Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu lähtemään mihinkään juhliin mukaan

Vierailija
02.08.2024 |

Lähisukulaisteni häät, viisikymppiset, lasten rippijuhlat, valmistujaiset, nimenantojuhlat, yksivuotissynttärit ym. Tällaisia on 1-3 kpl vuodessa.  Osa pieniä rentoja juhlia, osa isoja juhlia. Mies ei suostu mihinkään niistä mukaan. Eli menen yksin tai vain meidän lasten kanssa. Sama koskee ystävieni juhlia. Miehelläni ei tietääkseni ole mitään näitä ihmisiä vastaan. Mutta ei silti suostu mukaan. Hänen suvun puolelta ei ole ollut yksiäkään juhlia koko 13 vuoden aikana mitä olemme olleet yhdessä, hän ei edes tapaa koskaan muita sukulaisiaan kuin vanhempiaan. Jotenkin vain harmittaa mennä juhliin, pieniinkin, kuin olisi sinkku tai yh. Kaikki aina kyselee miksi tulit yksin. 

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tollaisista miehistä mieleen mieslapsi joka kapinoi kuin teini "mähän en mihkään tylsiin juhliin lähde patsastelemaan, mua ei hitto pakoteta..!" Joo, kaikki eivät ole sosiaalisia eivätkä pidä juhlista, mutta ei se nyt jumankauta aikuiselta ihmiseltä voi olla liikaa vaadittu käydä pyörähtämässä lähimmäisten tärkeänä päivänä (esim. rippi/ylioppilasjuhlat, häät jne) vähän siistimmin pukeutuneena. 

Kyllä minä olen mennyt puolisoni aveciksi tilaisuuksiin joihin en muuten olisi halunnut mennä ja jossa saattoi olla jopa tylsää. Ei esim. se että paikalla on joku henkilö josta en pidä (oikeestiko vieraslista pitäisi laatia niin että SINÄ tykkäät jokaisesta paikalla olijasta?!?) ole mikään syy jättää sukulaista muistamatta tai vierailematta. 

Vierailija
102/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vain mukaviin juhliin, eli sukulaisten hautajaisiin. Muihin tilaisuuksiin en mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä töistä, kadulta tai kaupasta joku ihana kavaljeeri itsellesi mukaan. Kattelet sitten kotona, kun tenavat kertoo isille asiaa 😃

Vierailija
104/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi tuollaiseen. Olen joskus jonkun toisen aloituksen innoittamana sitä miettinyt. Pariskunta on pariskunta, ja suhteeseen itselläni kuuluu myös ns. edustaminen ja seuran pitäminen toiselle juhlissa jotka eivät itselle tärkeitä ole. Onneksi mieheni on samoilla linjoilla.

Kyse on jostain typerästä seurapiiri teatterista. Edustaminen ja seuranpitäminen ihmisten kanssa joiden kanssa ei halua edes olla tekemisissä kuullostaa aika ankealta ajanvietolta ja on todella itsekästä on pakottaa vastentahtoinen kumppani tälläisiin.

Se on kyllä totta. En itse ikinä pakottaisi. En seurustelisi ihmisen kanssa jolle minulle tärkeiden ihmisten seura on vastenmielistä. Jos on tekemisissä minun kanssani, on tekemisissä myös läheisteni kanssa silloin täll

Haluan sosialisoida samalla mieheni kanssa. Kuten myös muut juhlijat. Ja mies heidän kanssaan ja minun kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi