Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Tahtomattaan yksin

Vierailija
03.08.2024 |

https://www.hs.fi/paivanlehti/03082024/art-2000010535060.html

"Pidän itseäni nättinä, hauskana ja kivana."

Juu, ei.

Kommentit (277)

Vierailija
41/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kohdalla ihmetyttää miten ei ole sieltä henkisistä piireistä löytänyt naista, kun niissä ympyröissä on kuitenkin naisenemmistö. 

Yleensä naisena riittää kun menee vain ihmisten ilmoille niin jo alkaa miehet iskemään.  Rumempikin nainen kelpaa hyvin monelle miehelle. Suomessa ei todellakaan voi naisella olla sellaista tilannetta etteikö miestä saisi jos itse nainen haluaisi miehen. Taitaa olla, että nainrn ei itse pohjimmiltaan halua miestä.

Ei naiset halua ketätahansa miestä tai että joku kelpuuttaa paremman puutteessa. Naiset haluavat aitoa rakkautta ja yhteyden. :)

Jos ei ketä tahansa miestä halua niin sitten ei voi sanoa, että ei kelpaa miehille. Kyllä varmasti kelpaa, ei vaan itse huoli niitä.<

Tulee iskemään ei ole sama asia kuin haluaa seurustella. Jutussa nainen kertoo, että hän on käynyt usein treffeillä, mutta kukaan mies ei ole halunnut tavata muutamaa kertaa enempää. 

Toki se on enemmän suosiota kuin vinkuinkkeleillä, mutta ei se sitä seurustelukumppanin tarvetta tyydytä. 

Vierailija
42/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kohdalla ihmetyttää miten ei ole sieltä henkisistä piireistä löytänyt naista, kun niissä ympyröissä on kuitenkin naisenemmistö. 

Hitto kun ei pääse lukemaan juttua, mutta onpa mielenkiintoista tosiaan ettei flaxi käy. :D

Olen itse henkisissä piireissä jonkun verran ja kyllä henkiset miehet ovat kuumaa kamaa siellä olevien naisten keskuudessa. Samoin taidepiireissä. Voisiko sitten olla nirsoutta? Sanoiko mies haastattelussa mitään mistä arvelee sinkkuutensa johtuvan? 

Lapset on no-no, ainakin omat, epäselväksi jäi saako sillä kumppanillakaan olla lapsia. 

Mies sanoo myös, ettei tiedä mitä hakee ja ei halua määritellä suhteita. Aika monelle naiselle se on vähän liian epämääräistä, kun naiset useammin kaipaa sitä parisuhteen eli yhdessäololupauksen luomaa pysyvyyttä ja turvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tavallisen oloinen, tuollaisia ne parisuhteessa olevat ovat. Pariskunnan toinen osapuoli ihan selkeästi. Näillä parisuhdemarkkinoilla on sellainen viimeinen tuote korissa ilmiö, vaikka se on sama tuote, niin se ei kelpaa koska se ei ole kelvannut toisillekaan apinoille.

Viivi on ihan nätti kasvoiltaan, mutta itseäni solakkana miehenä ei kiinnosta noin tuhdissa kunnossa oleva nainen. Jos naama on ruma, niin sitä on vaikeampi muuttaa. Mutta tuosta joku 15-20 kg painoa pois, niin elämänlaatu paranee ja miehet alkavat kiinnostua enemmänkin.

Vierailija
44/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan miehillä ei ole mitään standardeja naisten suhteen. Yksi toisensa perään koittavat onneaan vaikka olisivat itse varattujakin ja vaikkei oltaisi ehditty edes esittäytymään.

Saman on moni toimittaja testannut deittiapeilla: ei tarvita naisesta mitään tietoja eikä kuvaa, että kiinnostuneita on sadoittain. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.

Mutta ne "kiinnostuneet" eivät kuitenkaan suostu edes tapaamaan, seksistä puhumattakaan, sitten kun näkevät naisen kuvan. Ei niistä miesten viesteistä ole mitään hyötyä, kun ne miehet eivät kuitenkaan suostu edes tapaamaan.

Vierailija
45/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen olisi kannattanut miettiä tuota ennen kuin otti tatuointeja.

ja lihoi

Vierailija
46/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavallisen oloinen, tuollaisia ne parisuhteessa olevat ovat. Pariskunnan toinen osapuoli ihan selkeästi. Näillä parisuhdemarkkinoilla on sellainen viimeinen tuote korissa ilmiö, vaikka se on sama tuote, niin se ei kelpaa koska se ei ole kelvannut toisillekaan apinoille.

Viivi on ihan nätti kasvoiltaan, mutta itseäni solakkana miehenä ei kiinnosta noin tuhdissa kunnossa oleva nainen. Jos naama on ruma, niin sitä on vaikeampi muuttaa. Mutta tuosta joku 15-20 kg painoa pois, niin elämänlaatu paranee ja miehet alkavat kiinnostua enemmänkin.

Miehillä ei ole mitään käsitystä naisten painosta! 15-20 kiloa laihempana Viivi olisi todennäköisesti liian laiha. Itse olen varmaan yhtä pullea kuin Viivi, ja minulla on vain viisi kiloa ylipainoa.

Vierailija
47/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen fiilis tuli jutusta. Varsinkin tuon naisen kohdalla. Aika samanmallinen, miehekäs kroppa tuolla naisella on kuin itsellänikin, epäilen että se on yksi syy, miksi miehet eivät kiinnostu. 

Oletko komea nainen? :D

Vierailija
48/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naisena riittää kun menee vain ihmisten ilmoille niin jo alkaa miehet iskemään.  Rumempikin nainen kelpaa hyvin monelle miehelle. Suomessa ei todellakaan voi naisella olla sellaista tilannetta etteikö miestä saisi jos itse nainen haluaisi miehen. Taitaa olla, että nainrn ei itse pohjimmiltaan halua miestä.

Ei naiset halua ketätahansa miestä tai että joku kelpuuttaa paremman puutteessa. Naiset haluavat aitoa rakkautta ja yhteyden. :)

Jos ei ketä tahansa miestä halua niin sitten ei voi sanoa, että ei kelpaa miehille. Kyllä varmasti kelpaa, ei vaan itse huoli niitä.<

MIKSI et sano tuota niille miehille, jotka jatkuvasti jankuttavat etteivät kelpaa naisille? Kyllä nekin miehet kelpaisivat esim. itsensä ikäisille tai vanhemmille naisille.

Vierailija
49/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua lapsia ja haluaa mahdollisesti polyamorisen suhteen (ei ole varma vielä). Tämäkin karsii kiinnostuneiden joukkoa. 

Vierailija
50/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan taatusti tuo nainen painaa enemmän kuin 80kg siitä pois 20 on vasta 60kg, joka sekin juuri ja juuri normaalipaino riippuen hänen pituudesta.

Vierailija
51/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja lihoi

Kilot saa halutessaan pois, mutta töhryjen poisto vähän hankalampaa.

Vierailija
52/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen fiilis tuli jutusta. Varsinkin tuon naisen kohdalla. Aika samanmallinen, miehekäs kroppa tuolla naisella on kuin itsellänikin, epäilen että se on yksi syy, miksi miehet eivät kiinnostu. 

nainen on muuten ihan ok näköinen, mutta jalassa näkyy kamala töhry. hyi olkoon. niitä löytyy varmaan vaatteiden alta lisääkin. aika oksettavia wt-leimoja

Vierailija
53/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännää ettei toiset löydä vaikka ovat nättejä ja ihania ihmisiä.

Niin se voi olla. Väitän olleeni nuorena juuri nätti ja mukava - ja ujo. Tuohon ujouteen kai asiat kosahtivat. 

Itse olen nainen enkä ole ujo. En huoli miestä. Koska olen lesbo. Lesbona en huoli ihan ketä tahansa naista. Mielummin olen yksin kuin huonossa suhteessa. Ja kyllä - kelpaan hyvin monelle, miehelle ja naiselle ja en kelpaa myös hyvin monelle - miehelle ja naiselle. Enkä itsekään huoli ketä tahansa, enkä kärsi tästä pätkääkään. Ja ei - minua ei tarvitse alkaa parittamaan kenellekään, ei ihmissuhteissa eikä työjutuissa. Hoidan aikuisena täysivaltaisena fiksuna ihmisenä itse omat asiani. En tarvitse parittajaa!

Tämä on kuin suoraan omalta näppikseltäni. Naisten sinkkuudesta puhuttaessa jotenkin aina sivuutetaan se, että osa naisista ei ole kiinnostuneita miehistä romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Eli siinä yksi käypä syy sille, miksi jotkut naiset eivät "huoli" miestä.

Vierailija
54/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi kelvata, mutta naiselle ei sitten kelpaa jostain syystä. Se 'jokin' on totisinta totta ja vaikea sanoa, mitä se sitten on. Jos ja kun löytyy sitten se ihminen, jolla se 'jokin' on.

Vierailija
55/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti tuo nainen painaa enemmän kuin 80kg siitä pois 20 on vasta 60kg, joka sekin juuri ja juuri normaalipaino riippuen hänen pituudesta.

HÖPÖ HÖPÖ! Ei todellakaan paina yli 80 kiloa! Kerrotaanko jutussa naisen pituutta? Itse painan 60 ja 70 kilon väliltä, ja olen varmaan yhtä pullea kuin tuo nainen. Olen tosin keskivertoa lyhyempi, mutta niin toisessa ketjussa sanottiin tuon naisenkin olevan. Todella harva lihavakaan nainen painaa yli 80 kiloa.

Vierailija
56/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja lihoi

töhryt kertoo myös mahdollisista mt-ongelmista ja wt asenteesta

Vierailija
57/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja lihoi

Silti lihavuus on suurin turn off, töhryjä voi peittää vaatteilla. Parempi tietysti kun ei ole kumpaakaan. Ja molemmat kertoo naisesta sen että juu ei jatkoon.

Vierailija
58/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yllätys, että tämäkin ketju meni ylipainon ja tatuointien haukkumiseksi. Not.

Vierailija
59/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen speksien mukaan ihan hyvä mies (siis ulkonäön ja painon suhteen ihan normaali, ei ole mitään päihde- tai väkivaltaongelmia yms, ei tatuointeja, on korkeakoulutus ja vakityö, talous kunnossa, osaan pukeutua, osaan kommunikoida normaalisti muiden kanssa, haluaisin perustaa perhee), mutta eipä arjessa ole tilanteita, joissa kumppaniehdokkaita tapaisi, koska en hallitse sellaista aktiivista seuranhakua, en voisi kuvitellakaan, että laittaisin jotain tindereitä tai menisin baariin etsimään seuraa. Vähän lapsellisesti vielä elättelen toiveta, että jonain päivänä ihan normaalissa arjen tilanteessa kohtaisi kiinnostavan ihmisen.

Sitä odotellessa...

Vierailija
60/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja lihoi

Silti lihavuus on suurin turn off, töhryjä voi peittää vaatteilla. Parempi tietysti kun ei ole kumpaakaan. Ja molemmat kertoo naisesta sen että juu ei jatkoon.

lihavuus ja töhryt ovat molemmat oma valinta. ei anna hyvää kuvaa ihmisestä. päinvastoin.