HS: Tahtomattaan yksin
https://www.hs.fi/paivanlehti/03082024/art-2000010535060.html
"Pidän itseäni nättinä, hauskana ja kivana."
Juu, ei.
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Kuvista näkee heti syyn, pienikokoinen hintelä mies ja ylipainoinen isokokoinen nainen. Valitettavasti ovat laarin pohjalla.
Ei tuo nainen kovin ylipainoinen ole ja varmasti kelpaa monille miehille jos vaan itse haluaisi miestä.
Mies taas on ehkä hieman liian hoikka, moni voi luulla nar ko maaniksi. Siitä huolimatta moni nar ko maanikin heteromies seurustelee naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen fiilis tuli jutusta. Varsinkin tuon naisen kohdalla. Aika samanmallinen, miehekäs kroppa tuolla naisella on kuin itsellänikin, epäilen että se on yksi syy, miksi miehet eivät kiinnostu.
Kyllä miehet kiinnostuu. Ehkä vaan itse ei halua miestä tms. Miehille kelpaa paljon rumemmatkin ja paljon pulleammatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kohdalla ihmetyttää miten ei ole sieltä henkisistä piireistä löytänyt naista, kun niissä ympyröissä on kuitenkin naisenemmistö.
Yleensä naisena riittää kun menee vain ihmisten ilmoille niin jo alkaa miehet iskemään. Rumempikin nainen kelpaa hyvin monelle miehelle. Suomessa ei todellakaan voi naisella olla sellaista tilannetta etteikö miestä saisi jos itse nainen haluaisi miehen. Taitaa olla, että nainrn ei itse pohjimmiltaan halua miestä.
Ei naiset halua ketätahansa miestä tai että joku kelpuuttaa paremman puutteessa. Naiset haluavat aitoa rakkautta ja yhteyden. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuvista näkee heti syyn, pienikokoinen hintelä mies ja ylipainoinen isokokoinen nainen. Valitettavasti ovat laarin pohjalla.
Ei pitänyt olla mitään tasoja palstan mukaan...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kohdalla ihmetyttää miten ei ole sieltä henkisistä piireistä löytänyt naista, kun niissä ympyröissä on kuitenkin naisenemmistö.
Yleensä naisena riittää kun menee vain ihmisten ilmoille niin jo alkaa miehet iskemään. Rumempikin nainen kelpaa hyvin monelle miehelle. Suomessa ei todellakaan voi naisella olla sellaista tilannetta etteikö miestä saisi jos itse nainen haluaisi miehen. Taitaa olla, että nainrn ei itse pohjimmiltaan halua miestä.
Älä jauha paskaa. Tämä on vain incel-miesten illuusio, mutta mitäpä he (sinkku)naisten elämästä tietäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllähän jollekin justin piiperille riittää vientiä.
No pillipiipari onkin julkkis. Eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset halua ketätahansa miestä tai että joku kelpuuttaa paremman puutteessa. Naiset haluavat aitoa rakkautta ja yhteyden. :)
Jos ei ketä tahansa miestä halua niin sitten ei voi sanoa, että ei kelpaa miehille. Kyllä varmasti kelpaa, ei vaan itse huoli niitä.
Minuakin (naista) tullaan iskemään vaikka olisi jätesäkki päällä ja vaikka kuinka olisi ylipainoa. Tiedän paljon hyvin pahasti ylipainoisia naisia ja kaikilla heillä on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ketä tahansa miestä halua niin sitten ei voi sanoa, että ei kelpaa miehille. Kyllä varmasti kelpaa, ei vaan itse huoli niitä.<
Sanoiko se nainen siinä haastattelussa ettei kelpaa kenellekään ja sen vuoksi on yksin? En pääse lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pillipiipari onkin julkkis. Eri asia.
No, kato miehet luulee, että nainen ei kelpaa miehille jos nainen on sinkku. Todellisuudessa nainen ei vaan itse huoli miestä syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
On se jännää ettei toiset löydä vaikka ovat nättejä ja ihania ihmisiä.
Niin se voi olla. Väitän olleeni nuorena juuri nätti ja mukava - ja ujo. Tuohon ujouteen kai asiat kosahtivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Hieman on pullea nainen. Hänkin varmaan kelpuuttaa itselleen vain huippumiehet. Miehestä on niin hämärä kuva, että on vaikea sanoa mitään
Kyllä pullea nainen kelpaa monelle miehelle. Jotkut hoikat miehet nimenomaan tykkäävät pulleista. Pulleiltahan saa parhaimmat kyydit. Itseasiassa monelle miehelle kelpaa nainen kuin nainen vaikka jätesäkki päässä ja possun naamalla varustettuna kunhan vaan on nainen.
Ja miten niin pulleilta saa paremmat kyydit? Aivan älyvapaata settiä taas.
Lihavilla on löysää läskiä myös tavarassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ketä tahansa miestä halua niin sitten ei voi sanoa, että ei kelpaa miehille.
No, sehän se yleinen harhaluulo tällä palstalla on ettei kelpaa kenellekään ja ettei kukaan huoli ja että kärsii siitä kuinka KUKAAN ei huoli.
Varmasti huolii. Ihan varmasti. Ei vaan itselle kelpaa kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun ei pääse lukemaan juttua, mutta onpa mielenkiintoista tosiaan ettei flaxi käy. :D
Olen itse henkisissä piireissä jonkun verran ja kyllä henkiset miehet ovat kuumaa kamaa siellä olevien naisten keskuudessa. Samoin taidepiireissä. Voisiko sitten olla nirsoutta? Sanoiko mies haastattelussa mitään mistä arvelee sinkkuutensa johtuvan?
Lapset on no-no, ainakin omat, epäselväksi jäi saako sillä kumppanillakaan olla lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa mielenkiintoista tosiaan ettei flaxi käy. :D
Rumapainoinen, järkyttävät tatskat, ja 38v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ketä tahansa miestä halua niin sitten ei voi sanoa, että ei kelpaa miehille. Kyllä varmasti kelpaa, ei vaan itse huoli niitä.<
Monella sinkkumiehellä on mm. päihdeongelma. Miksi kukaan alentuisi...?
Öh, no tuota kun katsoo ympärilleen niin lihavia naisia on paljon. Aika moni varattukin, joten en usko että se olis syy. Vaikea sanoa kun ei tiedä millainen persoona on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännää ettei toiset löydä vaikka ovat nättejä ja ihania ihmisiä.
Niin se voi olla. Väitän olleeni nuorena juuri nätti ja mukava - ja ujo. Tuohon ujouteen kai asiat kosahtivat.
Itse olen nainen enkä ole ujo. En huoli miestä. Koska olen lesbo. Lesbona en huoli ihan ketä tahansa naista. Mielummin olen yksin kuin huonossa suhteessa. Ja kyllä - kelpaan hyvin monelle, miehelle ja naiselle ja en kelpaa myös hyvin monelle - miehelle ja naiselle. Enkä itsekään huoli ketä tahansa, enkä kärsi tästä pätkääkään. Ja ei - minua ei tarvitse alkaa parittamaan kenellekään, ei ihmissuhteissa eikä työjutuissa. Hoidan aikuisena täysivaltaisena fiksuna ihmisenä itse omat asiani. En tarvitse parittajaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ketä tahansa miestä halua niin sitten ei voi sanoa, että ei kelpaa miehille.
Aika moni päihdeongelmainen ja tatuoitu on parisuhteessa. Ja työelämässä.