Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tahtomattaan yksin

Vierailija
03.08.2024 |

https://www.hs.fi/paivanlehti/03082024/art-2000010535060.html

"Pidän itseäni nättinä, hauskana ja kivana."

Juu, ei.

Kommentit (277)

Vierailija
81/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännää ettei toiset löydä vaikka ovat nättejä ja ihania ihmisiä.

Ihmiset haluavat seurustella itseään rumempien ja tyhmempien kanssa. Näin eivät jää puolisonsa varjoon eivätkä koe alemmuuskompleksia parisuhteessa. Sama kuin työsuhteissa. Töihin palkataan vain itseä rumempia ja tyhmempiä.

Miehillä noin, naiset haluavat pariutua ylös päin.

Vierailija
82/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yllätys, että tämäkin ketju meni ylipainon ja tatuointien haukkumiseksi. Not.

Minulle miehenä naisen tatuointi on ainakin täysin ehdoton turn-off, joten kyllä se liittyy varsin oleellisesti tähän aiheeseen. Lievä ylipaino ei niinkään haittaisi.

En itsekään pidä tatskoista, vaikka joku pieni tatska nilkassa tai olkavarressa vielä meneekin. Ylipaino on suurin turn-off, jos sitä on paljon. Itsellänikin on muutama kilo liikaa (175/82), mutta jos BMI menee yli kolmenkympin, niin ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen fiilis tuli jutusta. Varsinkin tuon naisen kohdalla. Aika samanmallinen, miehekäs kroppa tuolla naisella on kuin itsellänikin, epäilen että se on yksi syy, miksi miehet eivät kiinnostu. 

Oletko komea nainen? :D

En. Sen verran lyhyt, että aika tavis. Mutta uskon, että se vaikuttaa liskoaivotasolla, että mikä naisen lantio-vyötärö-hartiat -suhde on. Jos on tasapaksu ja harteikas, ei vetoa niin miehiin, vaikka muuten olis kiva. 

Vierailija
84/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artikkelin ingressi on kirjoitettu mielestäni mieskuntaa syyttelevästi. Rumapainoinen vanhan nainen jolla on kamalat tatuoinnit, ei saa miestä vaikka hän niin toivoo.

Juttuun on siis valittu nainen, joka on "tahtomattaan yksin" vaikka hän olisi voinut tahtoa olla ottamatta huoraleimoja, ja olisi voinut tahtoa olla märehtimättä, ja olisi voinut tahtoa pariutua silloin kun hän vielä oli parisuhdeikäinen. Mutta toinen juttuun valittu, "tahtomattaan yksin" oleva, on mies jolla sen sijaan vaikuttaa omaavaan seksuaalista markkina-arvoa (SMV) näitä osin aivan riittävästi.

Artikkelin ingressissä EI ole mitään mieskuntaa syyttävää.

Jutun mies on vanhempi kuin tuo nainen. Eli mies on liian vanha pariutumaan. Oma vikansa, miksi mies ei hankkinut pysyvää parisuhdetta silloin kun oli pariutumisikäinen.

Vierailija
85/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yllätys, että tämäkin ketju meni ylipainon ja tatuointien haukkumiseksi. Not.

Minulle miehenä naisen tatuointi on ainakin täysin ehdoton turn-off, joten kyllä se liittyy varsin oleellisesti tähän aiheeseen. Lievä ylipaino ei niinkään haittaisi.

En itsekään pidä tatskoista, vaikka joku pieni tatska nilkassa tai olkavarressa vielä meneekin. Ylipaino on suurin turn-off, jos sitä on paljon. Itsellänikin on muutama kilo liikaa (175/82), mutta jos BMI menee yli kolmenkympin, niin ei jatkoon.

:D :D :D :D :D

PUHUT PASKAA! Et sitä selvitä naisten painoindeksejä, vaan 95 % normaalipainoisista naisista on sinun harhaisessa mielessäsi BMI yli 30.

Vierailija
86/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännää ettei toiset löydä vaikka ovat nättejä ja ihania ihmisiä.

Ihmiset haluavat seurustella itseään rumempien ja tyhmempien kanssa. Näin eivät jää puolisonsa varjoon eivätkä koe alemmuuskompleksia parisuhteessa. Sama kuin työsuhteissa. Töihin palkataan vain itseä rumempia ja tyhmempiä.

Miehillä noin, naiset haluavat pariutua ylös päin.

Miehet haluavat pariutua ylöspäin, eivät naiset. Tässäkin ketjussa mies väittää 38-vuotiaan naisen olevan liian vanha, mutta väittää 43-vuotiaan miehen markkina-arvon olevan korkea. Eli miehet pariutuvat ylöspäin.

Vierailija
87/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvista näkee heti syyn, pienikokoinen hintelä mies ja ylipainoinen isokokoinen nainen. Valitettavasti ovat laarin pohjalla.

Tämähän se olis.

Vierailija
88/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen speksien mukaan ihan hyvä mies (siis ulkonäön ja painon suhteen ihan normaali, ei ole mitään päihde- tai väkivaltaongelmia yms, ei tatuointeja, on korkeakoulutus ja vakityö, talous kunnossa, osaan pukeutua, osaan kommunikoida normaalisti muiden kanssa, haluaisin perustaa perhee), mutta eipä arjessa ole tilanteita, joissa kumppaniehdokkaita tapaisi, koska en hallitse sellaista aktiivista seuranhakua, en voisi kuvitellakaan, että laittaisin jotain tindereitä tai menisin baariin etsimään seuraa. Vähän lapsellisesti vielä elättelen toiveta, että jonain päivänä ihan normaalissa arjen tilanteessa kohtaisi kiinnostavan ihmisen.

Sitä odotellessa...

Kyllä sinut vielä joku nainen nappaa :) etkä tarvitse siihen Tinderiä tai baareja. Olet vaan rohkeasti sosiaalinen niin takuulla löytyy sopiva kumppani. 

Vierailija
89/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti tuo nainen painaa enemmän kuin 80kg siitä pois 20 on vasta 60kg, joka sekin juuri ja juuri normaalipaino riippuen hänen pituudesta.

HÖPÖ HÖPÖ! Ei todellakaan paina yli 80 kiloa! Kerrotaanko jutussa naisen pituutta? Itse painan 60 ja 70 kilon väliltä, ja olen varmaan yhtä pullea kuin tuo nainen. Olen tosin keskivertoa lyhyempi, mutta niin toisessa ketjussa sanottiin tuon naisenkin olevan. Todella harva lihavakaan nainen painaa yli 80 kiloa.

vaikeahan niitä on miehen tietää, kun naiset salailevat painojaan, mutta kai tuo nyt on lähempänää 200kg kuin 100kg?

Jokainen täysijärkinen näkee, että tuo nainen ei paina lähellekään sataa kiloa. Hyvä jos edes 70 kiloa painaa. Tässä kyllä huomaa sen, että mies

Minun vaimoni on 167 cm pitkä ja painaa 69-kiloa, eikä todellakaan näytä tuollaiselta muumimammalta. Jos tuolla ruumiinrakenteella painaa 69 kiloa, niin pituutta on s7tten varmaan joku 145 cm. Eipäs nyt kehopositiivailla liikaa.

175/82

Vierailija
90/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti tuo nainen painaa enemmän kuin 80kg siitä pois 20 on vasta 60kg, joka sekin juuri ja juuri normaalipaino riippuen hänen pituudesta.

HÖPÖ HÖPÖ! Ei todellakaan paina yli 80 kiloa! Kerrotaanko jutussa naisen pituutta? Itse painan 60 ja 70 kilon väliltä, ja olen varmaan yhtä pullea kuin tuo nainen. Olen tosin keskivertoa lyhyempi, mutta niin toisessa ketjussa sanottiin tuon naisenkin olevan. Todella harva lihavakaan nainen painaa yli 80 kiloa.

Pituudesta riippuen tuo nainen painaa 120-130 kg, n. 60 kg olisi varmaan normaalipaino hänelle.

Nyt yrität provoilla. Tuo nainen EI todellakaan painaa 120-130 kiloa. Hän painaa 60-75 kiloa.

Vilpittömät repeämiset tälle kommentille :D

Jos tuo nainen painaa 60-75 kg, niin minä painan 2-3 kg

Vierailija
91/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen ei paina lähellekään 60 kg. Veikkaan, että 90 kg.

Riippuu tietenkin pituudestakin, mutta EI paina mitenkään 90 kiloa. Olen itse yhtä pullea, ja painan jonkin verran yli 60 kiloa.

Vierailija
92/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä kommentteja lukee, paistaa silmään yksi asia: pinnallista pinnallista ja pinnallista.

Sinun pitää näyttää siltä tältä ja tuolta.  Sinun on oltava kaunis komea upea.  Näillä kriteereillä saat parisuhteen, muuten et. Onko siis ihme että ihmiset ovat yksin ja onnettomia?  Voi olla minkälainen mätisäkki tahansa kunha on komea mätisäkki. 

Kuinka moni näistä kommentoijista täyttää omat kriteerinsä?  Kuinka moni kelpuuttaisi oman itsensä?  Eletään jossain utopiassa,  etsitään jotain pilvilinnaa.  Täydellistä ja virheetöntä ULKOAPÄIN.  Se mitä ihminen oikeasti on,  on yhdentekevää.

On todella mielenkiintoista miten omassa tuttava-  ja ystäväpiirissä kaiken kokoiset ja näköiset ihanat ihmiset ovat löytäneet toisensa.  Heillä kaikilla on yksi yhteinen piirre: hyvä sydän, ystävällisyys, avoimuus.  Se vetää puoleensa toista samankaltaista.  He kaikki jotka ovat suhteessa ovat sitoutuneita kumppaniinsa, eivät heidän ulkonäköönsä.  

Ja tämä pinnallisuus koskee  yhtä hyvin miehiä kuin naisiakin, sanoisin että jopa enemmän miehiä.  He "kelpuuttavat", nainen taas  useimmiten haluavat kumppanin joka kykenee tarjoamaan  myös sisäistä kauneutta, ei pelkkää pintakiiltoa.  Ja kun sellaista ei löydy, ollaan mieluummin ilman. Miesten mielestä  naisten kuitenkin pitäisi laskea jotain kuviteltua "rimaa" ja kelpuuttaa sellainen jota kohtaan ei vetoa pysty tuntemaan.

Pitäisi laskea rimaa ja elää onnettomana jotta miehet eivät jäisi yksin.  Niinpä. Vaaditaan uhrautumista.  No eipä käy.

Vierailija
93/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen ei paina lähellekään 60 kg. Veikkaan, että 90 kg.

Samaa veikkaan. Onhan ne raajatkin hänellä todella pulleat. 

Vierailija
94/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvista näkee heti syyn, pienikokoinen hintelä mies ja ylipainoinen isokokoinen nainen. Valitettavasti ovat laarin pohjalla.

Jaa, kyllähän jollekin justin piiperille riittää vientiä.

No pillipiipari onkin julkkis. Eri asia.

Joojoo, mutta ei se nyt hyvän musiikinsa takia ole julkkis.

Vierailija
95/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikeahan niitä on miehen tietää, kun naiset salailevat painojaan, mutta kai tuo nyt on lähempänää 200kg kuin 100kg?

Jokainen täysijärkinen näkee, että tuo nainen ei paina lähellekään sataa kiloa. Hyvä jos edes 70

kiloa painaa. Tässä kyllä huomaa sen, että mies

Minun vaimoni on 167 cm pitkä ja painaa 69-kiloa, eikä todellakaan näytä tuollaiselta muumimammalta. Jos tuolla ruumiinrakenteella painaa 69 kiloa, niin pituutta on s7tten varmaan joku 145 cm. Eipäs nyt kehopositiivailla liikaa.

175/82

Sinun naisesi on keskivertoa pidempi. Tuo jutun nainen on aiemman ketjun mukaan lyhyt. Itse olen yli 10 cm naistasi lyhyempi, painan monta kiloa vähemmän, ja pulleuteni on samaa tasoa jutun naisen kanssa. Tiedän myös muita itseäni hieman pidempiä naisia, jotka painavat vähän yli 70 kiloa, ja he ovat vielä pulleampia kuin jutun nainen. Noin pullea nainen ei siis todellakaan paina mitään sataa kiloa!

Vierailija
96/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen käsivarret on kauttaaltaan tatuoitu. Juu ei. 

Vierailija
97/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jutun julkaisemisen jälkeen viivi ja timo muuttivat yhteen ja elivät onnellisena elämänsä loppuun saakka

Timo meni thaimaaseen ja meni naimisiin 18v baaritytön kanssa. Viivi imekseli mustaa makkaraa gampiassa.

Vierailija
98/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen speksien mukaan ihan hyvä mies (siis ulkonäön ja painon suhteen ihan normaali, ei ole mitään päihde- tai väkivaltaongelmia yms, ei tatuointeja, on korkeakoulutus ja vakityö, talous kunnossa, osaan pukeutua, osaan kommunikoida normaalisti muiden kanssa, haluaisin perustaa perhee), mutta eipä arjessa ole tilanteita, joissa kumppaniehdokkaita tapaisi, koska en hallitse sellaista aktiivista seuranhakua, en voisi kuvitellakaan, että laittaisin jotain tindereitä tai menisin baariin etsimään seuraa. Vähän lapsellisesti vielä elättelen toiveta, että jonain päivänä ihan normaalissa arjen tilanteessa kohtaisi kiinnostavan ihmisen.

Sitä odotellessa...

Paljonko oot tähän mennessä seurustellut elämässäsi? Paljonko sulla tulee naisia saati sinkkunaisia vastaan arjessa?

Oleellinen speksi on tunne- ja sosiaalinen äly sekä niihin liittyvät taidot. Jos haluaisit perheen, mutta et pysty tekemään mitään sen saavuttamiseksi (tutustumaan naisiin käytännössä missään), niin vähän taitaa tuolla alueella kuitenkin sakata. :(

Mutta niin se on suurimmalla osalla meistä pitäaikaissinkuista. Ulkonäöltään mitä erilaisimmat pariutuu, mutta jos/kun intiimeissä ihmissuhdetaidoissa on vajausta, niin ei pariudu. Ja ne intiimit ihmissuhdetaidot viittaa muuhunkin kuin seksiin, eli kaikkeen tutustumisesta seurusteluun ja arjen jakamiseen. Se on valitettavasti enemmän kuin osata kommunikoida "normaalisti" (mitä se normaali missäkin ympäristössä on?) muiden kanssa. 

t. toinen speksit suht' kunnossa ikisinkku

Vierailija
99/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen täysijärkinen näkee, että tuo nainen ei paina lähellekään sataa kiloa. Hyvä jos edes 70

kiloa painaa. Tässä kyllä huomaa sen, että mies

175/82

Te miehet olette kyllä täysin ulkona naisten painoista! Esim. alle 160 cm pitkä nainen näyttää tuollaiselta "muumimammalta" jo 65 kiloisena. Ja alle 160 cm on yleinen ja normaali naisten pituus.

Vierailija
100/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies näyttää alipainoiselta ja nääntyneeltä, "cast away" partakin vielä pisteenä iin päälle. 

Tuo nainen on merkittävästi ylipainoinen, vartalo on kuin perunasäkki ilman minkäänlaisia naisellisia muotoja. 

Kyllä näillekin kahdelle joku ottaja löytyisi Suomen maasta, ei siinä. Mutta ongelma on siinä, että kiinnostuneita on varmasti todella, todella vähän, ja ne kiinnostuneet on sitten itsekin jotain 2/10 tasoa ulkonäöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi