Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu lähtemään mihinkään juhliin mukaan

Vierailija
02.08.2024 |

Lähisukulaisteni häät, viisikymppiset, lasten rippijuhlat, valmistujaiset, nimenantojuhlat, yksivuotissynttärit ym. Tällaisia on 1-3 kpl vuodessa.  Osa pieniä rentoja juhlia, osa isoja juhlia. Mies ei suostu mihinkään niistä mukaan. Eli menen yksin tai vain meidän lasten kanssa. Sama koskee ystävieni juhlia. Miehelläni ei tietääkseni ole mitään näitä ihmisiä vastaan. Mutta ei silti suostu mukaan. Hänen suvun puolelta ei ole ollut yksiäkään juhlia koko 13 vuoden aikana mitä olemme olleet yhdessä, hän ei edes tapaa koskaan muita sukulaisiaan kuin vanhempiaan. Jotenkin vain harmittaa mennä juhliin, pieniinkin, kuin olisi sinkku tai yh. Kaikki aina kyselee miksi tulit yksin. 

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa.

Vierailija
2/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä. En minäkään suostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Aikuisella ihmisellä on oikeus päättää menemisistään. Me ollaan sovittu että kumpikin saadaan itse päättää lähdetäänkö vai eikö lähdetä mukaan jos toisella on esim. jotkut suvun juhlat, häät tms. Yleensä ei lähdetä, vaan mennään yksin (jos on aivan pakko, yleensä ei lähde kumpikaan).

Suurin osa juhlista on typerää teeskentelyä ja ajanhukkaa muutenkin ja vieraita kutsutaan lähinnä lahjojen takia. Moni kesäviikonloppu menisi pilalle jos mentäisiin aina kun kutsutaan.

Vierailija
4/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin läheisriippuvainen vai onko niin heikko itsetunto että pitää olla joku koko ajan käsipuolessa?

Vierailija
5/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt aika noloa. Ei aina tarvi lähteä mukaan mutta olisihan se vähintäänkin kohteliasta välillä tulla. 

Vierailija
6/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt aika noloa. Ei aina tarvi lähteä mukaan mutta olisihan se vähintäänkin kohteliasta välillä tulla. 

Oletko yli 80-vuotias?

Vierailija
7/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä sitten? Aikuisella ihmisellä on oikeus päättää menemisistään."

Tietenkin mutta aikuisen ihmisen pitää myös ymmärtää että hänen päätöksillää on vaikutusta myös muihin ihmisiin ja parisuhteeseen.

Saahan sitä vaikka muumioitua sohvalle jos haluaa mutta silloin se kumppani saattaa jossain vaiheessa lähteä jonkun hieman enemmän seuraa tarjoavan matkaan.

Vierailija
8/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sitten? Aikuisella ihmisellä on oikeus päättää menemisistään."

Tietenkin mutta aikuisen ihmisen pitää myös ymmärtää että hänen päätöksillää on vaikutusta myös muihin ihmisiin ja parisuhteeseen.

Saahan sitä vaikka muumioitua sohvalle jos haluaa mutta silloin se kumppani saattaa jossain vaiheessa lähteä jonkun hieman enemmän seuraa tarjoavan matkaan.

Tervemenoa.

Vierailija
9/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä on aina mielenkiintoisempaa kuin juhlissa päteminen feikkinä lampaana ja haaskata kallisarvoista omaa aikaa.

Vierailija
10/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähtee juhliin, joka juhlista haluaa nauttia ja nauttii. Ei ole vaikeaa. Kyselijöille voi kertoa miehen olevan nyt liian kiireinen osallistumiseen.

Vierailija
11/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mielelläni lähde, mutta kyllä jaksan vaimolle sen verran olla mieliksi.

Vierailija
12/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS 🐖🐖🐷🐷

Vierailija
13/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lähtee juhliin, joka juhlista haluaa nauttia ja nauttii. Ei ole vaikeaa. Kyselijöille voi kertoa miehen olevan nyt liian kiireinen osallistumiseen.

Ei ne usko, että mieheni on kiireinen yli 10 vuoden ajan jokaikinen kerta kun jollain on juhlat. Pari kertaa tuo selitys menee läpi, mutta ei sen enempää. Ja lapset kertoo kyselijöille siinä heti että ei kun isi on kotona kattomassa telkkaria. Ap

Vierailija
14/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mielelläni lähde, mutta kyllä jaksan vaimolle sen verran olla mieliksi.

Jotkut ajattelevat asian niin, että aikuisena saa jo päättää kenen kanssa aikansa viettää.

Vierailija
15/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma elämä on aina mielenkiintoisempaa kuin juhlissa päteminen feikkinä lampaana ja haaskata kallisarvoista omaa aikaa.

Eli haaskaat oman elämäsi kallisarvoista omaa aikaasi sillä, että kerran vuodessa olisit kaksi tuntia vaimolle mieliksi. Jep jep. Onnea parisuhteeseesi sitten vaan, sitä nimittäin tarvitset. Paitsi ainiin, eihän sinulla mitään parisuhdetta ole koskaan ollutkaan. 

Vierailija
16/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin kuulemma pitäisi olla kaiken maailman turhissakin juhlissa miesystäväni mukana, vaikka niissä on aina paikalla eräs hänen lähisukulaisensa, joka on käyttäytynyt todella typerästi jo kahta minulle tärkeää ihmistä kohtaan. En pysty lähtemään mihinkään juhliin, koska minusta tuntuu, että saapumalla paikalle ikään kuin hyväksyisin tämän ihmisen ja hänen käytöksensä.

Vierailija
17/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin jännää jos Stubbin vaimo sanoisi kaikkiin rientoihin en mä viitsi. 

Vierailija
18/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne usko, että mieheni on kiireinen yli 10 vuoden ajan jokaikinen kerta kun jollain on juhlat. Pari kertaa tuo selitys menee läpi, mutta ei sen enempää. Ja lapset kertoo kyselijöille siinä heti että ei kun isi on kotona kattomassa telkkaria. Ap

Aikoinaan ex luisteli kaikista minun ystävieni ja sukulaisteni tapaamisista. Aluksi vetosin hänen työkiireisiinsä, mutta sekin alkoi tuntua kiusalliselta, koska eihän se kenellekään mene läpi, että vuodesta toiseen on AINA työkiireitä. Itse kyllä osallistuin hänen läheistensä juhliin ja tapaamisiin, vaiikka ei aina kiinnostanutkaan. Jostain syystä exälle ei olisi edes kelvannut vaihtoehto, etten osallistuisi niihin. Suuremmassa kuvassa tarkasteltuna tässä tuli esiin se miten hän aina arvotti omat asiansa tärkeämmäksi kuin muiden eikä häntä kiinnostanut minun mieliksi tehdä yhtään mitään. Toimivaan parisuhteeseen nyt vaan kuuluu se, että joskus tehdään asioita, jotka eivät itseä niin paljoa huvita.

Vierailija
19/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin jännää jos Stubbin vaimo sanoisi kaikkiin rientoihin en mä viitsi. 

No sitä ei kyllä mihinkään tarvita

Vierailija
20/104 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttumassa samanlaiseksi. ttu mää oon patsastellut jos tarpeeksi. Nyt loppuu se tyhjän hymyily ja elän omaa vapaa-aikaani itse

m58

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi