Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavisnaiset jotka metsästävät huippusuosittuja miehiä

Vierailija
01.08.2024 |

En tiedä ketä nämä artikkelin ihmiset ovat, enkä pysty sitä lukemaankaan kun minulla ei ole hesarin tilausta eikä siis lukuoikeuksia, mutta pelkästään jo kuvasta päätellen tässä on nyt kyse siitä vauvapalstallakin puhutusta casesta, jossa tavisnainen metsästää huippusuosittuja miehiä.

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html

Minulle sinänsä ihan sama mitä yksittäiset todelliset ihmiset tekevät, mutta noin joukkona naiset todellisuudessa kärsivät siitä, ettei tavisnaiset kelpuuta tavismiehiä. Kun zoomataan sisälle sinne tavisnaisten joukkoon, niin paljon löytyy kaikenlaista surkeutta ja masennusta siitä, kun tulee vain petetyksi ja jätetyksi ( koska siis ei kelpaa tavismiehet tavisnaisille)

Kommentit (398)

Vierailija
361/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen otsikko ja Hesarin artikkeli eivät oikein täsmää. Ei tuossa nainen metsästänyt mitään huippusuosittuja miehiä, vaan törmäsi mieheen jolla sama koulutus (koulunkäynninohjaaja) ja samanlainen huumorintaju. Tulivat kuulemma heti juttuun. En ole itse kuullutkaan miehestä, jos hän on joihinkin hömppäohjelmiin osallistunut niin ei se nyt minusta kovin kummoista hänestä tee. Jos toinen on nuorempi kuin toinen peräti 7 vuotta, niin onpa hurjaa. Olen törmännyt suurempiinkin ikäeroihin ja on ennenkin hoikka mies tykännyt pulskasta naisesta maailmanhistoriassa. 

Vierailija
362/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen otsikko ja Hesarin artikkeli eivät oikein täsmää. Ei tuossa nainen metsästänyt mitään huippusuosittuja miehiä, vaan törmäsi mieheen jolla sama koulutus (koulunkäynninohjaaja) ja samanlainen huumorintaju. Tulivat kuulemma heti juttuun. En ole itse kuullutkaan miehestä, jos hän on joihinkin hömppäohjelmiin osallistunut niin ei se nyt minusta kovin kummoista hänestä tee. Jos toinen on nuorempi kuin toinen peräti 7 vuotta, niin onpa hurjaa. Olen törmännyt suurempiinkin ikäeroihin ja on ennenkin hoikka mies tykännyt pulskasta naisesta maailmanhistoriassa. 

Kyseisen pariskunnan mies on objektiivisesti katsottuna paremman näköinen kuin se nainen on. Ilmeisesti tämä on mennyt AP:lla tunteisiin, ja hän sitten sen takia loi tämän ketjun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä huolimatta naiset valkkaavat alfamiehiä, jotka tykkäävät jutuista jotka ovat täysin eri maailmasta kuin tavisnainen (siis esim. syvänmerensukelluksesta, kokaiinin vetämisestä, ralliauton rakentelusta, mallinaisten panemisesta, huumekaupasta, yritysjohtaja/ poliitikko/ prätkäjengipiireissä pyörimisestä, jne mistä tahansa poikkeuksellisen hienosta ja jännästä ja vaarallisesta )

No ei kyllä tarvitse kauaa ihmetellä miksi aloittaja on ikisinkku jos käsitys naisista on että kaikki naiset haluaa syvämerensukellusta harrastavan, kokaiinipäissään riehuvan prätkäjengiläisen :D 

Vierailija
364/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrsky vesilasissa.  Ihan meissä tavallisissakin (joihin hekin taitavat loppujen lopuksi lukeutua) on pareja joissa silmämääräisesti toinen on toista kauniimpi/komeampi. Eikä se arjessa paina pätkääkään. 

Vierailija
365/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vosu on blösäri

Vierailija
366/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En metsästä ketään enkä usko koskaan enää olevani parisuhteessa, mutta olen elämässäni ollut kiinnostunut muutamasta miehestä ja muista miehistä en sitten yhtään. Ei kai se ole kovin tietoista toimintaa, kehen tuntee vetoa. Vai onko sekin asia muuttunut hormonivalmisteiden ja somen myötä?

Vierailija
367/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmääni nämä kaksi ovat keskenään yhtä viehättävän näköisiä. Toinen vähän pulleampi, mutta ei se paino ole suoraan verrannollinen viehättävyyteen.

Vierailija
368/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Kuinka voi mennä jollakulla tunteisiin jos vaihteeksi "ruma" nainen (eikä ole ruma) saa komea miehen. Toisinpäin miehellä kuin miehellä on oletuksena että saa sen kauneimman naisen. Ei tää meille naisille tee kollektiivisesti yhtään mitää hallaa, älä turhaan sitä pelkää. Päinvastoin,  kertoo siitä että maailmassa on vielä hitunen toivoa: rakkaus voittaa.

Sitä sen sijaan kyseenalaistan, miksi tästä on juttu tehty. Selittelyn tarvetta kuitenkin? 

Vierailija
369/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä saattaisi olla miehen osalta jonkinlainen tasoero-fetissi, eli saadaan tyydytystä valitsemalla joku selvästi eritasoinen jota voi sitten helposti dominoida ja kyykyttää

Vierailija
370/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet metsästävät yhtä lailla huippusuosittuja naisia.

Sen huomaa helposti kun on Marilyn Monroen näköinen ystävätär. Miehet eivät edes näe minua, kun olen tämän ystävättäreni seurassa, katsovat vaan hypnotisoituneina "Marilyniä", joka vaihtaa miehiä kun paitaa. Olen tavallisen näköinen, joidenkin mielestä jopa hyvännäköinen, mutta sillä ei ole mitään väliä suurimmalle osalle miehistä, kun "Marilyn" on vieressä.

Miehet ovat ihan uskomattomia kääntämään negatiivisen huomion pois itsestä, vaikka olisi ihan faktoihin peristuvaa tietoa. Kuka on sanonut, että miehet eivät ole muka verbaalisia? Kirjoittavat vaikka mitä skeidaa hulluja määriä sinne ylilaudalle. Äitini, jolla oli neljä veljestä sanoi, että "Älä vaan usko etteikö miehet mukamas juoruilisi, miehet juoruilevat todella paljon".

Miehet juoruilevat enemmän. Työpaikoissa, joissa olen ollut, miehet ovat olleet niitä pahimpia juorukelloja. Samoin ystäväpiireissä. Miehet vaan sanovat juoruamisen olevan " tietojen vaihtamista". Eli siis kieltävät olevansa juoruilijoita.

Vierailija
371/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä saattaisi olla miehen osalta jonkinlainen tasoero-fetissi, eli saadaan tyydytystä valitsemalla joku selvästi eritasoinen jota voi sitten helposti dominoida ja kyykyttää

Tai voi olla että mies vaan yksinkertaisesti preferoi isompia tyttöjä. 

Tuo on kyllä totta, että tasoero pariskuntiin liittyy joskus aika synkkiä piirteitä. Korkeampitasoinen tietää että hänellä on jatkuva henkinen yliote, ja nauttii siitä vallantunteesta. Mutta toivon mukaan tässä parissa ei ole kyse mistään tuollaisesta. 

Vierailija
372/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläolevaan nerokkuuteen liittyen:

Paljos naisista (no miksei miehistäkin) on sitten tavisnaisia, jos kerran 50% on alle taviksen tason? Mä luulin et tää noudattaa jotain normaalijakaumaa, jossa suurin osa kuuluu ns. Tavismassaan, jolloin n. 20 % olisi alle taviksen tason.

Näin se oikeasti menee, mutta ap ei tunne tilastotiedettä, hän vaan toistaa täällä jotain amerikkalaisteninkel- sivustojen soopaa, jonka suodattaa aivojensa läpi ja lisää siihen omansa. Noin käy, kun ei ole mitään kontaktia normaalielämään.

Vierailija
373/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska moni surkuttelee yksinoloaan tajuamatta että itse voi vaikuttaa siihen.

Tyypillinen miehen mielipide. Olen yhdellä deittipalstalla (ei Tinder), jossa kuka vaan voi laittaa viestiä kenelle vaan. Siellä huomaa, että miehiä ei kiinnosta yhtään miettiä yhteensopivuutta, vaan suurimmalle osalle riittää vain, että on joku vaan nainen - jotkut "vaativammat" saattavat sitten toivoa "mieluiten vähän nuorempaa", mutta siinä se. Naisten ilmoituksissa samalla palstalla kerrotaan enemmän itsestä ja selvästi haetaan samanhenkistä kumppania. Miehille tällaiset ovat selvästi yhdentekeviä sivuseikkoja. Ymmärrän, että jos ei ole niin väliä, millainen se toinen on, on helppo ajatella, että "laskee vaan kriteereitä ja ottaa jonkun vaan, niin ei tarvitse olla yksin". Tämä sopii varmasti miehille, koska silloin he saavat sen, mitä haluavat - kumppanin, jolla on naise sukuel

Minä ihastuin omaan mieheeni kun olin 19 vuotias ja hän oli 22. Mies ei ollut tuolloin naisten suosiossa, hän oli kyllä pitkä, mutta todella laiha. Sellaiseksi nörttipojaksikin olisi voinut kutsua, oli hyvä koulussa. En osaa sanoa miksi häneen ihastuin. En oikeasti tiedä. Olen ihan tavallisen näköinen, nuorempana ihan kivankin näköinen, hoikka ja urheilullinen, kuten mieskin oli. Tapasimme samalla kuntosalilla..

Nykytilanne kun olemme jo yli 30 vuotiata, asetelma on kääntynyt vähän päälaelleen. Miehelle on kasvanut parta, hän on kerryttänyt lihasmassaa ja on hyvässä asemassa ja tuloilla työelämässä. Yksi lapsi meillä on.

Osasinko nuorena ennustaa että hänestä kehkeytyy tällainen "alfauros"? Kun pikemminkin etsein sitä ihan tavallista, mukavaa ja uskollista kumppania... Pitäisikö minun nyt sitten ymmärtää vaihtaa johonkin "vähemmän tasokkaaseen", kun näin naisena ikääntyminen ei ole tason kannalta minun puolellani?

Vierailija
374/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suorastaan huvittaa se kun tavismiehet tai alhaisen tason miehet ei kelpaa edes tavisnaisille tai alhaisen tason naisille. 

Käytännössä jokainen nainen omasta tasosta riippumatta etsii miehiä jotka on akateemisia,pitkiä,komeita ja tulot on oltava vähintään keskitasoa. 

Voisin kommentoida saman tähän, en minä tiennyt alle 20 vuotiaana, että miehestä tulee tämän kuvauksen kaltainen aikuistuessaan..

Vierailija
375/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ei missää tapauksessa vaihda ( tai vähintään petä) nuorempaan ja kauniimpaan jos saavat tilaisuuden. Vaimo on voinut puskea miehelle useammankin lapsen, mutta mies näkee tässäkin vain raskausarvet, löysää nahka ja silmäpussit.

Vierailija
376/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hottis mies ja punkero nainen. Toisinpäin syntyy kauhea meteli. Naurattaa tämä tekopyhyys.

Vierailija
377/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ei missää tapauksessa vaihda ( tai vähintään petä) nuorempaan ja kauniimpaan jos saavat tilaisuuden. Vaimo on voinut puskea miehelle useammankin lapsen, mutta mies näkee tässäkin vain raskausarvet, löysää nahka ja silmäpussit.

Suositut miehet vaihtaa. Kannattaa ottaa mies, joka käyttää sinua panopuuna ja vaihtaa parempaan kun on kyllästynyt sinuun.

Vierailija
378/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten näkeekin.

Vierailija
379/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmääni nämä kaksi ovat keskenään yhtä viehättävän näköisiä. Toinen vähän pulleampi, mutta ei se paino ole suoraan verrannollinen viehättävyyteen.

Kyllä se on.

Vierailija
380/398 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen monesti kysynyt hiljaa itsekseni, että oletko oikeasti katsonut itseäsi peilistä. Sinulla ei ole mitään, mihin haluaisin tutustua. Turvonnut olemus, alkoholiongelma ja todennäköisesti kelakortti. Silti minun pitäisi kuunnella ja ihastua, vaikka se pari kersaa kanssasi tehnyt Jormakin laittoi sinut tien päälle. Ei suominaisten ongelma ole miesten vähyys vaan oman elämän hallinta ja ulkomuoto.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi