HS: Tahtomattaan yksin
https://www.hs.fi/paivanlehti/03082024/art-2000010535060.html
"Pidän itseäni nättinä, hauskana ja kivana."
Juu, ei.
Kommentit (277)
No tavallisen oloinen, tuollaisia ne parisuhteessa olevat ovat. Pariskunnan toinen osapuoli ihan selkeästi. Näillä parisuhdemarkkinoilla on sellainen viimeinen tuote korissa ilmiö, vaikka se on sama tuote, niin se ei kelpaa koska se ei ole kelvannut toisillekaan apinoille.
Kuvista näkee heti syyn, pienikokoinen hintelä mies ja ylipainoinen isokokoinen nainen. Valitettavasti ovat laarin pohjalla.
En näe lukea juttua. Itse olen vaan huomannut että jos etsimällä etsii rakkautta, niin harvemmin sitä löytää. Jos menee esimerkiksi tinderiin etsimään täydellistä matchia niin se ei johda mihinkään.
kun on avoimin mielin ja tutustuu ihmisiin ilman että etsii jotain, niin kohdalle voi osua aarre. Tai sitten ei.
Ja jos ei tapaa ketään, niin sekin on ok. Se on tuurista kiinni keitä tapaa elämässään ja rakastuuko. Joten turha siitä on vetää johtopäätöksiä ettäolisi huonompi kuin muut jos ei seurustele.
Hieman on pullea nainen. Hänkin varmaan kelpuuttaa itselleen vain huippumiehet. Miehestä on niin hämärä kuva, että on vaikea sanoa mitään
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
Vierailija kirjoitti:
On se jännää ettei toiset löydä vaikka ovat nättejä ja ihania ihmisiä.
Ihmiset haluavat seurustella itseään rumempien ja tyhmempien kanssa. Näin eivät jää puolisonsa varjoon eivätkä koe alemmuuskompleksia parisuhteessa. Sama kuin työsuhteissa. Töihin palkataan vain itseä rumempia ja tyhmempiä.
Surullinen fiilis tuli jutusta. Varsinkin tuon naisen kohdalla. Aika samanmallinen, miehekäs kroppa tuolla naisella on kuin itsellänikin, epäilen että se on yksi syy, miksi miehet eivät kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista näkee heti syyn, pienikokoinen hintelä mies ja ylipainoinen isokokoinen nainen. Valitettavasti ovat laarin pohjalla.
Ei tuo silti sinkkuutta selitä, koska valtavasti pariutuu koko ajan hinteliä miehiä ja ylipainoisia isokokoisia naisia. Valtaosa parisuhteissa olevista on tavalla tai toisella epätäydellisiä - ja ovat olleet sitä jo suhteen alkamisen hetkellä.
Oman kokemukseni mukaan miehillä ei ole mitään standardeja naisten suhteen. Yksi toisensa perään koittavat onneaan vaikka olisivat itse varattujakin ja vaikkei oltaisi ehditty edes esittäytymään.
Miehen kohdalla ihmetyttää miten ei ole sieltä henkisistä piireistä löytänyt naista, kun niissä ympyröissä on kuitenkin naisenemmistö.
Tuo miehän on ollut sinkku vain muutaman vuoden ja uskoo löytävänsä kumppanin - ei hänen tilanteensa minustakaan mitenkään toivottamalta vaikuttanut. Kyllä itselläkin on ollut useamman vuoden sinkkuusjakso - eivät kaikki löydä tai edes etsi uutta kumppania vuoden sisällä erosta tms.
Christiiina kirjoitti:
Hieman on pullea nainen. Hänkin varmaan kelpuuttaa itselleen vain huippumiehet. Miehestä on niin hämärä kuva, että on vaikea sanoa mitään
Kyllä pullea nainen kelpaa monelle miehelle. Jotkut hoikat miehet nimenomaan tykkäävät pulleista. Pulleiltahan saa parhaimmat kyydit. Itseasiassa monelle miehelle kelpaa nainen kuin nainen vaikka jätesäkki päässä ja possun naamalla varustettuna kunhan vaan on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan miehillä ei ole mitään standardeja naisten suhteen. Yksi toisensa perään koittavat onneaan vaikka olisivat itse varattujakin ja vaikkei oltaisi ehditty edes esittäytymään.
Saman on moni toimittaja testannut deittiapeilla: ei tarvita naisesta mitään tietoja eikä kuvaa, että kiinnostuneita on sadoittain. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kohdalla ihmetyttää miten ei ole sieltä henkisistä piireistä löytänyt naista, kun niissä ympyröissä on kuitenkin naisenemmistö.
Ehkä siksi, että sekä se mies että nainen etsivät ns. sielunkumppania, siis sellaista ihmistä, jonka kanssa oikeasti osuu kohdalleen kaikki. Näitä tulee vastaan harvemmin. Silloin, kun riittää joku "ihan kiva" tai sellainen "semi-hyvä", löytää varmasti kumppanin muutamassa kuukaudessa. Itse pidän muutaman vuoden sinkkuutta ihan normaalina juuri siksi, että oikeasti kiinnostavia ja oikeasti minulle sopivia tulee vastaan aika harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, että sekä se mies että nainen etsivät ns. sielunkumppania, siis sellaista ihmistä, jonka kanssa oikeasti osuu kohdalleen kaikki. Näitä tulee vastaan harvemmin. Silloin, kun riittää joku "ihan kiva" tai sellainen "semi-hyvä", löytää varmasti kumppanin muutamassa kuukaudessa. Itse pidän muutaman vuoden sinkkuutta ihan normaalina juuri siksi, että oikeasti kiinnostavia ja oikeasti minulle sopivia tulee vastaan aika harvoin.
siis tarkoitin, että sekä mies että ne henkisten piirien naiset etsivät ehkä sielunkumppania.
t. sama
Naisen olisi kannattanut miettiä tuota ennen kuin otti tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naisena riittää kun menee vain ihmisten ilmoille niin jo alkaa miehet iskemään. Rumempikin nainen kelpaa hyvin monelle miehelle. Suomessa ei todellakaan voi naisella olla sellaista tilannetta etteikö miestä saisi jos itse nainen haluaisi miehen. Taitaa olla, että nainrn ei itse pohjimmiltaan halua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kyllä pullea nainen kelpaa monelle miehelle. Jotkut hoikat miehet nimenomaan tykkäävät pulleista. Pulleiltahan saa parhaimmat kyydit. Itseasiassa monelle miehelle kelpaa nainen kuin nainen vaikka jätesäkki päässä ja possun naamalla varustettuna kunhan vaan on nainen.
Ehkäpä se pulleakaan nainen ei halua parisuhteeseen miehelle jolle kelpaisi nainen kuin nainen vaikka jätesäkki päässä.
Ja miten niin pulleilta saa paremmat kyydit? Aivan älyvapaata settiä taas.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun ei pääse lukemaan juttua, mutta onpa mielenkiintoista tosiaan ettei flaxi käy. :D
Olen itse henkisissä piireissä jonkun verran ja kyllä henkiset miehet ovat kuumaa kamaa siellä olevien naisten keskuudessa. Samoin taidepiireissä. Voisiko sitten olla nirsoutta? Sanoiko mies haastattelussa mitään mistä arvelee sinkkuutensa johtuvan?
On se jännää ettei toiset löydä vaikka ovat nättejä ja ihania ihmisiä.