Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tahtomattaan yksin

Vierailija
03.08.2024 |

https://www.hs.fi/paivanlehti/03082024/art-2000010535060.html

"Pidän itseäni nättinä, hauskana ja kivana."

Juu, ei.

Kommentit (277)

Vierailija
61/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti tuo nainen painaa enemmän kuin 80kg siitä pois 20 on vasta 60kg, joka sekin juuri ja juuri normaalipaino riippuen hänen pituudesta.

HÖPÖ HÖPÖ! Ei todellakaan paina yli 80 kiloa! Kerrotaanko jutussa naisen pituutta? Itse painan 60 ja 70 kilon väliltä, ja olen varmaan yhtä pullea kuin tuo nainen. Olen tosin keskivertoa lyhyempi, mutta niin toisessa ketjussa sanottiin tuon naisenkin olevan. Todella harva lihavakaan nainen painaa yli 80 kiloa.

Pituudesta riippuen tuo nainen painaa 120-130 kg, n. 60 kg olisi varmaan normaalipaino hänelle.

Vierailija
62/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti tuo nainen painaa enemmän kuin 80kg siitä pois 20 on vasta 60kg, joka sekin juuri ja juuri normaalipaino riippuen hänen pituudesta.

HÖPÖ HÖPÖ! Ei todellakaan paina yli 80 kiloa! Kerrotaanko jutussa naisen pituutta? Itse painan 60 ja 70 kilon väliltä, ja olen varmaan yhtä pullea kuin tuo nainen. Olen tosin keskivertoa lyhyempi, mutta niin toisessa ketjussa sanottiin tuon naisenkin olevan. Todella harva lihavakaan nainen painaa yli 80 kiloa.

vaikeahan niitä on miehen tietää, kun naiset salailevat painojaan, mutta kai tuo nyt on lähempänää 200kg kuin 100kg?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen speksien mukaan ihan hyvä mies (siis ulkonäön ja painon suhteen ihan normaali, ei ole mitään päihde- tai väkivaltaongelmia yms, ei tatuointeja, on korkeakoulutus ja vakityö, talous kunnossa, osaan pukeutua, osaan kommunikoida normaalisti muiden kanssa, haluaisin perustaa perhee), mutta eipä arjessa ole tilanteita, joissa kumppaniehdokkaita tapaisi, koska en hallitse sellaista aktiivista seuranhakua, en voisi kuvitellakaan, että laittaisin jotain tindereitä tai menisin baariin etsimään seuraa. Vähän lapsellisesti vielä elättelen toiveta, että jonain päivänä ihan normaalissa arjen tilanteessa kohtaisi kiinnostavan ihmisen.

Sitä odotellessa...

Olet liian tavallinen ja tylsä. Hanki rikosrekisteri ja tuo se tapaamallesi naiselle tyylikkäästi ilmi. Kohta joudut jo hätistelemään innokkaimpia.

Vierailija
64/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yllätys, että tämäkin ketju meni ylipainon ja tatuointien haukkumiseksi. Not.

Minulle miehenä naisen tatuointi on ainakin täysin ehdoton turn-off, joten kyllä se liittyy varsin oleellisesti tähän aiheeseen. Lievä ylipaino ei niinkään haittaisi.

Vierailija
65/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutun julkaisemisen jälkeen viivi ja timo muuttivat yhteen ja elivät onnellisena elämänsä loppuun saakka

Vierailija
66/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä noiden näköisiä pariutuneita ihmisiä. Ei se ole kummankaan kohdalla ulkonäöstä kiinni.

Miksi heille ei tunnu löytyvät "sielunkumppania", siihen emme voi ulkopuolisena vastata. 

Vierailija
67/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä se nainen on tahallaan töhrinyt itsensä?

Vierailija
68/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jutun julkaisemisen jälkeen viivi ja timo muuttivat yhteen ja elivät onnellisena elämänsä loppuun saakka

ja sitten viivi nosti lahjetta. sen alta paljastui wt-töhry ja timo oksensi sen päälle ja jätti viivin

Vierailija
69/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituudesta riippuen tuo nainen painaa 120-130 kg, n. 60 kg olisi varmaan normaalipaino hänelle.

Nyt yrität provoilla. Tuo nainen EI todellakaan painaa 120-130 kiloa. Hän painaa 60-75 kiloa.

Vierailija
70/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt yrität provoilla. Tuo nainen EI todellakaan painaa 120-130 kiloa. Hän painaa 60-75 kiloa.

tarkoitat varmaan 160-175kg

Vierailija
71/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen speksien mukaan ihan hyvä mies (siis ulkonäön ja painon suhteen ihan normaali, ei ole mitään päihde- tai väkivaltaongelmia yms, ei tatuointeja, on korkeakoulutus ja vakityö, talous kunnossa, osaan pukeutua, osaan kommunikoida normaalisti muiden kanssa, haluaisin perustaa perhee), mutta eipä arjessa ole tilanteita, joissa kumppaniehdokkaita tapaisi, koska en hallitse sellaista aktiivista seuranhakua, en voisi kuvitellakaan, että laittaisin jotain tindereitä tai menisin baariin etsimään seuraa. Vähän lapsellisesti vielä elättelen toiveta, että jonain päivänä ihan normaalissa arjen tilanteessa kohtaisi kiinnostavan ihmisen.

Sitä odotellessa...

Olet liian tavallinen ja tylsä. Hanki rikosrekisteri ja tuo se tapaamallesi naiselle tyylikkäästi ilmi. Kohta joudut jo hätistelemään innokkaimpia.

Rikollisista kiinnostuneet ovat itsekin rikollisia ja ylipainoisia. Ja se taas ei kelpaa kommentoimallesi nirsolle miehelle.

Vierailija
72/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännää ettei toiset löydä vaikka ovat nättejä ja ihania ihmisiä.

Ihmiset haluavat seurustella itseään rumempien ja tyhmempien kanssa. Näin eivät jää puolisonsa varjoon eivätkä koe alemmuuskompleksia parisuhteessa. Sama kuin työsuhteissa. Töihin palkataan vain itseä rumempia ja tyhmempiä.

Voi kuule, tuo nyt ei pidä kohdallani yhtään paikkaansa. Minä ainakin haluaisin löytää naisen, joka kääntää päät (ei poispäin), on minua fiksumpi, koulutetumpi, paremmassa ammatissa, parempipalkkainen ja pitempi.

Kokkaan mielelläni ruokaa naiselleni, käyn kaupassa, imuroin ja pesen pyykit sillä aikaa kun hän käy  vaikka salilla, joogassa, tallilla tai pelaamassa golfia. Itsetuntoni kestää sen kyllä, vaikka olenkin ihan tavallinen 51-vuotias toimihenkilömies asiantuntijatyössä.

Vierailija
73/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa...

Tai naisena pikkasen lisää meikkiä, koruja, korkokengät ja vartaloa nuoleva punainen mekko. Jo alkaa löytyä seuraa. Miehenä ehkä puku päälle ja parturilla käynti.

Vierailija
74/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelin ingressi on kirjoitettu mielestäni mieskuntaa syyttelevästi. Rumapainoinen vanhan nainen jolla on kamalat tatuoinnit, ei saa miestä vaikka hän niin toivoo.

Juttuun on siis valittu nainen, joka on "tahtomattaan yksin" vaikka hän olisi voinut tahtoa olla ottamatta huoraleimoja, ja olisi voinut tahtoa olla märehtimättä, ja olisi voinut tahtoa pariutua silloin kun hän vielä oli parisuhdeikäinen. Mutta toinen juttuun valittu, "tahtomattaan yksin" oleva, on mies jolla sen sijaan vaikuttaa omaavaan seksuaalista markkina-arvoa (SMV) näitä osin aivan riittävästi.

Toimittelijan lause: "Kaikki parisuhteettomat eivät kaipaa suhdetta, mutta rakkauden puute on monelle raastavaa." on vähintäänkin harhainen tässä yhteydessä. Toimittelijatar siis ensin kaakattaa otsikossa että "Tahtomattaan yksin" ja sitten kuitenkin selittelee että "Kaikki parisuhteettomat eivät kaipaa suhdetta...".

Lisäksi, edellä olevaan, nähden: lausahdus "...kertovat millaista elämä on, kun elämänkumppania ei toiveista huolimatta löydy" on lapsellisen ristiriitainen. Mistä artikkelissa on kysymys? Esitellyt henkilöt toivovatkin saavansa osakseen rakkautta, mutta eivät toivo/halua parisuhdekumppania?

Parisuhteet muuten eivät löydy yksin toivomalla (vaatimalla), ikinä. Pitää olla parisuhdekelpoinen.

Vierailija
75/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikeahan niitä on miehen tietää, kun naiset salailevat painojaan, mutta kai tuo nyt on lähempänää 200kg kuin 100kg?

Jokainen täysijärkinen näkee, että tuo nainen ei paina lähellekään sataa kiloa. Hyvä jos edes 70 kiloa painaa. Tässä kyllä huomaa sen, että miesten matemaattiset kyvyt ovat heikommat kuin naisilla. Eivätkä naiset salaile painojaan. Kysyttäessä kyllä vastaavat.

Vierailija
76/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artikkelin ingressi on kirjoitettu mielestäni mieskuntaa syyttelevästi. Rumapainoinen vanhan nainen jolla on kamalat tatuoinnit, ei saa miestä vaikka hän niin toivoo.

Juttuun on siis valittu nainen, joka on "tahtomattaan yksin" vaikka hän olisi voinut tahtoa olla ottamatta huoraleimoja, ja olisi voinut tahtoa olla märehtimättä, ja olisi voinut tahtoa pariutua silloin kun hän vielä oli parisuhdeikäinen. Mutta toinen juttuun valittu, "tahtomattaan yksin" oleva, on mies jolla sen sijaan vaikuttaa omaavaan seksuaalista markkina-arvoa (SMV) näitä osin aivan riittävästi.

Toimittelijan lause: "Kaikki parisuhteettomat eivät kaipaa suhdetta, mutta rakkauden puute on monelle raastavaa." on vähintäänkin harhainen tässä yhteydessä. Toimittelijatar siis ensin kaakattaa otsikossa että "Tahtomattaan yksin" ja sitten kuitenkin selittelee että "Kaikki parisuhteettomat eivät kaipaa suhdetta...".

Lisäksi, edellä olevaan, nähden: lausahdus "...k

Ei ole olemassa mitään "rumapainoisia". Se on taas yksi nirsojen miesten keksimä tekosyy. 38-vuotias nainen EI ole vanha. Naisten eliniänodote on yli 80 vuotta, joten vanhat naiset ovat paljon vanhempia.

Vierailija
77/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen ei paina lähellekään 60 kg. Veikkaan, että 90 kg.

Vierailija
78/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ihmettelen, miten ihmiset löytää sopivan kumppanin. Itsekin kyllä elän parisuhteessa, mutta ei tämä tule kestämään. Epäsopiva voi olla niin monella ratkaisevalla tavalla.

Suomi on niin pieni maakin, että miten siltä omalta paikkakunnalta löytyy omaa ikäluokkaa oleva, vapaa, ja loput kriteerit tähän. Nuorena "valinnanvaraa" on, mutta äkkiä se tuolileikki on ohi.

Vierailija
79/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännää ettei toiset löydä vaikka ovat nättejä ja ihania ihmisiä.

Ihmiset haluavat seurustella itseään rumempien ja tyhmempien kanssa. Näin eivät jää puolisonsa varjoon eivätkä koe alemmuuskompleksia parisuhteessa. Sama kuin työsuhteissa. Töihin palkataan vain itseä rumempia ja tyhmempiä.

Voi kuule, tuo nyt ei pidä kohdallani yhtään paikkaansa. Minä ainakin haluaisin löytää naisen, joka kääntää päät (ei poispäin), on minua fiksumpi, koulutetumpi, paremmassa ammatissa, parempipalkkainen ja pitempi.

Kokkaan mielelläni ruokaa naiselleni, käyn kaupassa, imuroin ja pesen pyykit sillä aikaa kun hän käy  vaikka salilla, joogassa, tallilla tai pelaamassa golfia. Itsetuntoni kestää sen kyllä, vaikka olenkin ihan tavallinen 51-vuotias toimihenkilömies asiantuntijatyössä.

Voi, olet ihana! Hyviä miehiä on olemassa, kiitos että annoit uskoa.

Vierailija
80/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison Jytkyttären ei kannattais enää tuossa iässä ja kehon koossa enää valkata niitä vähiä sulhasehdokkaita. Ottais vaan sen Arskan pubista, ja kestäis ne bonusteinit tiettyinä viikonloppuina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän