ei pääse lukemaan juttua, mutta onpa mielenkiintoista tosiaan ettei flaxi käy. :D
Olen itse henkisissä piireissä jonkun verran ja kyllä henkiset miehet ovat kuumaa kamaa siellä olevien naisten keskuudessa. Samoin taidepiireissä. Voisiko sitten olla nirsoutta? Sanoiko mies haastattelussa mitään mistä arvelee sinkkuutensa johtuvan?
Ei halua lapsia, ei halua tavallisen kaavan mukaista suhdetta (yhteenmuutto, avioliitto jne.), ei myöskään tiedä, haluaako yksiavioisen vai polyamorisen suhteen. Eiköhän tuossa ole jo aika haastavat speksit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"38-vuotias nainen EI ole vanha. Naisten eliniänodote on yli 80 vuotta, joten vanhat naiset ovat paljon vanhempia."
38v on lähellä vaihdevuosiensa alkua. Eli on parisuhdemielessä erittäin vanha. Ja vanhanpuoleinen seksuaalisesti muutenkin, kuten yhden yön pysäkille.
43- vuotias mies on vielä vanhempi. Miehet vanhenevat nopeammin kuin naiset. Tutkitusti 25-vuotias mies vastaa 40-vuotiasta naista.
Tutkitusti? Nyt alkaa kyllä mennä jo naurettavuuksiin :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainehna voi saada tuhansia tykkäyksiä, mutta montako tykkäystä nainen on itse antanut? Tuskin tuhansaia, tuskin edes satoja, ei välttä
Kyllä näkee goldilla. Goldi on aika pakollinen, jos haluaa edes vähän karsia.
"Ajattelen, että siellä saamaani kohteluun vaikuttaa se, että olen ollut koko aikuisikäni ylipainoinen. Luulen, että lihavaa tyttöä pidetään helppona. Ihmiset yrittävät sanoa, että mielikuvani on vääristänyt, mutta siitä tulee vain tunne, että kokemustani vähätellään."
Ei jessus. Onko se laihduttaminen sitten muka täysin mahdoton rasti, jos on itsekkin ihan oikein tajunnut että se tässä mättää. Tatuoinnit jos vielä sais pois, mutta se on jo vaikempaa.
Olen aika yllättynyt siitä, kuinka moni pitää tatuointeja jotenkin tosi pahana asiana ja turn-offina siitä huolimatta, kuinka yleisiä ne ovat. Luulisi ainakin että näille tatuoiduille kelpaavat muut tatuoidut.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika yllättynyt siitä, kuinka moni pitää tatuointeja jotenkin tosi pahana asiana ja turn-offina siitä huolimatta, kuinka yleisiä ne ovat. Luulisi ainakin että näille tatuoiduille kelpaavat muut tatuoidut.
En tiedä näitkö noita jutun kuvia, mutta hänellä on siis käsivarret täynnä jotain ihmetöherryksiä. Kyllä joku yksi tatuointi voi monelle tatuointivastaiselle, mennä mutta eivät tuollaiset pikkulapsen tekemät värikartat. Tuskin edes suurimmalle osalle ihmisistä, joilla on omiakin tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainehna voi saada tuhansia tykkäyksiä, mutta montako tykkäystä nainen on itse antanut? Tuskin tuhansaia, tuskin edes satoja, ei välttä
Tinderissä tykkäyksiä ei näe ellei itse tykkää takaisin. Eli nainen jolla on kymmenen tuhatta tykkäystä on tykännyt vähintään kymmenestä tuhannesta profiilista.
Jos on gold, niin näkee. Ja muussakin tapauksessa Tinder kertoo suuntaa-antavan luvun paljonko olet saanut tykkäyksiä.
Ei naisen itse tarvitse antaa tuhatta tykkäystä, saadakseen miehiltä tuhat tykkäystä. Ei se Tinder toimi noin.
"Jo alkaa löytyä seuraa"
No ehkä niistä tuulihatuista.